Alauda Skrevet 1. mars 2021 #11261 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Visvas skrev (9 minutter siden): Ja, kan jo fort virke sånn. Han er jo fremmed for jenta, hun trenger nok tid til å sove sammen med han vil jeg tro. Nå henger seg hun opp i at folk fokuserer på samsovingen, er jo ikke samsovingen folk reagerer på Mette, og ikke at H kommer i dag. Men fir et par dager siden så var hun selv all over med ørti innlegg og hang seg opp i ei som hadde skrevet om henne. Så hun kan bruke energien på andre ting enn at H kommer, men ikke "vi" som ikke har noe forhold til han? Får litt vondt av henne når hun blir så lei seg av kommentarene. Men fatter ikke at hun legger ut detaljer ingen trenger å vite om dersom hun ikke tåler at det kommenteres! Hun bør da heve seg over det, om hun er så skråsikker på at hun har valgt det som er best? Jeg tror ikke hun er dummere enn at hun skjønner (og vet at leserne skjønner) at han har drømt om å legge seg med henne i mange måneder. De aller fleste (alle) andre ville jo spesielt i en slik situasjon (og kanskje uansett) vendt barnet til å sove i egen seng. Men ikke hun. Og han skal ikke en gang få være med på å legge barnet. Endret 1. mars 2021 av Alauda 22
Flettfrid Skrevet 1. mars 2021 #11262 Skrevet 1. mars 2021 Jeg håper jenta sovner i bilen når de kjører for å hente han, sover en time og kan være våken noe timer sammen med pappan når han endelig kommer. Både for jentas og hans skyld 💞 Skjedde ofte for oss når pappan her hadde reisearbeid og vi skulle hente han. Ungene sov på turen, å fikk da ekstra tid med pappan på kvelden når han kom hjem. Noe vi alle satte pris på 😊 vet det betydde enormt mye for mannen min 😍 19
Skrottefar Skrevet 1. mars 2021 #11263 Skrevet 1. mars 2021 Kanelisvingen skrev (26 minutter siden): I god, kjent stil er det ett tårevått snapinnlegg nå.. here we go again. Patetisk! Prøver nok en gang å sanke sympati altså, kommer ikke som noe sjokk akkurat 🤣 Hva er det hun snapper da? Får ikke sett det selv siden jeg ikke har tilgang der 😜 7
Flettfrid Skrevet 1. mars 2021 #11264 Skrevet 1. mars 2021 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Prøver nok en gang å sanke sympati altså, kommer ikke som noe sjokk akkurat 🤣 Hva er det hun snapper da? Får ikke sett det selv siden jeg ikke har tilgang der 😜 Kritikken rundt samsovingen og at han må sitte alene i kveld, for at hun må legge seg med jenta straks de kommer hjem. 6
Visvas Skrevet 1. mars 2021 #11265 Skrevet 1. mars 2021 H som allerede kommer på ytterste nåde føler seg sikkert kjempevelkommen når han må sitte der alene i kveld med snacksen sin som han er så heldig å ha fått. 34
Kanelisvingen Skrevet 1. mars 2021 #11266 Skrevet 1. mars 2021 Hun er jo totalt ustabil.. griner og hulker på snap, for så å fnise rundt med nøttene.. hun burde legge bort all SoMe for en laaang stund og heller få livet sitt på rett kjøl. 34
Tildittbeste Skrevet 1. mars 2021 #11267 Skrevet 1. mars 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Prøver nok en gang å sanke sympati altså, kommer ikke som noe sjokk akkurat 🤣 Hva er det hun snapper da? Får ikke sett det selv siden jeg ikke har tilgang der 😜 Som flere har påpekt her. Det er ikke samsoving folk reagerer på. Det er måten hun skriver det på, at H blir sittende alene i kveld når han kommer. Men hun ser ikke ut til å ta akkurat det til seg, men altså at samsoving. En hver person ville vell ønsket å tilbringe sin første kveld sammen etter 8 mnd 21
Kanelisvingen Skrevet 1. mars 2021 #11268 Skrevet 1. mars 2021 Hun har jo gruet seg til stakkaren kommer... han må føle seg ufattelig lite verdt og lite velkommen.. nei forresten, han får jo både sjokolade og nøtter.. 22
GhostHug Skrevet 1. mars 2021 #11269 Skrevet 1. mars 2021 Nå synes jeg dere vrir dette i verste mening og understreker det 1000 ganger. Er det nødvendig?😔 10
Amaryllish Skrevet 1. mars 2021 #11270 Skrevet 1. mars 2021 Skrottefar skrev (25 minutter siden): Prøver nok en gang å sanke sympati altså, kommer ikke som noe sjokk akkurat 🤣 Hva er det hun snapper da? Får ikke sett det selv siden jeg ikke har tilgang der 😜 Hun gjentar stort sett bare at ingen tar skade av at de samsover igjen og igjen mens hun gråter - uten å adressere noe av det folk faktisk har stilt spørsmål ved (som jo helt andre ting enn at hun og barnet sover sammen🙄) 16
Jammf Skrevet 1. mars 2021 #11271 Skrevet 1. mars 2021 Skal tro hvordan H. har det med å måtte legge seg kl. 18.00 om kveldene hvis han vil ha kontakt med sin kone... 20
PonnyTale Skrevet 1. mars 2021 #11272 Skrevet 1. mars 2021 Å, herregud, jeg skjemmes på hennes vegne. Det er så trist at hun ikke har noen i livet hennes som kan sette ned foten og si at nå er det nok. Å sitte på snapchat og gråte, altså, jeg har ikke ord. 28
panzerpølsa Skrevet 1. mars 2021 #11273 Skrevet 1. mars 2021 PonnyTale skrev (1 minutt siden): Å, herregud, jeg skjemmes på hennes vegne. Det er så trist at hun ikke har noen i livet hennes som kan sette ned foten og si at nå er det nok. Å sitte på snapchat og gråte, altså, jeg har ikke ord. Jeg tenker det samme. Det hele har blitt ett sirkus uten like, med det ene verre enn andre. Og resultatet er at hun har fremstilt seg selv helt tragisk. Ikke ærlig og sterk som hun ønsker. Bare helt sprengt og bak mål. Men igjen, det er vel verdt klikkene på bloggen, selv om alle bare rister på hodet. 21
ClusterOfGrapes Skrevet 1. mars 2021 #11274 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Tildittbeste skrev (1 time siden): Som flere har påpekt her. Det er ikke samsoving folk reagerer på. Det er måten hun skriver det på, at H blir sittende alene i kveld når han kommer. Men hun ser ikke ut til å ta akkurat det til seg, men altså at samsoving. En hver person ville vell ønsket å tilbringe sin første kveld sammen etter 8 mnd Ja, det er ordlyden i blogginnlegget det reageres på. Ikke på samsoving. Hadde hun ordlagt seg annerledes, om at det f.eks ville bli en utfordring i kveld når de legger seg så tidlig, eller noe i den dur så hadde vel ingen reagert. Men hun skriver jo bokstavlig talt at han må sitte der alene. Da virker dette som om det er noe hun bastant har bestemt seg for, og absolutt ikke kan fravikes. Det er det vi reagerer på for det virker så veldig kaldt og rigid. Hun har jo fått kritikk på at hun i tidligere innlegg også fremstiller han som litt tøffel. Det er kanskje en helt feil framstilling som hun ikke mener, men som likevel mange oppfatter. Skjer denne feilaktige fremstillingen ofte nok, så blir det sant for oss som leser. Vi som leser bloggen din Mette, er kjempeglade og synes det er utrolig spennende i dag at H kommer hjem.😊 Masse lykke til! Endret 1. mars 2021 av ClusterOfGrapes Glemte et ord 17
Cookie123 Skrevet 1. mars 2021 #11275 Skrevet 1. mars 2021 Eeeh.... Endelig skal H komme, og så må han sove på sofaen da eller?? Og hun legger seg tiiidlig med barnet?? Høres skikkelig koselig ut. 🙄 15
PonnyTale Skrevet 1. mars 2021 #11276 Skrevet 1. mars 2021 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Jeg tenker det samme. Det hele har blitt ett sirkus uten like, med det ene verre enn andre. Og resultatet er at hun har fremstilt seg selv helt tragisk. Ikke ærlig og sterk som hun ønsker. Bare helt sprengt og bak mål. Men igjen, det er vel verdt klikkene på bloggen, selv om alle bare rister på hodet. Det er så ustabilt. 12
nomore82 Skrevet 1. mars 2021 #11277 Skrevet 1. mars 2021 Jeg er enig med Mette. Dersom hun har lokket han hit med nøtter så var det litt lite det hun har å by på der. Så der må det fylles på. 7
Ellasnella Skrevet 1. mars 2021 #11278 Skrevet 1. mars 2021 Det blir nok ikke lett for H og skulle passe inn i den rigide hverdagen til fruen, basert på hennes regler, rammer og premisser. Håper ikke det er så satt og låst som hun fremstiller det. 23
GhostHug Skrevet 1. mars 2021 #11280 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Trude4 skrev (4 minutter siden): Fy så slemme dere er Enig💔 I dag synes jeg det har eskalert og gått langt over streken. Det hun har lagt ut i dag har vært LANGT ifra så ille som det blir fremstilt her. Endret 1. mars 2021 av Twinkle~ 9
Fremhevede innlegg