Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pinlig at en voksen dame (mor/bestemor) må tigge penger på Spleis, men nesten verre at noen faktisk bidrar. 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Om de kjøper billett med mellomlanding i Europa og direktefly derfra til Bergen løser det seg vel. Men er vel begrenset med direktefly til Bergen for tiden, og spørs om de får tilbake for billett allerede kjøpt.

Mannen min flyr fra Aberdeen til Bergen i morgen. Han flyr til Gardermoen samme ettermiddag. Så ja, det går fly til Bergen 

• Liker 2
Skrevet
MoKath skrev (22 minutter siden):

Kommer det spleis til ferie og?

Barna mine fortjener ferie?

Hadde ikke forundret meg om det kommer spleis til ferien også.......og de som i såfall støtter henne gjør henne bare en bjørnetjeneste spør du meg, for MA kan ikke skylde på andre enn seg selv med dette uføret hun er i, og da bør hun også ta følgene for det.....hvis ikke så lærer hun aldri.
Kan ikke være sånn, oj, nå har jeg dårlig råd, men, pytt pytt, starter en spleis så er det sikkert følgere/fans som ikke vet bedre og bare bidrar i vei 🤣

• Liker 13
Skrevet
FruenFraHavet skrev (18 minutter siden):

Pinlig at en voksen dame (mor/bestemor) må tigge penger på Spleis, men nesten verre at noen faktisk bidrar. 

Det hadde jo vært en ide og ringt mer sikre kilder enn ei avis.  Han kommer for å bo her, og må mellomlande synes det er veldig rart at det skal gjelde han. Men igjen da så kaster hun seg rundt å oppretter spleis, og kanskje ikke trenger det likevel..jeg blir helt matt. Rett og slett. Virker ikke til å ha kontroll på noe som helst

• Liker 11
Skrevet

Må si jeg syns det er regelrett FLAUT at hun går ut å tigger penger på spleis for at han skal sitte i karantene hotell. Dette er samtidig som hun har kjøpt alt til nettbutikken uten å låne penger sier hun. Det betyr at alt hun selger nå er så godt som ren fortjeneste...hun fabler om å låne til bobil og bestiller ferie. Men samtidig vil hun at fremmende skal hjelpe henne å betale hotell. At hun ikke skjemmes!!!!!

• Liker 41
Skrevet

Enig! 
En på bloggen har kommentert at hun kan gi spleispengene til veldedig organisasjon når hun får lønning. Hun sier hun hadde tenkt det selv, så får vi se da :)

• Liker 5
Skrevet
CMarie skrev (1 minutt siden):

Enig! 
En på bloggen har kommentert at hun kan gi spleispengene til veldedig organisasjon når hun får lønning. Hun sier hun hadde tenkt det selv, så får vi se da :)

Hun sier hun hadde tenkt det selv ja.....neppe før vedkommende som kommenterte nevnte det, hvis ikke så burde hun skrevet det i informasjonen som hun har skrevet på spleis-siden 

• Liker 17
Skrevet
Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Hun sier hun hadde tenkt det selv ja.....neppe før vedkommende som kommenterte nevnte det, hvis ikke så burde hun skrevet det i informasjonen som hun har skrevet på spleis-siden 

He he ja :) Og nå skriver hun at hun vil prøve å returnere pengene til giverne eller gi de til veldedighet om H slipper karantenehotell. Det blir ikke helt det samme, tvert i mot.

• Liker 7
Skrevet
CMarie skrev (Akkurat nå):

He he ja :) Og nå skriver hun at hun vil prøve å returnere pengene til giverne eller gi de til veldedighet om H slipper karantenehotell. Det blir ikke helt det samme, tvert i mot.

Ser hun avsluttet spleisen før målbeløpet på 5 000 kr var oppnådd......allikevel så hadde folk allerede "sponset" henne med nesten 90% av den summen.....hårreisende.
Men men, MA har vel vært her inne og lest regner jeg med og plutselig avsluttet den skamløse tigge-spleisen 🤣

• Liker 20
Skrevet (endret)

Skrottefar skrev (1 time siden):

Hadde ikke forundret meg om det kommer spleis til ferien også.......og de som i såfall støtter henne gjør henne bare en bjørnetjeneste spør du meg, for MA kan ikke skylde på andre enn seg selv med dette uføret hun er i, og da bør hun også ta følgene for det.....hvis ikke så lærer hun aldri.
Kan ikke være sånn, oj, nå har jeg dårlig råd, men, pytt pytt, starter en spleis så er det sikkert følgere/fans som ikke vet bedre og bare bidrar i vei 🤣

Det blir ingen ferie for det kommer hun ikke til å ha penger til når den tid kommer. Hun har ikke 5000 nå og det blir ikke akkurat mindre utgifter fremover. 

Endret av Surikatt
  • Liker 13
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Ser hun avsluttet spleisen før målbeløpet på 5 000 kr var oppnådd......allikevel så hadde folk allerede "sponset" henne med nesten 90% av den summen.....hårreisende.
Men men, MA har vel vært her inne og lest regner jeg med og plutselig avsluttet den skamløse tigge-spleisen 🤣

Klarte ikke holde ut mer da magen ikke var med på handlingene, derfor avsluttet. 
Kanskje det var greit med en liten jording?

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, CMarie said:

Klarte ikke holde ut mer da magen ikke var med på handlingene, derfor avsluttet. 
Kanskje det var greit med en liten jording?

Sikkert ikke så ille med 500 kr for 10 dager karantene hotel?

7 om man tester seg ut?

• Liker 4
Skrevet
MoKath skrev (2 minutter siden):

Sikkert ikke så ille med 500 kr for 10 dager karantene hotel?

7 om man tester seg ut?

Ikke gratis å holde han i kosten hjemme heller 😌 synes ikke 500/dagen høres ublu ut for kost og losji. 

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, CMarie said:

Ikke gratis å holde han i kosten hjemme heller 😌 synes ikke 500/dagen høres ublu ut for kost og losji. 

NEi, hun burde opprette sples for å fø på sin tyrkiske mann også.

Er 3 år rimelig?

• Liker 13
Skrevet
Surikatt skrev (5 minutter siden):

Det blir ingen ferie for det kommer hun ikke til å ha penger til når den tid kommer. Hun har ikke 5000 nå og det blir ikke akkurat mindre utgifter fremover. 

Ikke sant, så tror de kan se en laaaaaang vei etter den ferien, og ferie er heller ikke billig med tanke på både overnattinger og eventuelle ting de skal på

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er stusselig og trist at en godt voksen trebarnsmor må tigge om 5000 kroner. 

• Liker 27
Skrevet
MoKath skrev (2 minutter siden):

NEi, hun burde opprette sples for å fø på sin tyrkiske mann også.

Er 3 år rimelig?

Med den økonomien kan det hende hun må det. Synes vi kan nøye oss med to år.

• Liker 4
Skrevet

Nå har vel de fleste fått med seg at ikke alle syntes noe om spleisen. Det trengs vel ikke repeteres til det uendelige. Synes det begynner å minne om trakassering og nedverdigende skittkasting. Mette syntes sikkert det var nedverdigende nok i utgangspunktet, uten å må lese side opp og side ned om det her. 

Hun har fått sin støtte fra de som ønsket og som kunne bidra. Det er da helt frivillig. 

• Liker 13
Skrevet
June_1 skrev (Akkurat nå):

Nå har vel de fleste fått med seg at ikke alle syntes noe om spleisen. Det trengs vel ikke repeteres til det uendelige. Synes det begynner å minne om trakassering og nedverdigende skittkasting. Mette syntes sikkert det var nedverdigende nok i utgangspunktet, uten å må lese side opp og side ned om det her. 

Hun har fått sin støtte fra de som ønsket og som kunne bidra. Det er da helt frivillig. 

Hun må ikke lese side opp og side ned om det her. Det er også frivillig.

• Liker 20
Skrevet
Oppland skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er stusselig og trist at en godt voksen trebarnsmor må tigge om 5000 kroner. 

Enda mer stusselig og trist at du/dere voksne mennesker sitter her og mobber et menneske på denne måten. Alvorlig talt, rett skal være rett! 

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...