AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #1 Skrevet 22. februar 2019 Vi er eksklusive, begge er monogame og setter pris på det. men vi bort 4 timer fra hverandre og treffes kun annenhver helg. Og vi har vert vårt etablerte liv på hver vår kant. Ingen av oss tenker flytting da jeg har tennåringsbarn på fulltid fra et tidligere forhold. derfor går det jo litt lengre tid for oss enn 3 mnd her og tre mnd der. for vi treffes jo bare 2 ganger i måneden. vi begynte å møtes i desember, og jeg føles meg klar for å "gå inn i et forhold med han". Men mine familie og venner har ikke peiling på at vi dater og ville nok blitt sjokkerte eller overasket. bør vi vente til de nærmeste har møtt han og dratt det litt lengre eller er det good to go? han vil også gå til neste steg Anonymkode: 7ab2c...95a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #2 Skrevet 22. februar 2019 Ta han med på vennekvelder og et par familieselskaper/middager, inkluder han mer i livet ditt på den måten. Da får du også se om han er kompatibel med "landsbyen" din før dere erklærer dere kjærester. Anonymkode: 15d88...a01
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta han med på vennekvelder og et par familieselskaper/middager, inkluder han mer i livet ditt på den måten. Da får du også se om han er kompatibel med "landsbyen" din før dere erklærer dere kjærester. Anonymkode: 15d88...a01 ja det kan være lurt det vil jo skje litt mer familie og vennesamlinger på min side nå mot våren da jeg bor i grisskrente strøk (fjellbygd) jeg har møtt hans venner og gikk godt ilag med dem følte jeg. så kanskje ha litt is i magen 😊 Anonymkode: 7ab2c...95a
FrodeF Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 2 ganger i mnd siden desember? Så du har truffet han 6 ganger totalt? Skjønner ikke ha du lurer på. Good to go for å spørre om sjans på han? Forteller venner at du skal gifte deg? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #5 Skrevet 22. februar 2019 6 minutter siden, FrodeF skrev: 2 ganger i mnd siden desember? Så du har truffet han 6 ganger totalt? Skjønner ikke ha du lurer på. Good to go for å spørre om sjans på han? Forteller venner at du skal gifte deg? snakker ikke om giftemål i det heletatt. men et forhold, jeg mener heller ikke om et fjortiss kjæresteforhold, men et særiøst partnerskap mellom to voksne. Anonymkode: 7ab2c...95a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #6 Skrevet 22. februar 2019 Er i et avstandsforhold selv. Datet i 8 måneder. Treffer hverandre bare to ganger i mnd. Ble sammen for en måned siden uten å hilse på familie osv for de bor alt for langt unna. Så lenge du er trygg på han på alle måter er det good to go. Jeg har snakket om han i åtte måneder til alle jeg kjenner. Så ikke noe stress med familiegreier her. Anonymkode: 35445...c9e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #7 Skrevet 22. februar 2019 Særboerforhold anbefales på det varmeste, blir ikke så fort lei. Godt og sunt å savne hverandre litt, å man unngår å "gå oppå" hverandre. Aldri hatt det så godt i noe forhold før. Hilsen godt voksen mann. Anonymkode: 60d17...414 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #8 Skrevet 22. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Særboerforhold anbefales på det varmeste, blir ikke så fort lei. Godt og sunt å savne hverandre litt, å man unngår å "gå oppå" hverandre. Aldri hatt det så godt i noe forhold før. Hilsen godt voksen mann. Anonymkode: 60d17...414 er det jeg og kjenner på, det er deilig. har nok av erfaringer hvor "det ble for mye". føler dette er helt flott for meg 😊 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i et avstandsforhold selv. Datet i 8 måneder. Treffer hverandre bare to ganger i mnd. Ble sammen for en måned siden uten å hilse på familie osv for de bor alt for langt unna. Så lenge du er trygg på han på alle måter er det good to go. Jeg har snakket om han i åtte måneder til alle jeg kjenner. Så ikke noe stress med familiegreier her. Anonymkode: 35445...c9e takk. jeg har vert noe forsiktig til nå, men føler at nå er d på tide å utvide dette. inkludere han mer og mer i mitt liv blandt annet. det var en god retning. 😊 Anonymkode: 7ab2c...95a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå