jordbæret Skrevet 22. februar 2019 #1 Del Skrevet 22. februar 2019 Kom over denne bloggen istad. For en søt liten blogg! Kjente meg igjen både i innlegget om mobbing på jobb og syke barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillemille Skrevet 22. februar 2019 #2 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg syns at den bloggen var kjedelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladivesker Skrevet 22. februar 2019 #3 Del Skrevet 22. februar 2019 For noen søte damer. Dette er en blogg jeg har tro på. Lurer på hvem damene bak er. Virker som de har mye kompetanse på forskjellige felt. Hun ene er visst advokat ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 22. februar 2019 #4 Del Skrevet 22. februar 2019 2 timer siden, Pernillemille skrev: Jeg syns at den bloggen var kjedelig... 1 time siden, Gladivesker skrev: For noen søte damer. Dette er en blogg jeg har tro på. Lurer på hvem damene bak er. Virker som de har mye kompetanse på forskjellige felt. Hun ene er visst advokat ser det ut som. Rart at første innlegget deres var å kommentere en helt ukjent blogg! 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbæret Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2019 13 minutter siden, Adelia skrev: Rart at første innlegget deres var å kommentere en helt ukjent blogg! 🙄 Det kan vel være mange grunner til det. Jeg skal ikke spekulere i hvorfor. Jeg kommer til å fortsette å følge denne bloggen uansett (om den måtte være kjedelig eller ukjent eller hva) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladivesker Skrevet 22. februar 2019 #6 Del Skrevet 22. februar 2019 Litt pussig å måtte forsvare hva man kommenterer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2019 #7 Del Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, Adelia skrev: Rart at første innlegget deres var å kommentere en helt ukjent blogg! 🙄 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. februar 2019 #8 Del Skrevet 23. februar 2019 Kjenner lusa på gangen ja 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg