AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Hei! Jeg er på utkikk etter en rimelig kaffemaskin (trøtt student med fulltidsjobb her!), og kom over denne. Men hvordan er den? Og hvordan er de putene? Akkurat nå har jeg Nestcafè Dolce Gusto, og er ikke spesielt fornøyd. https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/kjokkenutstyr/kaffetraktere-og-maskiner/espresso-og-kapselmaskin/philips-hd659320?variantCode=657293&gclid=Cj0KCQiA2L7jBRCBARIsAPeAsaO5e4citA9Y0rO5v3OxD6eG1vk5oP2nvmqpGf3bP0rsxMNozokGa3waAnV7EALw_wcB #Senseo #Kaffemaskin #Philips #Switch Anonymkode: 502ad...bb4
_popcorn_ Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Har ikke prøvd den, men den så jo veldig interessant ut for meg også! Når jeg ser på elkjøp og power så har dem en med nesten helt likt navn, som har fått veldig gode tilbakemeldinger iallefall! Eneste jeg finner er at noen mener kaffeputene gir veldig svak kaffe, og de litt dyrere modellene som selges på elkjøp/power har innstilling for styrke.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 18 timer siden, _popcorn_ skrev: Har ikke prøvd den, men den så jo veldig interessant ut for meg også! Når jeg ser på elkjøp og power så har dem en med nesten helt likt navn, som har fått veldig gode tilbakemeldinger iallefall! Eneste jeg finner er at noen mener kaffeputene gir veldig svak kaffe, og de litt dyrere modellene som selges på elkjøp/power har innstilling for styrke. Mulig. Kapslene smaker i hvert fall veldig som varmt vann. Kanskje puter er annerledes? Men denne har i hvert fall muligheten for vanlig filterkaffe også. Dette er siste dag med tilbudet, så må ta en avgjørelse 😄 Anonymkode: 502ad...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå