Gå til innhold

Hva slags kjæledyr har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvorfor akkurat dette?

Anonymkode: 1cec0...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katt, fordi jeg er et kattemenneske. De er selvstendige og gode ❤️ Kattene jeg har hatt har alltid vært med på alt mulig, så de blir utrolig godt sosialisert fra tidlig alder og er sjeldent redde for nye situasjoner, så jeg har vel kanskje ikke samme syn på katter som mange andre har. 

Skrevet

hund fordi de er sosiale, beste turkamerat og kosebamse

• Liker 1
Skrevet

Emu. 

Fordi jeg fikk lyst på en stor fugl! Veldig snille dyr, anbefales! 

Anonymkode: 2913f...835

• Liker 4
Skrevet

To hunder. Verdens fineste livspartnere, de får meg til å le hver eneste dag. De er det første jeg ser på morgningen og de siste jeg koser med før kvelden. 

• Liker 1
Skrevet

Hund og tre katter, fordi de passer til livsstilen min nå. Er glad i alle slags dyr.

Anonymkode: c1ed7...045

Skrevet (endret)

Hund, fisk, katt, kanin og hest. (I flertall)

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Perle skrev:

Hund, fisk, katt, kanin og hest. (I flertall)

Åh drømmen min 😍 

• Liker 2
Skrevet

Hunder fordi jeg er ett hundemenneske og elsker hunder. 😜

• 2 uker senere...
Skrevet

Hund har jeg hatt nå de siste 8 årene.

Før det var det marsvin ❤️ Savner dem.

Og før det igjen katt.

Har hatt akvarier, hamster, undulat og sebrafinker også i yngre dager (som barn).

Skrevet

Katt, fordi det er yndlingsdyret mitt og jeg også hadde det store deler av oppveksten. Jeg er et kattemenneske 😻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunder og katt

Anonymkode: ff5fe...56e

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kanin, katt, hamster, fisk og papegøye. Jeg vil ha mange katter, en minigris og marsvin😍😍

Anonymkode: 57217...a52

• Liker 1
Skrevet

Hund (pekingeser), og blir snart fosterfamilie til 2 katter.

AnonymBruker
Skrevet

Undulater, kaniner og hund. Ønsker meg veldig katt, marsvin og fisker også, men mannen har desverre satt ned foten.🙄

Anonymkode: 1766c...34d

• 3 uker senere...
Gjest B_K_W
Skrevet

Hest, hund, katt, fugl, slange, fisk og tarantell. Hest har jeg drevet med hele livet, hund er hyggelig, katta ble bare med hjem en dag, fugler er morsomme, slange har jeg ønsket meg i årevis og kjøpte så fort det ble lovlig, er fascinert av livet under vann, så har alltid hatt akvarier og samboeren min dro med seg en tarantell når han flyttet inn😂

AnonymBruker
Skrevet

Har katter fordi jeg er ett kattemenneske! Og for at vi bor sånn til at det er et eldorado for kattene ute og inne!

Anonymkode: 344ff...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Hund! 

Grunnen til dette er;

-Gleder; Hun gir meg så utrolig mye glede. Hun går bananas når jeg kommer hjem, elsker å kose, følger etter meg og liker seg sammen med meg.

-Trygghet; Hun gir meg også trygghet, blandt annet når jeg er ute blandt andre mennesker.

-Hund/eier-bånd; hun er blitt min bestevenn og jeg hennes. 

- Kan ta med hunden på det meste. (Gåturer, langturer, familiebesøk, bilturer)

+++++

jeg er et skikkelig hundemenneske. Elsker hunder.

Anonymkode: 28091...c6f

Skrevet

🐶Å få hund er det beste valget jeg noensinne har tatt. Hunden jeg har nå passer min personlighet og livssituasjon helt perfekt.

Hunder gir så mye av seg selv følelsesmessig, de sprer glede og kjærlighet. Det er nok hovedgrunnen for at jeg er så glad i dem.

Skrevet

Katt, fordi de er søte, lekende og gir godt humør av de dumme tingene de finner på 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...