Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Budskapet var vel at man skal vise respekt overfor hverandre, uansett om man er enige eller ikke. Men når det blir presentert via en hånete parodi av kritikerne, så blir det litt selvmotsigende. Det var bare min tanke. 

Endret av June_1
  • Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er eldre enn henne og dette var f....i meg pinlig av ei voksen person. Holdt ut i 2 snapper før jeg listet meg stille ut for å gjemme meg bak puta på pauserommet😳🥴

• Liker 14
Skrevet

Her jeg bor er det trillegrupper for mødre med småbarn, det er sikkert noe lignende i området der hun bor også. Tenk så mye mer koselig det kunne vært å være med i en slik gruppe eller noe annet som passer småbarnsmødre. I stedet holder hun på alene med de stusselige greiene på Snap chat. 

• Liker 26
Skrevet

Jeg har ikke Snap. Kan noen fortelle?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, CMarie skrev:

Jeg har ikke Snap. Kan noen fortelle?

Hun gjør er merkelig parodi på.de som er kritiske til hva hun har gjort.  Hva hun gjør og hvilke valg hun tar/Har tatt. Prøver å belære at alle skal kunne være den man er. At det er lurt å tenke på hva en sender til andre...ja slik allmenne regler de fleste lever etter.  Temaet er både bra og viktig.  Men når dama på 40 gjør det på denne måten.  Hvem er det da som tar dette seriøst. Altså..du burde sett det mer enn at noen prøver å forklare for deg her...søk henne opp...

• Liker 13
Skrevet
41 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Hun gjør er merkelig parodi på.de som er kritiske til hva hun har gjort.  Hva hun gjør og hvilke valg hun tar/Har tatt. Prøver å belære at alle skal kunne være den man er. At det er lurt å tenke på hva en sender til andre...ja slik allmenne regler de fleste lever etter.  Temaet er både bra og viktig.  Men når dama på 40 gjør det på denne måten.  Hvem er det da som tar dette seriøst. Altså..du burde sett det mer enn at noen prøver å forklare for deg her...søk henne opp...

Ok, takk :) Nei jeg søker ikke opp for jeg bruker ikke/har ikke snap overhodet. Så det blir ikke installert for MA for å si det sånn 

• Liker 1
Skrevet

syngingen🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
No words 

• Liker 7
Skrevet

😂😂😂😂😂

Jeg satte på lyden på snap og mannen lurte på om det var noen som ikke var helt som de skulle være som holdt på. Og det kunne man nesten tro. Hvor gammel er hun??

Tror noen må gå i seg selv her - å bedyre at man ikke trenger venner eller noen som helst viser seg å være skadelig for Mette. Hun burde ha andre voksne i livet sitt som kan styre henne i riktig retning for hun er i ferd med å bli samme togkræsjet som ex mentoren sin. 

Tragisk!

• Liker 25
Skrevet

Lurer også på hva som sviver i det øyeblikket hun tenker «oi - en parodi på kritikerne mine på nordnorsk på snap, det er en god ide det!». Hva skjer når man bestemmer seg for å poste dette!?!?

• Liker 19
Skrevet
8 minutter siden, Minipilla skrev:

Lurer også på hva som sviver i det øyeblikket hun tenker «oi - en parodi på kritikerne mine på nordnorsk på snap, det er en god ide det!». Hva skjer når man bestemmer seg for å poste dette!?!?

Dette må være noe av det værste etter en storm hun har kommet opp med. Jeg har jo på en måte likt mye av det hun har delt og noe har jeg ment er for mye. Men akkurat dette synes jeg ikke hører hjemme noe sted.  Det er flaut og lavmål..

• Liker 9
Skrevet

Når lavmålet når nye høyder, eller dybder er vel mer riktig å si..... Flaut flaut flaut. Jeg tror MA rett og slett ikke har godt av å kunne lese debatten om henne selv her inne, ei heller det som kommer av kritikk i kommentarfeltet hennes. 

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Saywhat skrev:

Hva heter hun på snap?

Mette.ask

Skrevet

Jeg tror helt alvorlig talt at hun ikkje Skjønner hvor hardt hun driter seg ut her🙈
oh my lord the singing😳😳🤯

• Liker 18
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, Skrottefar skrev:

Når lavmålet når nye høyder, eller dybder er vel mer riktig å si..... Flaut flaut flaut. Jeg tror MA rett og slett ikke har godt av å kunne lese debatten om henne selv her inne, ei heller det som kommer av kritikk i kommentarfeltet hennes. 

Kan heller vri det slik at alle de som kritiserer alt det hun foretar seg kan slutte å følge henne på snap. De har ikke godt av å følge snappen hennes.

Synes det er flaut når folk sitter og sprer om seg med konspirasjonsteorier, synser og latterliggjør henne, for de kjenner over hodet ikke henne personlig, men kun gjennom blogg og snap. 

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fulgt med jevnt på Mettes blogg eller annet i sosiale medier. Men jeg fikk med meg oppstyret i begynnelsen da mange på kvinneguiden var skeptisk til å gifte seg så raskt og å få barn uten å ha vært kjærester annet enn i feriemodus. Jeg syntes mange av "advarslene" den gangen gav mening, og det gir ekstra mening nå som alt har blitt akkurat som det ble advart om. 

Mettes svar var at hun visste at deres kjærlighet var stor nok, og at de kommuniserte så godt at de aldri kom til å krangle. 

Det er sært å se at hun nå skal overbevise om hvor feil dette ekteskapet er. 

Når mange var skeptiske i begynnelsen så var det ikke for å ikke unne henne kjærlighet, det var nok heller det å bringe et barn inn i en situasjon som omtrent garantert ville gjøre ting veldig vanskelig for minst en av foreldrene den dagen alt ikke var så rosenrødt lengre. Det er ikke bare å bli enige om en omsorgsfordeling når foreldrene bor i hvert sitt land. Å legge opp til at en av foreldrene (når begge ønsker å være en del av barnets liv) ikke skal få være en del av hverdagen hennes er temmelig horribel planlegging. Når man legger ut om situasjonen offentlig må man tåle å høre det. Det er innmari lett å få oppmerksomhet om man velger å blottlegge seg og eget drama, når de fleste ikke velger å gjøre det så er det fordi prisen stort sett er høyere enn fordelene. 

Mette har fått barn med to ulike menn før og opplevd at ting ikke har fungert i ettertid. Jeg lurer på hvor dårlig hun har kjent disse mennene på forhånd eller hvor ille forholdet har vært når hun klarer å ikke se at det ville gå samme veien med et fyr hun såvidt hadde møtt noen ganger på hotell i Tyrkia. Når hun mente det var bombesikkert i motsetning til de to forrige. Og hun kunne ikke skjønne hvorfor ikke alle bare kunne heie på dem. 

Igjen så er det hun som har valgt å blottlegge situasjonen, slik at det blir naturlig for andre å mene noe om den. De fleste snakker om eget forhold med et utvalg av venner og familie som de ønsker å høre meningene til. Mette har ønsket å dele med verden. Og fikk mange gode råd som hun valgte å ta som hets eller motgang. Og som hun ikke har beklaget at hun ikke hørte på når de viste seg å ha hold i ettertid. 

Jeg tror ikke Mette er bevisst kynisk og har planlagt at det skal bli sånn her. Men jeg tror hun velger bevisst å være naiv og ha skylapper på når hun får en mulighet til noe hun ønsker seg. Som da var et barn. Hun valgte å ikke tenke konsekvenser, selv når hun fikk dem servert på sølvfat her inne. Da er det ikke rart at ingen ser henne som et offer når alt ble som det omtrent måtte bli. 

Å tro at man skal komme overens med tusenvis av tilfeldige ukjente følgere i sosiale medier når man ikke en gang kommer overens med venner er også veldig veldig naivt og lite gjennomtenkt. 

Endret av Embla82
  • Liker 42
Skrevet

Ironi og humor i kombinasjon er dessverre en kunst Mette viser at hun ikke mestrer. 

Jeg for min del får litt ABD-vibber av det hun viser fram i dag, tror ikke influencer-rollen er noe for Mette. Hun er for grenseløs og hudløs til å finne balansen. Resultatet er i grunnen bare trist.

• Liker 25
Skrevet

Det sitter som regel langt inne og si en har gjort en feil. Men denne gangen tror jeg M burde si til seg selv at akkurat nå var det jeg selv som gjorde en feil og ikke flertallet av følgerene 

• Liker 22
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, krenkelser, brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
1 time siden, Embla82 skrev:

Jeg har ikke fulgt med jevnt på Mettes blogg eller annet i sosiale medier. Men jeg fikk med meg oppstyret i begynnelsen sa mange på kvinneguiden var skeptisk til å gifte seg så raskt og å få barn uten å ha vært kjærester annet enn i feriemodus. Jeg syntes mange av "advarslene" den gangen gav mening, og det gir ekstra mening nå som alt har blitt akkurat som det ble advart om. 

Mettes svar var at hun visste at deres kjærlighet var stor nok, og at de kommuniserte så godt at de aldri kom til å krangle. 

Det er sært å se at hun nå skal overbevise om hvor feil dette ekteskapet er. 

Når mange var skeptiske i begynnelsen så var det ikke for å ikke unne henne kjærlighet, det var nok heller det å bringe et barn inn i en situasjon som omtrent garantert ville gjøre ting veldig vanskelig for minst en av foreldrene den dagen alt ikke var så rosenrødt lengre. Det er ikke bare å bli enige om en omsorgsfordeling når foreldrene bor i hvert sitt land. Å legge opp til at en av foreldrene (når begge ønsker å være en del av barnets liv) ikke skal få være en del av hverdagen hennes er temmelig horribel planlegging. Når man legger ut om situasjonen offentlig må man tåle å høre det. Det er innmari lett å få oppmerksomhet om man velger å blottlegge seg og eget drama, når de fleste ikke velger å gjøre det så er det fordi prisen stort sett er høyere enn fordelene. 

Mette har fått barn med to ulike menn før og opplevd at ting ikke har fungert i ettertid. Jeg lurer på hvor dårlig hun har kjent disse mennene på forhånd eller hvor ille forholdet har vært når hun klarer å ikke se at det ville gå samme veien med et fyr hun såvidt hadde møtt noen ganger på hotell i Tyrkia. Når hun mente det var bombesikkert i motsetning til de to forrige. Og hun kunne ikke skjønne hvorfor ikke alle bare kunne heie på dem. 

Igjen så er det hun som har valgt å blottlegge situasjonen, slik at det blir naturlig for andre å mene noe om den. De fleste snakker om eget forhold med et utvalg av venner og familie som de ønsker å høre meningene til. Mette har ønsket å dele med verden. Og fikk mange gode råd som hun valgte å ta som hets eller motgang. Og som hun ikke har beklaget at hun ikke hørte på når de viste seg å ha hold i ettertid. 

Jeg tror ikke Mette er bevisst kynisk og har planlagt at det skal bli sånn her. Men jeg tror hun velger bevisst å være naiv og ha skylapper på når hun får en mulighet til noe hun ønsker seg. Som da var et barn. Hun valgte å ikke tenke konsekvenser, selv når hun fikk dem servert på sølvfat her inne. Da er det ikke rart at ingen ser henne som et offer når alt ble som det omtrent måtte bli. 

Å tro at man skal komme overens med tusenvis av tilfeldige ukjente følgere i sosiale medier når man ikke en gang kommer overens med venner er også veldig veldig naivt og lite gjennomtenkt. 

Veldig bra og oppsummerende innlegg! 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...