Gjest Heartgirl Skrevet 7. oktober 2020 #9881 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Yann skrev: Om du hobber innen barne og ungdomspsykiatrien Om du jobber innen barne- og ungdomspsykiatri vil jeg anbefale deg å lytte til Norges fremste innen barnepsykologi, barnepsykolog og professor ved Universitet i Tr0msø, Willy - Tore Mørk. Han advarer på det sterkeste utlevering av barn, spesielt verbalt, på en offentlig blogg. Det er ikke å utlevere unger.
Gjest Heartgirl Skrevet 7. oktober 2020 #9882 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, Isild skrev: Uenig i hva? Husker fra en tidligere diskusjon at du hevder å være innenfor psykiatrien, men jeg syns du argumenterte litt "fattig" da. Ikke vondt ment, og kanskje jeg misforsto, men kom gjerne med noen faglige vurderinger i og med at du selv nevner hva du jobber med. Mener du at det er å anbefale å legge ut privatlivet sitt på internett? For så å ikke like tilbakemeldingene? Når tilbakemeldingene på selvvalgt eksponering av privatliv sårer og skader en - så er du uenig i at hun burde stoppe å legge det ut? Uenig i det du skriver om MA. Jeg har bare positive meninger om MA. MA er jordnær og ærlig, og hun har beina godt plantet på bakken. Endret 7. oktober 2020 av Heartgirl
Gjest Trude4 Skrevet 7. oktober 2020 #9883 Skrevet 7. oktober 2020 6 minutter siden, Yann skrev: Om du jobber innen barne- og ungdomspsykiatri vil jeg anbefale deg å lytte til Norges fremste innen barnepsykologi, barnepsykolog og professor ved Universitet i Tr0msø, Willy - Tore Mørk. Han advarer på det sterkeste utlevering av barn, spesielt verbalt, på en offentlig blogg. Hun skriver ikke om barna. Skriver ikke navn eller viser bilder
ClusterOfGrapes Skrevet 7. oktober 2020 #9884 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 10 minutter siden, Heartgirl skrev: Uenig i det du skriver om MA. Jeg har bare positive meninger om MA. Det er bra. Men slik jeg forstår Mette så liker hun konstruktive tilbakemeldinger. Ikke bare positivt. Din ensidighet kan virke provoserende, og ikke ekte. Men dette er vel brukerdebatt. Endret 7. oktober 2020 av ClusterOfGrapes 10
Yann Skrevet 7. oktober 2020 #9885 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Heartgirl skrev: Det er ikke å utlevere unger. Tviler på om vet hva du snakker om. Eller kanskje du tok din bachelor den gang sosiale medier ikke eksisterte. Her er det snakk om en utagerende forelder som utlever seg selv og indirekte mindreårige. I tillegg til professoren kan jeg også nevne Spesialrådgiver i Redd Barna, Sara Eline Grønnvold, hun er veldig bekymret over den økende graden av eksponering av barn i sosiale medier. Både direkte og indirekte. Hun er også jurist og forfatter av boken "Barn og personvern" 28
Isild Skrevet 7. oktober 2020 #9886 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, Heartgirl skrev: Uenig i det du skriver om MA. Jeg har bare positive meninger om MA. MA er jordnær og ærlig, og hun har beina godt plantet på bakken. Nok et fattig svar iom at jeg ba om dine faglige vurderinger. Du velger selv å vise til at du jobber i psykiatrien og dermed "vet" osv. Men, da tenker jeg mitt om hva du egentlig har av kompetanse innenfor psykiatri. 38
Yann Skrevet 7. oktober 2020 #9887 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Nok et fattig svar iom at jeg ba om dine faglige vurderinger. Du velger selv å vise til at du jobber i psykiatrien og dermed "vet" osv. Men, da tenker jeg mitt om hva du egentlig har av kompetanse innenfor psykiatri. Nytter ikke å argumentere, det blir som å diskutere med Jehovas Vitner 21
spirå12 Skrevet 7. oktober 2020 #9888 Skrevet 7. oktober 2020 30 minutter siden, Heartgirl skrev: Ja, jeg har det, og jeg synes direkte synd på MA ❤️ Jeg har lært at man sier ikke at noen er mentalt ustabil uten å ha faglig grunnlag for det, og særlig med tanke på at man ikke kjenner vedkommende personlig! Jeg forstår det, men det er prinsippet. Selv jobber jeg innenfor barne- og ungdomspsykiatri og vet godt hva jeg prater om. Folk her inne burde slutte å følge henne når det første de gjør er å løpe inn hit på tråden for å hetse, håne, spre rykter, lyve og latterliggjøre MA. Ingen tvinger noen til å følge med MA på hennes sosiale medier. Jeg er helt uenig med deg og leser masse omtanke og omsorg i kritikken som blir skrevet her. Det vi har vært vitne til på blogg og Snap den siste uka er ikke bra, og viser tydelig at Mette ikke tåler tilbakemelding på den massive utleveringen hun bedriver. 28
Isild Skrevet 7. oktober 2020 #9889 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Yann skrev: Nytter ikke å argumentere, det blir som å diskutere med Jehovas Vitner Ja faktisk! 😕 8
spirå12 Skrevet 7. oktober 2020 #9890 Skrevet 7. oktober 2020 29 minutter siden, Isild skrev: Jeg syns heller det er hun som burde slutte å legge ut om privatlivet sitt jeg. Du som jobber i psykiatrien som du sier - du vet vel at det kan være tøft å stå i shitstormen det ofte blir hvis man deler privatlivet sitt på en offentlig blogg? Ønsker henne alt godt, men hun legger jo ut om livet sitt til "alt og alle" nettopp for å få kommentarer, synspunkter og å bli sett? Hvis hun ikke ønsker dette, så SLUTT å dele private ting! Så enkelt er det faktisk. Akkurat 👏 11
ClusterOfGrapes Skrevet 7. oktober 2020 #9891 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 1 time siden, Trude4 skrev: Hun skriver ikke om barna. Skriver ikke navn eller viser bilder Hun skriver jo om barna sine, i nesten hvert eneste blogginnlegg. Det betyr nada at der ikke er navn eller bilder, de er likevel hennes familie, hun er deres forsørger/ forelder. Hun er ikke ei sjel i ei skjorte. (Når hun har barn) Endret 7. oktober 2020 av ClusterOfGrapes 25
Gjest Heartgirl Skrevet 7. oktober 2020 #9892 Skrevet 7. oktober 2020 38 minutter siden, ClusterOfGrapes skrev: Det er bra. Men slik jeg forstår Mette så liker hun konstruktive tilbakemeldinger. Ikke bare positivt. Din ensidighet kan virke provoserende, og ikke ekte. Men dette er vel brukerdebatt. Det stemmer at hunn har sagt at hun liker konstruktive tilbakemeldinger, men her inne er det noen som går alt for langt, og da er det ikke konstruktiv kritikk. Nettopp det reagerer jeg på.
Gjest Heartgirl Skrevet 7. oktober 2020 #9893 Skrevet 7. oktober 2020 34 minutter siden, Gro12 skrev: Jeg er helt uenig med deg og leser masse omtanke og omsorg i kritikken som blir skrevet her. Det vi har vært vitne til på blogg og Snap den siste uka er ikke bra, og viser tydelig at Mette ikke tåler tilbakemelding på den massive utleveringen hun bedriver. Kun unnskyldning for å fortsette å støtte usaklige kritikken MA har fått fra noen her inne.
Gjest Heartgirl Skrevet 7. oktober 2020 #9894 Skrevet 7. oktober 2020 37 minutter siden, Yann skrev: Nytter ikke å argumentere, det blir som å diskutere med Jehovas Vitner Takk i like måte.
Orly Skrevet 7. oktober 2020 #9895 Skrevet 7. oktober 2020 40 minutter siden, Gro12 skrev: Jeg er helt uenig med deg og leser masse omtanke og omsorg i kritikken som blir skrevet her. Det vi har vært vitne til på blogg og Snap den siste uka er ikke bra, og viser tydelig at Mette ikke tåler tilbakemelding på den massive utleveringen hun bedriver. Enig med deg 11
spirå12 Skrevet 7. oktober 2020 #9896 Skrevet 7. oktober 2020 10 minutter siden, Heartgirl skrev: Kun unnskyldning for å fortsette å støtte usaklige kritikken MA har fått fra noen her inne. Hva er unnskyldning for å støtte usaklig kritikk ? Jeg forstår ikke hva du mener her. 6
Måne Rampelyset Skrevet 7. oktober 2020 #9897 Skrevet 7. oktober 2020 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Måne, admin. 1
Gjest Trude4 Skrevet 7. oktober 2020 #9898 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, ClusterOfGrapes skrev: Hun skriver jo om barna sine, i nesten hvert eneste blogginnlegg. Det betyr nada at der ikke er navn eller bilder, de er likevel hennes familie, hun er deres forsørger/ forelder. Hun er ikke ei sjel i ei skjorte. (Når hun har barn) Eg har ikke sett at hun skriver om barna.
Skrottefar Skrevet 7. oktober 2020 #9899 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Trude4 skrev: Eg har ikke sett at hun skriver om barna. Da har du enten sett på feil sted eller at du ser dårlig, evt. begge deler 20
Gjest Trude4 Skrevet 7. oktober 2020 #9900 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Skrottefar skrev: Da har du enten sett på feil sted eller at du ser dårlig, evt. begge deler Eg letet igjennom og fant ikke noe. Kun om H og henne selv
Anbefalte innlegg