Skrottefar Skrevet 15. januar 2020 #6181 Skrevet 15. januar 2020 15 minutter siden, Ananamy skrev: Greit nok det, men helt seriøst? Hvorfor skal hun lage en så jævla stor greie ut av det? Dele det på snapchat 5-6 ganger kanskje mer, har gitt opp å følge med på snappen hennes for det kvinnemennesket deler så mye pisspreik om ting så er så langt i fra sannheten at det skulle ikke vært lov. Har ikke snap, så hva er det dette dreier seg om da? 😎
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6182 Skrevet 15. januar 2020 17 minutter siden, Ananamy skrev: Greit nok det, men helt seriøst? Hvorfor skal hun lage en så jævla stor greie ut av det? Dele det på snapchat 5-6 ganger kanskje mer, har gitt opp å følge med på snappen hennes for det kvinnemennesket deler så mye pisspreik om ting så er så langt i fra sannheten at det skulle ikke vært lov. Hva da f.eks? Hu deler jo bare hverdagsliv.😅🤷🏻♀️ 2
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6183 Skrevet 15. januar 2020 4 minutter siden, Skrottefar skrev: Har ikke snap, så hva er det dette dreier seg om da? 😎 Hu tok screenshot herfra og viste mailen hun hadde sendt til @Influenseren 1
Frøken_fjong1 Skrevet 15. januar 2020 #6184 Skrevet 15. januar 2020 2 timer siden, Minipilla skrev: Da skal du bo hjemme ganske mange år for å spare opp egenkapital til å kjøpe enebolig eller tomannsbolig i Fana. Boligprisene er rimelig høye der og med lønn som fagarbeider i barnehage med liten erfaring / ansiennitet er det som å tro på nissen at hun får lån alene. Når du i tillegg har to barn krever banken mer. Du skal også greie å betjene et lån på 10-12 tusen i måneden. Nettopp. Forbruket må også betraktelig ned om hun skal klare å spare opp noen kr. Hun har jo vist at hun er ganske lik moren når det gjelder økonomi. 5
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6185 Skrevet 15. januar 2020 14 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Nettopp. Forbruket må også betraktelig ned om hun skal klare å spare opp noen kr. Hun har jo vist at hun er ganske lik moren når det gjelder økonomi. Ærlig talt.. hun er bare 20 år og har ikke brettet ut økonomien sin så vidt jeg kan se, så da bør det vel ikke diskuteres her. 5
Visvas Skrevet 15. januar 2020 #6186 Skrevet 15. januar 2020 24 minutter siden, Skrottefar skrev: Har ikke snap, så hva er det dette dreier seg om da? 😎 Hun screenshotter herifra og legger ut på Snap. Vet ikke hvor mange snapper det var fra samme screenshot, men det var mange. Nå kom en ny, fra influenser sitt svar. Begrunner det med at hun ikke kan svare her inne så må gjøre det på Snap. Slik jeg ser det snakker influenser og Mette om to forskjellige ting!? Og skriver at hun ikke liker løgn, latterliggjøring, hånliggjøring og spekulasjoner. Men tro hva gjør hun da? Bla skriver hun at hun ikke tror det er sjalusi som driver folk til å skrive om henne, men det har hun jo vitterlig skrevet før!? 7
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6187 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, Visvas skrev: Hun screenshotter herifra og legger ut på Snap. Vet ikke hvor mange snapper det var fra samme screenshot, men det var mange. Nå kom en ny, fra influenser sitt svar. Begrunner det med at hun ikke kan svare her inne så må gjøre det på Snap. Slik jeg ser det snakker influenser og Mette om to forskjellige ting!? Og skriver at hun ikke liker løgn, latterliggjøring, hånliggjøring og spekulasjoner. Men tro hva gjør hun da? Bla skriver hun at hun ikke tror det er sjalusi som driver folk til å skrive om henne, men det har hun jo vitterlig skrevet før!? Hvorfor er det greit det influenseren skriver om Mette, men ikke hva Mette svarer..? Ser ikke at Mette prøver å henge ut noen, bare forvare seg. Infuenseren (en blogger) derimot prøver å henge ut Mette. 6
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. januar 2020 #6188 Skrevet 15. januar 2020 (endret) Har dere hørt om en bruker som heter lovelulu? Jeg får virkelig slike vibber i denne tråden. Noen pisker opp stemningen for å få økt oppmerksomhet og noen biter på. Vil dere virkelig være en del av denne bloggerens inntektsgrunnlag?? Endret 15. januar 2020 av lillesnøfnugg
Visvas Skrevet 15. januar 2020 #6189 Skrevet 15. januar 2020 5 minutter siden, Lady T skrev: Hvorfor er det greit det influenseren skriver om Mette, men ikke hva Mette svarer..? Ser ikke at Mette prøver å henge ut noen, bare forvare seg. Infuenseren (en blogger) derimot prøver å henge ut Mette. Jo, Mette må jo gjerne komme hit og forsvare seg hun også. Har ikke sagt noe annet!? Reagerte mer på at Mette gjør akkurat det hun sier hun selv ikke liker. Hun har både latteliggjort og lyvd om "oss" her inne flere ganger. Tilegnet oss meninger vi ikke har skrevet slik jeg kan se det iallefall. Går jo på det samme og burde isåfall gjelde begge veier? 8
Visvas Skrevet 15. januar 2020 #6190 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Har dere hørt om en bruker som heter lovelulu? Jeg får virkelig slike vibber i denne tråden. Noen pisker opp stemningen for å få økt oppmerksomhet og noen biter på. Vil dere virkelig være en del av denne bloggerens inntektsgrunnlag?? Har ingen problem med at Mette får inntekt på bloggen sin jeg. Selv om jeg undres over at man kan tjene penger på denne bloggen så unner jeg Mette alt godt og unner henne alle pengene hun tjener på den. Endret 15. januar 2020 av Visvas Rettet feil 2
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6191 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 12 minutter siden, Visvas skrev: Jo, Mette må jo gjerne komme hit og forsvare seg hun også. Har ikke sagt noe annet!? Reagerte mer på at Mette gjør akkurat det hun sier hun selv ikke liker. Hun har både latteliggjort og lyvd om "oss" her inne flere ganger. Tilegnet oss meninger vi ikke har skrevet slik jeg kan se det iallefall. Går jo på det samme og burde isåfall gjelde begge veier? Jeg ser ikke at Mette henger ut KG, lyver og latterliggjør enkeltpersoner. Men at hun ler av det tragikomiske, forsvarer seg og ikke kjenner seg igjen i mye som skrives her. Uansett: Mette er navngitt, vi er anonyme. Hun kunne navngitt influenseren, men gjør det ikke. Influenseren henger ut Mette med navn. Mette tåler da fint kritikk, men hun har måtte tåle en hel del hets og ufine kommentarer. At folk synes synd på H, osv. Endret 15. januar 2020 av Lady T 10
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6192 Skrevet 15. januar 2020 6 minutter siden, Visvas skrev: Har ingen problem med at Mette får inntekt på bloggen sin jeg. Selv om jeg undres over at man kan tjene penger på denne bloggen så unner jeg Mette alt godt og alle pengene hun tjener på den. Folk tjener penger på verre blogger 😅 Nesten så jeg vurderer å blogge, kunne trengt litt penger 😄🤑 3
JaVel Skrevet 15. januar 2020 #6193 Skrevet 15. januar 2020 41 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Nettopp. Forbruket må også betraktelig ned om hun skal klare å spare opp noen kr. Hun har jo vist at hun er ganske lik moren når det gjelder økonomi. Man tjener lite av å jobbe som barne-og ungdomsarbeider, hvis hun skal klare å kjøpe et hus i Fana må hun treffe en mann med mye penger. 3
Visvas Skrevet 15. januar 2020 #6194 Skrevet 15. januar 2020 15 minutter siden, Lady T skrev: Jeg ser ikke at Mette henger ut KG, lyver og latterliggjør enkeltpersoner. Men at hun ler av det tragikomiske, forsvarer seg og ikke kjenner seg igjen i mye som skrives her. Uansett: Mette er navngitt, vi er anonyme. Hun kunne navngitt influenseren, men gjør det ikke. Influenseren henger ut Mette med navn. Mette tåler da fint kritikk, men hun har måtte tåle en hel del hets og ufine kommentarer. At folk synes synd på H, osv. Denne har jeg ikke sett så den ligger nok etter jeg var inne sist. Men nå snakket jeg ikke om denne episoden alene. Det er jo løgn å si at du ikke har sagt at folk er etter henne pga sjalusi når hun har skrevet/sagt stikk motsatt før. Legge fram ting på en måte som ikke er er skrevet (lest noe mellom linjene som kanskje ikke var å lese) ect Det har hun jo gjort flere ganger. For det er nå sånn at vi leser ting fra vårt eget ståsted, om det er vi som leser bloggen eller hun som leser her inne. Vi lyver, men ikke Mette? Hun har flere ganger latterliggjort oss haterne her inne på blogg/insta/snap. Hvorfor er det greit? Forstår man blir oppgitt, men det gir jo ingen større rett til Mette å latterliggjøre oss? 8
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6195 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, Visvas skrev: Denne har jeg ikke sett så den ligger nok etter jeg var inne sist. Men nå snakket jeg ikke om denne episoden alene. Det er jo løgn å si at du ikke har sagt at folk er etter henne pga sjalusi når hun har skrevet/sagt stikk motsatt før. Legge fram ting på en måte som ikke er er skrevet (lest noe mellom linjene som kanskje ikke var å lese) ect Det har hun jo gjort flere ganger. For det er nå sånn at vi leser ting fra vårt eget ståsted, om det er vi som leser bloggen eller hun som leser her inne. Vi lyver, men ikke Mette? Hun har flere ganger latterliggjort oss haterne her inne på blogg/insta/snap. Hvorfor er det greit? Forstår man blir oppgitt, men det gir jo ingen større rett til Mette å latterliggjøre oss? Jeg har ikke sett at hun gjør det, men kom gjerne med eksempler. 1
Visvas Skrevet 15. januar 2020 #6196 Skrevet 15. januar 2020 Det er bare å bla seg tilbake i denne tråden her hvor det er tatt opp flere ganger. Orker ikke lete etter innlegg som sikkert både er endret på og muligens slettet. 6
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6197 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, Visvas skrev: Det er bare å bla seg tilbake i denne tråden her hvor det er tatt opp flere ganger. Orker ikke lete etter innlegg som sikkert både er endret på og muligens slettet. Nå tolkes jo ting veldig ulikt. Som mailen Mette sendte influenseren (om det er den mailen I mente). I. tolket den sarkastisk og spydig, jeg synes den var verken sarkastisk eller spydig 🤷🏻♀️ men helt innafor dersom I har lagt igjen flere stygge kommentarer og også hengt ut M på egen blogg. Nå vet vi jo ingenting, men kan tolke utfra det lille som deles ang dette. Så noen her vil ta dette som løgn fra M, mens jeg ikke ser den - jeg tror I, utfra ting hun skriver her, har hengt ut M og at det ligger mer bak enn en uskyldig kommentar. Igjen, vi tolker. Så jeg tolker ikke M slik flere her gjør, tror ikke hun lyver eller er særlig utspekulert, men har sikkert blitt litt tykkhudet etter en såpass massiv tråd som dette. Mammapåhjul skriver om de to stygge kommentarene hun har fått .. Mette har fått mye mer ufine kommentarer enn hva bloggen hennes tilsier at hun burde fått (min mening). Endret 15. januar 2020 av Lady T 4
Influenseren Skrevet 15. januar 2020 #6198 Skrevet 15. januar 2020 Mulig eg har misforstått, men dreier ikke denne tråden seg om Mette? Mette har lagt ut screenshoot av en mail, hva så? Hva beviser egentlig det? Eg har på ingen måte "hengt" ut Mette, bortsett fra hva eg skrev om hvordan hun kan svare er det lite "uthenging".
Gjest Plannergirl Skrevet 15. januar 2020 #6199 Skrevet 15. januar 2020 Jeg forstår ikke helt hvorfor Mette er så populær på KG (nå som hun ikke har bånd til AB) og jeg forstår heller ikke hvordan hennes tråd ble så fort negativ. Ja, jeg er enig i at hun kunne taklet økonomi og et par andre ting annerledes, misforstått litt kulturer osv men hun lærer og virker som et bra menneske, i verste fall er hun litt naiv. Hun utlever ikke barna særlig mye, H godkjenner det som gjelder seg og hun har tatt til seg mye konstruktiv kritikk fra tråden her (ja, har fulgt den siden side 32 eller noe sånt, da hun deltok selv). Hun har heller ikke et spesielt ekstremt fokus på kropp eller sære meninger, men skriver hovedsakelig om hverdag. Mye av det som kommer her er jo ikke spesielt konstruktivt, og noe av det som har gode poenger er pakket inn i latterliggjørende skrivemåte. Det gjør hele debatten usaklig. Snappene til Mette synes jeg var helt innafor, hun skrev på en rolig og rasjonell måte mens hun fikk latterliggjøring tilbake, og det fortsetter her. I synes jeg har gått over grensen til hva som er konstruktiv Feedback. Mye her prøver å sammenligne Mette med AB virker det som og jeg ser ikke likheten selvom hun har tatt kurs hos henne. Jeg ser en blogger som prøver sitt beste, er litt hormonell og gravid til tider og som får ufortjent mye tyn her. At hun prøver å oppklare misforståelser etter å ha lest inne her også ser jeg på som positivt, bedre det enn alle de bloggerne som fraskriver seg alt ansvar.
Lady T Skrevet 15. januar 2020 #6200 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 7 minutter siden, Influenseren skrev: Mulig eg har misforstått, men dreier ikke denne tråden seg om Mette? Mette har lagt ut screenshoot av en mail, hva så? Hva beviser egentlig det? Eg har på ingen måte "hengt" ut Mette, bortsett fra hva eg skrev om hvordan hun kan svare er det lite "uthenging". Jeg opplever dine kommentarer om Mette som uthenging. At M er spydig, sarkastisk osv, men du kommer jo ikke med bevis. Mette kunne hengt ut deg med navn/bloggnavn tilbake, men gjør det ikke. 1-0 til Mette. Endret 15. januar 2020 av Lady T 10
Anbefalte innlegg