Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite tips til Mette. Når du skriver reklameinnlegg på bloggen, les over og rett ordfeil før du poster det. 

• Liker 13
Skrevet
Oppland skrev (1 minutt siden):

Et lite tips til Mette. Når du skriver reklameinnlegg på bloggen, les over og rett ordfeil før du poster det. 

Det er nok en umulighet 😜

• Liker 3
Skrevet

Nå er plutselig bare deler av hotellet sponset. Det vil si oppgraderingen. 

• Liker 2
Skrevet
Frøken_fjong1 skrev (21 minutter siden):

Nå er plutselig bare deler av hotellet sponset. Det vil si oppgraderingen. 

Vingler igjen ja......ikke overraskende nei🤣

• Liker 13
Gjest GuriHelen
Skrevet (endret)
Frøken_fjong1 skrev (1 time siden):

Her får de oppholdet gratis , men velger å legge pengene på mat hos konkurrenten. Det er jo super hyggelig gjort av henne! Eller ikke. 🙄hotellet fikk ny meny for et par dager siden, de hadde sikkert satt pris på at de delte den menyen og bilder fra det måltidet. 

De har ikke fått oppholdet gratis, men gratis oppgradering av rommet.

Nå ser jeg at du har skrevet det om oppgraderingen, du og. Jeg hadde ikke lest hele tråden før jeg svarte deg 

Endret av GuriHelen
Skrevet

Idiotisk å blande hoteller når et er sponset. Enda mer idiotisk å bruke penger på hotell overnatting når man klager på lite penger. 

• Liker 18
Skrevet

Herregud, de må da få feire bryllupsdagen slik de vil. De fikk jo ikke feiret den i fjor. 
De har ikke sponset opphold, men fikk gratis oppgradering av rommet, siden de har bryllupsdag. 
Det er vel ikke så fullt på hotell for tiden, så hotellet taper ingenting på å oppgradere.  Det betyr vel heller ikke at de er forpliktet til å spise der. 

• Liker 14
Skrevet
3 hours ago, Skrottefar said:

MA slutter aldri å overraske, får sponset hotellopphold og tar middagen hos nabohotellet......er det mulig å være så tanketom og bortreist? Eh ja, det er nå herved bevist  🤣
At et hotell i utgangspunktet også velger å sponse MA finner jeg noget snodig, men men, de får vel opp øya nå 😜

Slik eg leser det så er ikkje dette sponset, men de fikk gratis OPPGRADERING fordi de hadde bryllupsdag. Eg fikk oppgradert rommet mitt sist eg lå på hotel, men det er ikkje det samme som sponsing. Syns det hele virket rart formulert.

• Liker 11
Skrevet
Oppland skrev (3 timer siden):

Ser nesten ut som Kim Øvestad har skrevet innlegget, ref dem 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er snap/blogg merket med annonse/reklame dersom de fikk oppgradering gratis fordi de har bryllupsdag? Jeg leser teksten som at dette er noe hotellet kan finne på å gi andre som har bryllupsdag, og at det er privatpersonen og ikke bloggeier som mottar denne gesten. 

• Liker 7
Skrevet

Wow, de fikk to flasker vann av hotellet. Skjønner hun ble glad av det.

• Liker 12
Skrevet
Manannan skrev (1 time siden):

Hvorfor er snap/blogg merket med annonse/reklame dersom de fikk oppgradering gratis fordi de har bryllupsdag? Jeg leser teksten som at dette er noe hotellet kan finne på å gi andre som har bryllupsdag, og at det er privatpersonen og ikke bloggeier som mottar denne gesten. 

Hun har fått med i teksten at det var en oppdatering av rom, det kom ille frem i begynnelsen. Så da hun gikk til nabohotellet,var det ikke fortalt at det kunn var en oppdatering av rom. Hadde de fått sponset hele oppholdet er det meget merkelig å gå å spise et annet sted,det tror jeg de fleste er enig i🤔

• Liker 6
Skrevet

Ja, det var ingenting i de første snappene som indikerte at dette var kun oppgradering. Det var merket med reklame/spons og veldig nøye filming av hele rommet. Ikke et ord om at det var kun oppgradering før det ble bemerket her inne. 

• Liker 22
Skrevet (endret)

Det her med oppdragelse av barn.. langt ute på bygda er det nok fremdeles slik.. 14 barn, mor og far uten skolegang og en helt middelaldersk tankegang, men ikke dra alle tyrkere over en kam. Tyrkere som har litt utdannelse, og som har vært litt utenfor køy’en sin, altså bygda si, har ett helt annet syn på ting. De er moderne, kvinner kan kle seg som de vil, ha hvilke venner de vil og jøss, de kan tilogmed skille seg og ha en jobb. Så selv om det er slik i hans bygd, er det ikke representativt for hele landet. Husk at det bor nær 90 millioner mennesker i landet.  

Endret av Kanelisvingen
  • Liker 12
Skrevet (endret)
Kanelisvingen skrev (36 minutter siden):

Det her med oppdragelse av barn.. langt ute på bygda er det nok fremdeles slik.. 14 barn, mor og far uten skolegang og en helt middelaldersk tankegang, men ikke dra alle tyrkere over en kam. Tyrkere som har litt utdannelse, og som har vært litt utenfor køy’en sin, altså bygda si, har ett helt annet syn på ting. De er moderne, kvinner kan kle seg som de vil, ha hvilke venner de vil og jøss, de kan tilogmed skille seg og ha en jobb. Så selv om det er slik i hans bygd, er det ikke representativt for hele landet. Husk at det bor nær 90 millioner mennesker i landet.  

Helt enig, viktig å få med når mange som ikke kjenner Tyrkia leser.

Det er vel få tyrkere i dag som får flere enn 3 -5 barn? Selv i landsbyer? Selv i min/min manns generasjon som ikke er fra storby, så har de ofte holdt seg under 5 barn. Min mann har ett søsken, svigers tenkte på en atpåklatt, men det ble aldri. Virker som mange synes 3 er nok, omtrent hele familien til min mann har gått for 3 barn i hans generasjon. De fleste er køyfolk med en liten fot i turistområde, men aller mest mest småbyfolk. Der går unge jenter som de vil, tildekt eller med bare skuldre og kjoler/skjørt over knærne uten at folk blander seg i det. 

Tyrkia er stort, mye folk og variasjonene er enda større. Jentene trenger ikke være fra storby for å være europeisk kledd. Hvis dere er i Marmaris, Alanya, Side ect og ser tyrkiske jenter der så vil dere se stor variasjon i klesstil. Dette er landsbyer, ikke storbyer og jentene er stort sett landsbyjenter. Her finner du både tildekte,  moderne kledde og mer til. 

Endret av Visvas
  • Liker 7
Gjest GuriHelen
Skrevet
Minipilla skrev (10 timer siden):

Idiotisk å blande hoteller når et er sponset. Enda mer idiotisk å bruke penger på hotell overnatting når man klager på lite penger. 

Det er da virkelig ingen ting som tilsier at en må spise på det hotellet man bor på. Vi bor fra tid til snnen på hotell, og går gjerne et annet sted og spiser. Dessuten var bare oppgraderingen sponset  

Det er helt sikkert ikke lurt sånn økonomisk å bo på hotell, men.......... de har nettopp møttes igjen,  de er forholdsvis nygifte, har bryllupsdag, har lyst til å kose seg ekstra, lyst til å slå ut håret - og kanskje gi litt faen i denne vemmelige tiden vi er i.

Ofte prioriter vil feil, jeg også.... men herregud så godt det kjenner der og da 

Skrevet
Influenseren skrev (11 timer siden):

Slik eg leser det så er ikkje dette sponset, men de fikk gratis OPPGRADERING fordi de hadde bryllupsdag. Eg fikk oppgradert rommet mitt sist eg lå på hotel, men det er ikkje det samme som sponsing. Syns det hele virket rart formulert.

Samme inntrykk fikk jeg. Lurte på om de slo til med reklame for Thon selv om det ikke var en betingelse for oppgradering - for å gi inntrykk av at de får spons slik at kanskje andre ønsker å hive seg på. Så god tro har jeg på de 😂

• Liker 10
Skrevet
Manannan skrev (7 minutter siden):

Samme inntrykk fikk jeg. Lurte på om de slo til med reklame for Thon selv om det ikke var en betingelse for oppgradering - for å gi inntrykk av at de får spons slik at kanskje andre ønsker å hive seg på. Så god tro har jeg på de 😂

Ja når det kom blogg innlegg står det oppgradering av rom..men fra snappene kom ikke dette frem, er vell derfor noen synes det er rart å spise på nabohotell og en har fått gratis rom på et annet hotell. Har du betalt for deg, er det også mer naturlig å kunne velge spise sted selv, synes jeh da.

• Liker 6
Skrevet

Høres fint ut å bli sponsa sikkert...

• Liker 15
Skrevet

Jeg har flere ganger fått oppgradering av rom, men det betyr ikke at hotellet har delvis sponset meg.  Men jeg syntes det er en stor skam at de ikke benyttet maten der, når de først skal gjøre dette. Det hadde vært reklame for de og en god deal for deg mette

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...