Skrottefar Skrevet 2. oktober 2020 #9681 Skrevet 2. oktober 2020 14 minutter siden, Visvas skrev: Ja hun sa her nylig at hun hadde valgt å ikke ha venner fordi hun ikke orket å følge opp et vennskap. Så fullstendig egoistisk som vanlig med andre ord. Og nå virker det som om hun velger å ikke ha et forhold/ekteskap fordi hun ikke orker å følge opp dette heller 🤨 17
Visvas Skrevet 2. oktober 2020 #9682 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Skrottefar skrev: Og nå virker det som om hun velger å ikke ha et forhold/ekteskap fordi hun ikke orker å følge opp dette heller 🤨 Hvorfor begi seg ut på noe hun vet hun ikke orker å følge opp🤦♀️ 5
Nussepus Skrevet 2. oktober 2020 #9683 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Visvas skrev: Hvorfor begi seg ut på noe hun vet hun ikke orker å følge opp🤦♀️ Fordi hun bare måtte ha et barn til 12
moroklompen Skrevet 2. oktober 2020 #9684 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg ser ikke noe innlegg om skilsmisse på bloggen hennes? Hun ett innlegg om at hun ikke skal eksponere forholdet deres. Det virker så utrolig søkt å skulle skilles etter så kort tid, i tillegg til å utlevere det slik det virker fra dere som har skrevet her. Det er ikke bare noe de gjør for at hun kan få stønader som alenemor frem til hun er «klar» til å få H hit? Om det ikke er dette Så håper jeg Mette leser her inne og skjønner at hun har nå ett ansvar for å få H til Norge, selv om de ikke skal være sammen. Det går rett og slett ikke an å sette babyen sin og pappen i en situasjon hvor de ikke får vært sammen, da er man i såfall hjerteløs. 14
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9685 Skrevet 2. oktober 2020 12 minutter siden, Visvas skrev: Hvorfor begi seg ut på noe hun vet hun ikke orker å følge opp🤦♀️ Det var vel stas i nyforelskastadiet, men hun orker vel ikke når det kommer noe motstand. 6
KikiEco Skrevet 2. oktober 2020 #9686 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, moroklompen skrev: Jeg ser ikke noe innlegg om skilsmisse på bloggen hennes? Hun ett innlegg om at hun ikke skal eksponere forholdet deres. Det virker så utrolig søkt å skulle skilles etter så kort tid, i tillegg til å utlevere det slik det virker fra dere som har skrevet her. Det er ikke bare noe de gjør for at hun kan få stønader som alenemor frem til hun er «klar» til å få H hit? Om det ikke er dette Så håper jeg Mette leser her inne og skjønner at hun har nå ett ansvar for å få H til Norge, selv om de ikke skal være sammen. Det går rett og slett ikke an å sette babyen sin og pappen i en situasjon hvor de ikke får vært sammen, da er man i såfall hjerteløs. Hun skrev et innlegg i går om at hun hadde tvil om forholdet og at tanken på skilsmisse hadde slått henne fordi de krangler og har det vanskelig. Siden har hun slettet det innlegget. Hun har heller ikke tenkt å søke om familiegjenforening. Skikkelig sjarmerende dame. 15
Tildittbeste Skrevet 2. oktober 2020 #9687 Skrevet 2. oktober 2020 Så utrolig synd at H hadde det like travelt med å lage baby som den Verpe syke dama fra Norge. Hadde det enda ikke vært enda et barn inn i hennes kaotiske hver dag hadde det brydd meg mindre.. 10
Gjest Heartgirl Skrevet 2. oktober 2020 #9688 Skrevet 2. oktober 2020 41 minutter siden, KikiEco skrev: Hun skrev et innlegg i går om at hun hadde tvil om forholdet og at tanken på skilsmisse hadde slått henne fordi de krangler og har det vanskelig. Siden har hun slettet det innlegget. Hun har heller ikke tenkt å søke om familiegjenforening. Skikkelig sjarmerende dame. Det har jeg stor forståelse for, for det å krangle hele tiden må være forferdelig å være i et ekteskap/forhold hvor det er mye krangling. Mette gjør det som er rett for seg selv og sine unger. Ingen har rett til å dømme henne for valget hennes.
Linazer Skrevet 2. oktober 2020 #9689 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg burde vel ikke la dette gå inn på meg, men jeg gjør det. Synes det er så trist og så utrolig urettferdig overfor Husein som kommer til å få det vanskelig å bli kjent med datteren sin. 18
baldrian Skrevet 2. oktober 2020 #9690 Skrevet 2. oktober 2020 17 minutter siden, Heartgirl skrev: Det har jeg stor forståelse for, for det å krangle hele tiden må være forferdelig å være i et ekteskap/forhold hvor det er mye krangling. Men mange ville ventet med å felle noen dom over forholdet, til de hadde prøvd en tilnærmet normal hverdag sammen. Man skal ikke ta drastiske beslutninger i unntakstilstand, spesielt ikke når man selv har medvirket til alvorlighetsgraden av unntakene. 17
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9691 Skrevet 2. oktober 2020 23 minutter siden, Heartgirl skrev: Det har jeg stor forståelse for, for det å krangle hele tiden må være forferdelig å være i et ekteskap/forhold hvor det er mye krangling. Mette gjør det som er rett for seg selv og sine unger. Ingen har rett til å dømme henne for valget hennes. Rett til å dømme? Det er da virkelig ikke rart at folk reagerer på dette. Hun tenker da mest på seg selv i denne situasjonen. Hun har ingen venner å støtte seg til, eller som kan fortelle henne at hey skjerp deg. 22
GhostHug Skrevet 2. oktober 2020 #9692 Skrevet 2. oktober 2020 9 minutter siden, baldrian skrev: Men mange ville ventet med å felle noen dom over forholdet, til de hadde prøvd en tilnærmet normal hverdag sammen. Men da er hun allerede låst økonomisk fordi hun er ansvarlig for han. Da er det ingen vei tilbake. For å gjøre noe sånt skal man føle seg rimelig trygg på forholdet. Dette med kyllingfileten er sannsynligvis bare toppen av isfjellet. Jeg har selv hatt liknende krangler, som har skjedd pga at vi har vært så grunnleggende uenige og forskjellige og hatt så store problemer at begeret har blitt fullt. Jeg synes folk her inne er fryktelig dømmende. Mener dere virkelig at hun skal garantere økonomisk for en mann hun ikke har lyst til å leve sammen med? 12
AnAngel Skrevet 2. oktober 2020 #9693 Skrevet 2. oktober 2020 25 minutter siden, Heartgirl skrev: Det har jeg stor forståelse for, for det å krangle hele tiden må være forferdelig å være i et ekteskap/forhold hvor det er mye krangling. Mette gjør det som er rett for seg selv og sine unger. Ingen har rett til å dømme henne for valget hennes. Nei å krangle hele tiden er ikke sunt. Men hun skriver da at de er venner. Så lite som de har fysisk vært sammen høres det merkelig ut i mine ører "å krangle hele tiden". Jeg synes ikke det er det minste rart at det dømmes. Den infoen vi får, er det som legges offentlig ut. Lik det eller ei, men tilbakemeldinger, enten det er jubel, dømming, kritikk eller ros, må forventes. Jeg dømmer henne på bakgrunn av det hun har skrevet på bloggen, og spesielt når det er barn involvert synes jeg det er kritikkverdig og ustabilt for barna. Etter det hun selv har skrevet er ikke dette noe nytt. Så ja jeg dømmer. Men er fortsatt ingen hater. 15
Tildittbeste Skrevet 2. oktober 2020 #9694 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Twinkle~ skrev: Men da er hun allerede låst økonomisk fordi hun er ansvarlig for han. Da er det ingen vei tilbake. For å gjøre noe sånt skal man føle seg rimelig trygg på forholdet. Dette med kyllingfileten er sannsynligvis bare toppen av isfjellet. Jeg har selv hatt liknende krangler, som har skjedd pga at vi har vært så grunnleggende uenige og forskjellige og hatt så store problemer at begeret har blitt fullt. Jeg synes folk her inne er fryktelig dømmende. Mener dere virkelig at hun skal garantere økonomisk for en mann hun ikke har lyst til å leve sammen med? Hvordan skal han ellers få besøkt sin datter om hun ikke stiller som garantist. Og hun skriver jo hun ikke vil hindre han å møte sin datter. Så da må nesten det blir løsningen 8
JaVel Skrevet 2. oktober 2020 #9695 Skrevet 2. oktober 2020 Hvis Mette reiser på ferie til Tyrkia sammen med sin yngste datter,slik at H kan få hilse på, risikerer hun noe ved å gjøre det? Kan H holde datteren tilbake siden de er gift og han er faren? 1
Tildittbeste Skrevet 2. oktober 2020 #9696 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, JaVel skrev: Hvis Mette reiser på ferie til Tyrkia sammen med sin yngste datter,slik at H kan få hilse på, risikerer hun noe ved å gjøre det? Kan H holde datteren tilbake siden de er gift og han er faren? Nei det kan han ikke..det er bare mange som skremmer med det 2
JaVel Skrevet 2. oktober 2020 #9697 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, Tildittbeste skrev: Nei det kan han ikke..det er bare mange som skremmer med det Hvis H hadde kommet til Norge og prøvd å få datteren med seg ut av landet så hadde norske myndigheter nektet ham dette hvis moren ikke hadde vært enig. Skulle tro at tyrkiske myndigheter ville gitt en tyrkisk statsborger samme makt i forhold til sitt barn? 5 minutter siden, Tildittbeste skrev: 2
GhostHug Skrevet 2. oktober 2020 #9698 Skrevet 2. oktober 2020 22 minutter siden, Tildittbeste skrev: Hvordan skal han ellers få besøkt sin datter om hun ikke stiller som garantist. Og hun skriver jo hun ikke vil hindre han å møte sin datter. Så da må nesten det blir løsningen Man får vel uansett ikke familiegjenforening hvis man er skilt/separert🤷🏼♀️ 2
lilletyrkia Skrevet 2. oktober 2020 #9699 Skrevet 2. oktober 2020 13 minutter siden, JaVel skrev: Hvis Mette reiser på ferie til Tyrkia sammen med sin yngste datter,slik at H kan få hilse på, risikerer hun noe ved å gjøre det? Kan H holde datteren tilbake siden de er gift og han er faren? Så lenge han ikke har noe å "ta" henne for så er det tvilsomt. De må nok isåfall i retten om han skal få omsorgen til barnet. 1
Tildittbeste Skrevet 2. oktober 2020 #9700 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 5 minutter siden, Twinkle~ skrev: Man får vel uansett ikke familiegjenforening hvis man er skilt/separert🤷🏼♀️ Besøksvisum og familiegjenforening er ikke det samme da. Og det var å være garantist for besøksvisum det var snakk om Endret 2. oktober 2020 av Tildittbeste 1
Anbefalte innlegg