Tildittbeste Skrevet 3. oktober 2020 #9741 Skrevet 3. oktober 2020 8 minutter siden, Imblar skrev: Det er vel bare noen dager siden hun skrev at hun ønsket seg spons av klær, men ikke var stor nok som blogger. Og vips, der var det noen innlegg som fikk henne opp. Dit kom hun på en lite sjarmerende måte. 22
Alex_rude Skrevet 3. oktober 2020 #9742 Skrevet 3. oktober 2020 På 1.10.2020 den 20.00, Amaryllish skrev: Helt enig. Dette bekrefter jo bare det mange har trodd lenge: hun har aldri egentlig vært interessert i å få han til Norge. Det har i alle fall ikke handlet om pengene, hun har vel egentlig vært mer interessert i å bruke de pengene på seg selv og dratt ut tiden så mye som mulig for å bli gravid. Virker forøvrig som om hun tar ekstremt lett på det som burde være et tungt brudd med en ektefelle når man ser på snap i dag. Ganske usjarmerende å gå fra «dette er peisen jeg kjøpte meg i dag😍» til «nytt blogginnlegg ekteskapet ryker». Hvem oppfører seg sånn hvis man står i en forholdskrise? Det skinner ganske greit igjennom at hun ikke tar forholdet så seriøst. Det har det forsåvidt gjort lenge, men hun og alle supporterne hennes har hardnakket påstått at hun ikke fikk barn med første og beste tyrker kun for å slippe Danmarksutgiftene. Noen ganger er ting faktisk akkurat som de ser ut som. En absolutt hjerteskjærende og rystende situasjon for H som har planlagt hele fremtiden sin rundt å flytte til Norge og satset på denne damen som er 10 år eldre, og ikke minst et stort tap for datteren. For Mette antar jeg at livet går videre som vanlig med oppussing, 2g2g og blogginnlegg om at man ikke trenger venner når man har barn. Men la oss si dette er sant, hvorfor gifte seg med duden? Hun hadde jo ikke trengt det🤔. Skjønner ikke dette opplegget her må eg innrømme ... 3
Skrottefar Skrevet 3. oktober 2020 #9743 Skrevet 3. oktober 2020 28 minutter siden, Alex_rude skrev: Men la oss si dette er sant, hvorfor gifte seg med duden? Hun hadde jo ikke trengt det🤔. Skjønner ikke dette opplegget her må eg innrømme ... Hun er vel litt i overkant for impulsiv, handler fort og gæli før hun i det hele tatt klarer å tenke klart og fornuftig.....er i alle fall det inntrykket man kan få 20
FotbaIlflua Skrevet 3. oktober 2020 #9744 Skrevet 3. oktober 2020 32 minutter siden, Alex_rude skrev: Men la oss si dette er sant, hvorfor gifte seg med duden? Hun hadde jo ikke trengt det🤔. Skjønner ikke dette opplegget her må eg innrømme ... Jeg antar at det har noe med kultur å gjøre? Det er ganske tradisjonelt i Tyrkia, iallefall på bygda der H kommer fra. Jeg tviler på at foreldrene hans hadde akseptert at han fikk barn uten å være gift.
Måne Rampelyset Skrevet 3. oktober 2020 #9745 Skrevet 3. oktober 2020 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin.
Amaryllish Skrevet 3. oktober 2020 #9746 Skrevet 3. oktober 2020 41 minutter siden, Alex_rude skrev: Men la oss si dette er sant, hvorfor gifte seg med duden? Hun hadde jo ikke trengt det🤔. Skjønner ikke dette opplegget her må eg innrømme ... regner med at hun prøvde så godt hun kunne å overbevise seg selv om at det var ekte kjærlighet for seg selv og de rundt seg. Jeg tror absolutt at hun ønsket selv at forholdet skulle handle om mer enn at hun desperat ønsket seg barn, og innbilte seg sikkert mye rart for å unnskylde hvor fort ting gikk frem. Det er jo ikke akkurat sosialt akseptert å være 40 år og bli gravid med en fremmed mann, spesielt ikke når man har en sønn under 10 år.. 11
Solfridmedhatten Skrevet 3. oktober 2020 #9747 Skrevet 3. oktober 2020 Det er alltid to sider av en sak. Mette kan bære på mer enn det vi vet, så la oss ikke dømme. Trist for H og jenta, men ligger nok mye mer bak enn det vi veit. 10
Gjest Kritt Skrevet 3. oktober 2020 #9748 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 1 time siden, Alex_rude skrev: Men la oss si dette er sant, hvorfor gifte seg med duden? Hun hadde jo ikke trengt det🤔. Skjønner ikke dette opplegget her må eg innrømme ... Uansett er det lett å oppløse et ekteskap. Verre å få barn sammen; da er man bundet sammen for livet. Hadde ikke M og H fått barn kunne de lett ha gått hver til sitt uten særlige konsekvenser. Endret 3. oktober 2020 av Kritt
FotbaIlflua Skrevet 3. oktober 2020 #9749 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 12 minutter siden, Solfridmedhatten skrev: Det er alltid to sider av en sak. Mette kan bære på mer enn det vi vet, så la oss ikke dømme. Trist for H og jenta, men ligger nok mye mer bak enn det vi veit. Det har du helt rett i! Samtidig har hun delt mye, og det som hun deler tolkes. Det hun ikke deler vet vi ingenting om og kan derfor ikke tolke det. For min del forteller både det hun sier og det hun ikke sier mye. Endret 3. oktober 2020 av FotbaIlflua 6
Skrottefar Skrevet 3. oktober 2020 #9750 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Det har du helt rett i! Samtidig har hun delt mye, og det som hun deler tolkes. Det hun ikke deler vet vi ingenting om og kan derfor ikke tolke det. For min del forteller både det hun sier og det hun ikke sier mye. Nettopp.....hun har delt det meste før, mer eller mindre, men akkurat nå så har det virket som om det bare er halve sannheter hun kommer med, hvorfor? Er ikke rart det blir spekulasjoner 5
Visvas Skrevet 3. oktober 2020 #9751 Skrevet 3. oktober 2020 52 minutter siden, Amaryllish skrev: regner med at hun prøvde så godt hun kunne å overbevise seg selv om at det var ekte kjærlighet for seg selv og de rundt seg. Jeg tror absolutt at hun ønsket selv at forholdet skulle handle om mer enn at hun desperat ønsket seg barn, og innbilte seg sikkert mye rart for å unnskylde hvor fort ting gikk frem. Det er jo ikke akkurat sosialt akseptert å være 40 år og bli gravid med en fremmed mann, spesielt ikke når man har en sønn under 10 år.. Helt i starten var hun 100% sikker på at H aldri hadde vært utro. Nå plutselig skriver hun at han ikke har vært utro, som hun vet. Plutselig åpner hun opp for at han kan ha vært utro også... Normalt er jo dette helt motsatt, man er ikke like sikker i starten og blir sikrere med tiden. Men hvis man derimot ønsker å gå fri for sine valg så er det ofte en taktikk de bruker med å åpne opp for utroskap. 18
Tildittbeste Skrevet 3. oktober 2020 #9752 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, Visvas skrev: Helt i starten var hun 100% sikker på at H aldri hadde vært utro. Nå plutselig skriver hun at han ikke har vært utro, som hun vet. Plutselig åpner hun opp for at han kan ha vært utro også... Normalt er jo dette helt motsatt, man er ikke like sikker i starten og blir sikrere med tiden. Men hvis man derimot ønsker å gå fri for sine valg så er det ofte en taktikk de bruker med å åpne opp for utroskap. Alt hun nå skriver skal gagne henne selv 14
Visvas Skrevet 3. oktober 2020 #9753 Skrevet 3. oktober 2020 8 minutter siden, Tildittbeste skrev: Alt hun nå skriver skal gagne henne selv Ja verste er vel at du tror på det selv. 1
Tildittbeste Skrevet 3. oktober 2020 #9754 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Visvas skrev: Ja verste er vel at du tror på det selv. Du=Hun eller? 1
Visvas Skrevet 3. oktober 2020 #9755 Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, Tildittbeste skrev: Du=Hun eller? Haha ja sorry, autocorrect! 3
Minni75 Skrevet 4. oktober 2020 #9756 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg tenker det er rart at hun ikke er på insta vis hun vil tjene penger på sosiale media. Kun den blogge, kan da aldri gå? 1
Nana Skrevet 4. oktober 2020 #9757 Skrevet 4. oktober 2020 45 minutter siden, Minni75 skrev: Jeg tenker det er rart at hun ikke er på insta vis hun vil tjene penger på sosiale media. Kun den blogge, kan da aldri gå? Hun har lagt tilbake de fleste innleggene på bloggen, tipper hun aktiverer insta’en igjen snart også. Virker ikke som hun helt klarer å bestemme seg. 8
Minni75 Skrevet 4. oktober 2020 #9758 Skrevet 4. oktober 2020 4 minutter siden, Nana skrev: Hun har lagt tilbake de fleste innleggene på bloggen, tipper hun aktiverer insta’en igjen snart også. Virker ikke som hun helt klarer å bestemme seg. Oki, i går kveld så såg bloggen bare merkelig ut. Er det pga av hun får pes for å ikke få tyrkeren hit? Snålt opplegg. 1
Surikatt Skrevet 4. oktober 2020 #9759 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg reagerer på ordbruken hennes i det siste innlegget. Det er barna mine, lille babyen min, hun vil ikke utsette barna sine for ditt og datt. Hva i alle dager? Det høres ut som hun har bestemt seg for at babyen er bare hennes og nå bestemmer hun alt over barnet SITT. Høres ut som mannen ikke har noe han skulle ha sagt. Nå lever han på mettes nåde. Jeg tror aldri hun kommer til å sette sine bein i Tyrkia med det barnet for da blir rollene snudd rundt. De lever på hver sin planet, egentlig. 19
sirenas Skrevet 4. oktober 2020 #9760 Skrevet 4. oktober 2020 Dette er spekulasjon, sorry, men kan det være noe mer alvorlig som har hendt? Som kan forklare dette? Altså jeg kan bare ikke for alt i verden forstå hvordan hun kan være så stygg mot H. Dette er jo en tragedie for ham. Og datteren. 21
Anbefalte innlegg