Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Pås skrev:

Ja, er redd det var meg! Jeg mente ikke å ta det opp igjen for å fortsette diskusjonen, men for å si at jeg har stor sans for Mette, jeg synes hun er kjempesøt og heier virkelig på henne og mannen, men at jeg syntes hun rotet litt med enkelte ting. Sånn som dette med karantene... først veldig mange innlegg om at hun skulle i karantene, planlegging av dette, datteren som kanskje eller kanskje ikke var utsatt, og så plutselig: nei, vi dropper det! 

Det er vel kanskje for å ha noe og skrive om. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Pås skrev:

Sånn som dette med karantene... først veldig mange innlegg om at hun skulle i karantene, planlegging av dette, datteren som kanskje eller kanskje ikke var utsatt, og så plutselig: nei, vi dropper det! 

Akkurat dette forundrer meg ikke, hun ER vimsete ;) . 

• Liker 6
Gjest Heartgirl
Skrevet
3 minutter siden, Manannan skrev:

Nåja, du antar vel at dette gjelder for MA og besteforeldrene med mindre du kjenner/er MA.

Dette vil jeg ikke diskutere med deg da det blir brukerdebatt, bare vær så snill å akseptere svaret mitt. Ferdig med saken. Respekter valget til Mette istedet! Mette er en voksen dame som vet hva hun holder på med. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
4 minutter siden, Pås skrev:

Ja, er redd det var meg! Jeg mente ikke å ta det opp igjen for å fortsette diskusjonen, men for å si at jeg har stor sans for Mette, jeg synes hun er kjempesøt og heier virkelig på henne og mannen, men at jeg syntes hun rotet litt med enkelte ting. Sånn som dette med karantene... først veldig mange innlegg om at hun skulle i karantene, planlegging av dette, datteren som kanskje eller kanskje ikke var utsatt, og så plutselig: nei, vi dropper det! 

Det forstår vi :) Fort gjort ❤️ 

Skrevet
1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Dette vil jeg ikke diskutere med deg da det blir brukerdebatt, bare vær så snill å akseptere svaret mitt. Ferdig med saken. Respekter valget til Mette istedet! Mette er en voksen dame som vet hva hun holder på med. 

Er ikke helt overbevist om det siste der...

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Festlig! Hvordan vet du det?  
Leste også du skrev typ - Mette jobber på sykehjem og er det noen som vet dette er det Mette.  
Hun beviser vel egentlig det motsatte da. Men du har kanskje en krystallkule eller trylleformel for fasiten her? 😊

• Liker 8
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 time siden, fotballjenta skrev:

Det jeg ser problemer med med denne tråden er at den gir KG et dårlig rykte. Det er SÅ mye å ta bloggere på, og det er så mange på KG som gjør en grundig jobb med veldokumenterte innlegg som faktisk gjør at bloggere må skjerpe seg. Det var i CBE-tråden det ble avslørt at hun drev med bildejuks og at mannen figurerte under flere alias i kommentarfeltene. Det var på KG at Anne-Brith Davidsen ble avslørt som bedrager. Takket være saklige, grundige og veldokumenterte innlegg fra dyktige KG-brukere. Det er bloggere som lyver, svindler, bidrar til kroppspress, reklamerer uten merking etc etc. Ta heller dem, eller Mette når hun først gjør noe over streken. 

Jeg får helt nupper av å lese om at «Mette bare bruker H som spermdonor», «Mette syns nok det er like greit at H ikke kommer til Norge», «Mette gir ikke H bankkort og det umyndiggjør ham» etc etc. Dette er spekulasjoner og hører ikke hjemme i en offentlig debatt, selvom vi er anonyme. Og det er nettopp spekulasjoner som dette som gjør at folk utenfra ser på KG-brukere som en gjeng sure bitre fitter. 

Mette er voksen. H er voksen. Datteren er voksen. Om de ville avslutte sin FRIVILLIGE karantene litt før tiden får være opp til dem. Nå ønsker jeg de lykke til med fødsel og livet med den lille ☺️

Jeg kunne ikke være mer enig i det du skriver :)  Flott at du sier i fra ❤️ 

Selv liker jeg Mette som blogger, for hun er en jordnær blogger som en kjenner seg igjen i. Hun har et helt vanlig hverdag som deg og meg med jobb, familie, hus, hage og hjem. 

Jeg har lagt merke til dette med spekulasjoner i tråden om Mette. Selv om Mette har valgt å være en blogger må vi være klar over at Mette holder mye av sitt privatliv helt inntil brystet. Det skal ingen av oss spekulere over. Spekulasjoner kan fort gå over til usanne rykter og konspirasjonsteorier. Ingen av oss kjenner Mette som privatperson, og vi som leser bloggen hennes og følger med henne på snapchat står fritt til å velge å avflølge henne. Det er ingen som tvinger oss, og hvis noen følger henne bare for å finne noe å hakke på synes jeg det sier om dem. 

Skrevet
3 minutter siden, Heartgirl skrev:

😂😂

Ser ingen grunn til at du skal kunne komme med sånne utsagn uten å bli arrestert så ivrig som du er på å kverulere på hva andre skriver.

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, CMarie skrev:

Festlig! Hvordan vet du det?  
Leste også du skrev typ - Mette jobber på sykehjem og er det noen som vet dette er det Mette.  
Hun beviser vel egentlig det motsatte da. Men du har kanskje en krystallkule eller trylleformel for fasiten her? 😊

Fin hersketeknikk ☺️ Hun følger alle lover og regler. Grunnen til at det reageres er fordi hun tok ekstra store forhåndsregler den første tiden, noe som ikke var nødvendig. 

• Liker 9
Gjest Heartgirl
Skrevet
1 minutt siden, fotballjenta skrev:

Fin hersketeknikk ☺️ Hun følger alle lover og regler. Grunnen til at det reageres er fordi hun tok ekstra store forhåndsregler den første tiden, noe som ikke var nødvendig. 

Ferdigdiskutert! Er ikke interessert i å diskutere noe som går på meg som person.

Gjest Heartgirl
Skrevet
2 minutter siden, fotballjenta skrev:

Du har helt rett! 

Skrevet
23 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jeg kjenner flere som har tanter, onkler og besteforeldre i nærheten f.eks. i nabohus. De omgås daglig flere ganger i uken at de besøker hverandre. Det gjelder også for Mette og familiemedlemmet :)

Mette sier selv at de ikke omgås🤔

• Liker 5
Gjest Heartgirl
Skrevet
3 minutter siden, Visvas skrev:

Mette sier selv at de ikke omgås🤔

Det stemmer ikke, for hun sa i den oppklaringssnappet at hun var kjempeglad i dem, og i det ligger det jo at de treffes. 

Skrevet
4 minutter siden, Heartgirl said:

Det stemmer ikke, for hun sa i den oppklaringssnappet at hun var kjempeglad i dem, og i det ligger det jo at de treffes. 

Ikke nødvendigvis. I mitt tilfelle tenker jeg motsatt. Jeg velger å ikke treffe mine nærmeste FORDI jeg er så glad i dem. 

• Liker 16
Skrevet
24 minutter siden, Heartgirl skrev:

Det forstår vi :) Fort gjort ❤️ 

Vilka ”vi”? Prata för dig själv, du, så kan andra evt. instämma. 

• Liker 12
Gjest Finlay
Skrevet
42 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jeg kjenner flere som har tanter, onkler og besteforeldre i nærheten f.eks. i nabohus. De omgås daglig flere ganger i uken at de besøker hverandre. Det gjelder også for Mette og familiemedlemmet :)

Unnskyld meg, men er dette noe du VET?

Ellers er det veldig rart å skrive at "dette gjelder også for Mette...." selv om du kjenner flere som har det sånn. 

Skrevet
10 minutter siden, Finlay skrev:

Ellers er det veldig rart å skrive at "dette gjelder også for Mette...." selv om du kjenner flere som har det sånn. 

Mette sier jo selv hun ikke omgås daglig og det har hun jo sagt før også. At hun ønsker å bli flinkere til å besøke sine nærmeste.  

• Liker 3
Gjest Heartgirl
Skrevet
29 minutter siden, Klemen10na skrev:

Ikke nødvendigvis. I mitt tilfelle tenker jeg motsatt. Jeg velger å ikke treffe mine nærmeste FORDI jeg er så glad i dem. 

Det blir bare spekulasjon å spekulere om dette, og noe vi ikke bør sitte å spekulere om. 

Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Finlay skrev:

Det var feil formulert av meg. 

Hun sa det selv på den snappen der hun forklarte om hvorfor H malte huset til familiemedlemmene at hun kunne aldri utsatt dem for å bli syke. Smittevern stod i hvoedfokus der i gården. 

Alle er glade i sin familie tenker nå jeg da. 

Endret av Heartgirl
Gjest Heartgirl
Skrevet
16 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Mette sier jo selv hun ikke omgås daglig og det har hun jo sagt før også. At hun ønsker å bli flinkere til å besøke sine nærmeste.  

Det er ikke noe å spekulere over. Jeg ordla meg feil. Beklager for det! 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...