Surikatt Skrevet 8. juni 2019 #941 Del Skrevet 8. juni 2019 Hun har altfor mange planer som koster altfor mye penger. Hun virker desperat og det viktigste er at hun blir gravid. Hva er det hun tenker på? Hun forteller sønnen at hun skal gifte seg med en i Tyrkia to uker før bryllupet mens detaljer er beskrevet på bloggen siden de traff hverandre. Det synes jeg er veldig spesielt. Hvis gutten er 8 år finner han fort frem til bloggen på nettet og der kan han lese alt som mor ikke forteller. Er det ikke bedre at han får vite dette fra nettopp mor enn å lese det på Internett eller høre det fra andre. Av hensyn til sønnen og faktisk mannen burde hun kutte ut denne formen for blogging. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 8. juni 2019 #942 Del Skrevet 8. juni 2019 14 minutter siden, AnAngel skrev: Ja huff! Så nettopp at huset i Tyrkia skal stå på ham "for at han skal ha en sikkerhet om noe skulle skje", han skal altså spare sin lønn (i Norge, tror jeg det var), mens hun skal forsørge ham i et helt år 😳Det er en tankegang jeg kunne ha forventet av en 18-20 åring uten særlig livserfaring... Du tuller håper jeg? Jeg begynner å lure litt på om hun ikke er naiv og "for snill" i det hele tatt jeg.. Men rett og slett veldig beregnende i forhold til alt som hun skriver på bloggen altså.. Er hun ikke det, så må hun jo beskyttes mot seg selv, som trådstarter skrev.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 8. juni 2019 #943 Del Skrevet 8. juni 2019 Kan ikke alle som skriver her inne bare legge til side alt hva de tror og mener og heller bare boikotte den bloggen og la dama være i fred..? Og sitte her inne å spekulere og mene så mye hjelper ikke. Hun kommer til å fortsette med bloggen og livet sitt. Bare boikott. La hun styre livet sitt videre og konsentrer dere om deres eget liv 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 8. juni 2019 #944 Del Skrevet 8. juni 2019 2 timer siden, Kanelisvingen skrev: Hat fårdu sikkert ikke.. Men nå er nå engang det her et forum hvor man diskuterer bloggere. Bloggeren har da aldri hatt så mange klikk før som etter at KG ble matfatet hennes så og si.. Hun syter over hvor fæle vi er, men forsyner seg grovt av det som blir skrevet her inne, både som blogginnlegg og Q&A. Jeg har ikke akkurat sett mengder av spørsmål fra følgere hennes. Uten KG hadde innleggene hennes blitt gudsjammerlig kjedelig, og mentoren hennes er AB som mener at en egen tråd på KG er det beste som kan skje.. Bloggeren melker det her for alt det er verdt, med snørr, tårer og clicbait. Hadde hun villet det annerledes hadde hun skrevet dagbok og hatt under puta. Takk for et saklig svar. Jeg forstår hele den biten du skriver. Det jeg ikke forstår er at når folk skriver så mye om hun som åpenbart ikke er hyggelig så bare la være da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 8. juni 2019 #945 Del Skrevet 8. juni 2019 BOIKOTT da. Vinn vinn for alle parter, folk slipper å sitte her mer å skrive og diskutere i det vide og brede, og hun får mindre lesere og kan leve i fred med livet og mannen sin. Regner med at de fleste her på kg har et liv, kjæreste barn. Ha heller fokus på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 8. juni 2019 #946 Del Skrevet 8. juni 2019 Men vi lever desverre i et samfunn der vi slutter og se på oss selv og våre egne problemer, men heller spyr ut meninger og sladder på internett, skjuler oss bak anonyme navn . Ikke rart at folk føler seg ensomme, mobbing kaller jeg dette. La dama leve sitt eget liv, og logg av her og konsentrer dere om deres eget liv. I det minste skriv med fulle navn. Håper dere som skriver skit her ikke har barn, hva slags forbilder er dere da ? Lett og sitte skjult bak et anonymt navn å mene og syne med moral fingeren ute, men kanskje ikke så lett å ha fokus på eget liv, feil og problemer? Hvis dere kjeder dere så logg av her, meld dere inn i røde kors dyrebeskyttelsen etc, nok av folk som sliter som dere heller kan hjelpe enn å sitte her på kg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. juni 2019 #947 Del Skrevet 8. juni 2019 12 minutter siden, Jente35 skrev: La dama leve sitt eget liv, Da bør også dama la være å legge ut som sitt liv, for det er nettopp derfor hun får oppmerksomhet, positivt og negativt. Og gjør man seg selv offentlig, på godt og vondt, så må man regne med kommentarer, meninger og det som følger med. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 8. juni 2019 #948 Del Skrevet 8. juni 2019 Tydeligvis mange som irriterer seg her inne mtp hvordan hun lever . Slutt og les da, slutt og diskuter. Ha fokus på eget liv. Hvis målet er at hun skal få lesere eller hva det er, så boikott. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. juni 2019 #949 Del Skrevet 9. juni 2019 17 minutter siden, Jente35 skrev: Tydeligvis mange som irriterer seg her inne mtp hvordan hun lever . Slutt og les da, slutt og diskuter. Ha fokus på eget liv. Hvis målet er at hun skal få lesere eller hva det er, så boikott. Å ja.......så de som har meninger om denne bloggeren har ikke fokus på eget liv, er det sånn det er siden du poengterer det? Det er fullt mulig å ha fokus på flere ting samtidig, og det er fullt mulig å kunne ha meninger om både denne bloggeren og andre samtidig som fokuset kan være mer tilstede på det meste ellers......og du tilfører debatten egentlig ingen verdens ting, det er ikke andres meninger som er temaet 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 9. juni 2019 #950 Del Skrevet 9. juni 2019 Andre enn meg som har blitt inspirert og lagt sommerferien til Alanya? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. juni 2019 #951 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Overraskelsesturen som mannen ga henne. Det kunne vært et fantastisk fint innlegg med info om hva plassen heter ect Jeg elsker å lese om turer innad i landet, få tips om små og store plasser. Men dette ble en skikkelig nedtur. Jeg finner ikke navnet en eneste plass. Trodde først det var Dim Cayi, men det passer ikke med at de kjørte 1,5 time inn i landet... Slik info kunne vært nyttig og fin å dele på bloggen. Isteden blir det et forsidebilde som overhode ikke passer med innholdet og bare om deres forhold og hvor godt han kjenner henne bla bla blaa Endret 9. juni 2019 av Visvas Rettet skrivefeil 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 9. juni 2019 #952 Del Skrevet 9. juni 2019 4 timer siden, Jente35 skrev: Men vi lever desverre i et samfunn der vi slutter og se på oss selv og våre egne problemer, men heller spyr ut meninger og sladder på internett, skjuler oss bak anonyme navn . Ikke rart at folk føler seg ensomme, mobbing kaller jeg dette. La dama leve sitt eget liv, og logg av her og konsentrer dere om deres eget liv. I det minste skriv med fulle navn. Håper dere som skriver skit her ikke har barn, hva slags forbilder er dere da ? Lett og sitte skjult bak et anonymt navn å mene og syne med moral fingeren ute, men kanskje ikke så lett å ha fokus på eget liv, feil og problemer? Hvis dere kjeder dere så logg av her, meld dere inn i røde kors dyrebeskyttelsen etc, nok av folk som sliter som dere heller kan hjelpe enn å sitte her på kg Men, kan da bloggeren, på sin blogg fortelle alle som gidder å lese hvor fæle andre er? Legge ut screenshotter av andres meninger på SoMe? Hun har betalt flere tusen for å lære dette av bloggverdenens mest krenkede og forfulgte person. Hun anbefaler en kafé fordi den er "Instavennlig", hva nå det er..en annen ting.. I et innlegg skriver hun at hun vil hjelpe andre i samme situasjon, men gang på gang driver hun med informasjon som er helt borti natta. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 9. juni 2019 #953 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) 5 minutter siden, Visvas skrev: Overraskelsesturen som mannen ga henne. Det kunne vært et fantastisk fint innlegg med info om hva plassen heter ect Jeg elsker å lese om turer innad i landet, få tips om små og store plasser. Men dette ble en skikkelig nedtur. Jeg finner ikke navnet en eneste plass. Trodde først det var Dim Cayi, men det passer ikke med at de kjørte 1,5 time inn i landet... Slik info kunne vært nyttig og fin å dele på bloggen. Isteden blir det et forsidebilde som overhode ikke passer med innholdet og bare om deres forhold og hvor godt han kjenner henne bla bla blaa Det kommer senere det.. For da blir det flere innlegg.. Gjerne med de samme bildene.. Det er jo Dim Cay, men har de tatt lokalbussen kan de jo gjerne ha tatt så lang tid.. Endret 9. juni 2019 av Kanelisvingen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. juni 2019 #954 Del Skrevet 9. juni 2019 Det er flere liknende plasser rundt om, og hun sa eller skrev hun? inn i landet. Derfor usikker på om det er Dim Cayi de var på. Men ja tiden kan stemme med lokalbuss. Kommer vel et langt spennende innlegg om hva det heter 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 9. juni 2019 #955 Del Skrevet 9. juni 2019 Nå må dere gi dere. Dette er bare tåpelig! Hun har ikke gjort noe som helst gale og skriver ingenting stygt til eller om noen. Det eneste hun gjør er å leve livet sitt med mannen sin, stole på han og se positivt på fremtiden. Det er livet sitt hun blogger om og det er fritt for oss å lese om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 9. juni 2019 #956 Del Skrevet 9. juni 2019 13 minutter siden, Anneonym skrev: Nå må dere gi dere. Dette er bare tåpelig! Hun har ikke gjort noe som helst gale og skriver ingenting stygt til eller om noen. Det eneste hun gjør er å leve livet sitt med mannen sin, stole på han og se positivt på fremtiden. Det er livet sitt hun blogger om og det er fritt for oss å lese om! Det må hun da gjerne gjøre, men du syntes kanskje det er greit at hun gir råd og "hjelp" til andre i lignende situasjoner når hun selv ikke har greie på det da eller? Og nei, det eneste hun gjør er ikke å leve livet sitt med mannen sin.. Hun legger barn og barnebarn ut på nett til alles beskuelse, og hevder at det er greit fordi "hun har andre grenser enn folk flest". Tipper de andre mammaene i klassen til gutten hennes har noen skikkelige fråtsinger i sexlivet til mammaen til skolekompisen.. Lov å bruke hodet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. juni 2019 #957 Del Skrevet 9. juni 2019 Det er jo litt spesielt at et voksent menneske ikke ønsker å gi korrekte opplysninger i en blogg hun skal tjene penger på? Det er også litt spesielt at det er helt greit for lesere å leste total feil info også synes jeg. En blogg med et kaos av følelser, naivitet og flaue innslag, uten substans av noe slag 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneonym Skrevet 9. juni 2019 #958 Del Skrevet 9. juni 2019 50 minutter siden, Visvas skrev: Det er jo litt spesielt at et voksent menneske ikke ønsker å gi korrekte opplysninger i en blogg hun skal tjene penger på? Det er også litt spesielt at det er helt greit for lesere å leste total feil info også synes jeg. En blogg med et kaos av følelser, naivitet og flaue innslag, uten substans av noe slag 🙄 Hvor og hva har hun gitt ukorrekte opplysninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 9. juni 2019 #959 Del Skrevet 9. juni 2019 4 timer siden, Visvas skrev: Overraskelsesturen som mannen ga henne. Det kunne vært et fantastisk fint innlegg med info om hva plassen heter ect Jeg elsker å lese om turer innad i landet, få tips om små og store plasser. Men dette ble en skikkelig nedtur. Jeg finner ikke navnet en eneste plass. Trodde først det var Dim Cayi, men det passer ikke med at de kjørte 1,5 time inn i landet... Slik info kunne vært nyttig og fin å dele på bloggen. Isteden blir det et forsidebilde som overhode ikke passer med innholdet og bare om deres forhold og hvor godt han kjenner henne bla bla blaa Ser veldig ut som Dim Cay. Et tips er at maten og servicen er bedre det lenger opp i elva dere drar. Kan varmt anbefale restauranten Göl. Husk at vannet er kaldt å bade i sammenlignet med sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. juni 2019 #960 Del Skrevet 9. juni 2019 Hadde egentlig håper det ikke var dim cayi, da det hadde vært kjekt med et alternativ ikke for langt unna 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg