Gå til innhold

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Turkis Sau skrev:

Du vet like godt som meg at det er en stor forskjell på å si at innlegget er skrevet av Mette, mot det som er realiteten: At Mette har gjort korrektur på et innlegg skrevet av Hüseyin. 

Totalt usaklig.

Korrekturen står til stryk i alle fall😂

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Nussepus skrev:

Det kan så være, men nivået på rettskriving var heller ikke poenget her.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, JaVel skrev:

Hva er det hun er lærling i? 

Barne og ungdomsarbeider 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nussepus skrev:

Nå er engelsk et fremmedspråk for dem begge, så synes du kan dempe latteren en smule. 

• Liker 10
Skrevet

Sjarmerende hvordan hun henger ut leserne sine. :rodmer:

• Liker 14
Skrevet

Tror Mette har misforstått en smule. Hun mener dattera kan få høyere lån pga høyere egenkapital. Banken ser på inntekt og utgifter når de skal beregne lån og med to små barn og lav inntekt må hun nok begynne i en  liten leilighet og ikke enebolig. 

• Liker 11
Skrevet
8 hours ago, Influenseren said:

Ja det har eg, men eg legger de ikke ut her.
Så fordi eg mangler dokumentasjon blir vel det innlegget slettet ;)
Men men, eg har ingen grunn til å lyve for å si det - Det er jo bare å ta en runde i kommentarfeltet på bloggen hennes, mye av samme taktikk der ;)

Gratulerer, Mette har nå delt bilde på snap av denne kommmentaren din sånn evig mange ganger på snap. Hele kvinnemennesket er tydeligvis alt for oppmerksomhetssyk.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Ja dette så ikke bra ut. 

Man ser jo også tydelig at de snakker om to helt forskjellige ting.

Endret av Visvas
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Ananamy skrev:

Gratulerer, Mette har nå delt bilde på snap av denne kommmentaren din sånn evig mange ganger på snap. Hele kvinnemennesket er tydeligvis alt for oppmerksomhetssyk.

Mailen Mette sendte @Influenseren var jo helt grei den. 🤷🏻‍♀️

• Liker 7
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Lady T skrev:

Men tror ikke det var denne influenseren snakker om? 

Endret av Visvas
Skrevet
2 minutter siden, Visvas skrev:

Men tror ikke det var denne influenseren snakker om? 

Mulig det, jeg skjønte ikke greia 😂 Er vel bare å for influenseren å publisere noe da. Om kommentaren er hyggelig eller sarkastisk vil det nok være delte meninger om tenker jeg. 🤷🏻‍♀️☺️

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Barne og ungdomsarbeider 

Da skal du bo hjemme ganske mange år for å spare opp egenkapital til å kjøpe enebolig eller tomannsbolig i Fana. Boligprisene er rimelig høye der og med lønn som fagarbeider i barnehage med liten erfaring / ansiennitet er det som å tro på nissen at hun får lån alene. Når du i tillegg har to barn krever banken mer. Du skal også greie å betjene et lån på 10-12 tusen i måneden. 

• Liker 9
Skrevet

Amalies kjæreste skal vel også bidra når de kjøper bolig. Hun sparer vel uansett mye mer på å bo hjemme enn å leie.. 

• Liker 8
Skrevet
29 minutter siden, Lady T skrev:

Amalies kjæreste skal vel også bidra når de kjøper bolig. Hun sparer vel uansett mye mer på å bo hjemme enn å leie.. 

Klart hun sparer på å bo hos Mette, men rart hun ikke tenkte over dette før hun flyttet ut. Målet var jo hele tiden å kjøpe egen bolig. Og selv om man klarer å spare noen tusen hver måned, tar det veldig lang tid før det blir noe særlig egenkapital av det.

Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Kritt skrev:

Klart hun sparer på å bo hos Mette, men rart hun ikke tenkte over dette før hun flyttet ut. Målet var jo hele tiden å kjøpe egen bolig. Og selv om man klarer å spare noen tusen hver måned, tar det veldig lang tid før det blir noe særlig egenkapital av det.

Ja, det tar tid, men det går i alle fall fortere enn hvis hun bruker penger på leie.. jenta er ung, ikke alle valg man tar er helt 100 % gjennomtenkt. Kanskje det ble dyrere å bo for seg selv enn hun hadde tenkt, eller kanskje hun savner mammaen sin. Uansett snilt av Mette å la de flytte hjem igjen og ikke betale leie. 

• Liker 4
Skrevet

Eg måtte nesten inn å se hva dere snakket om. I fare for å bli screenshotet igjen har vi i allefall fått bekreftet at M leser alt her inn, selv om vi visste det fra før. Godt M ikke jobber som detektiv for å si det sånn...🤣...Hva enn eg har som bevis ang dette så blir det ikke lagt ut her, men kanskje ved en annen anledning ;) 

• Liker 19
Skrevet
10 timer siden, Rosalie skrev:

Ikke for å spore av, men fysisk avstraffelse av barn har vært forbudt i Norge siden 1972: https://www.aftenposten.no/norge/i/6qk5o/lang-vei-til-barns-rettsvern

Sverige var de første i verden som gjorde det forbudt med slike avstraffelser, det var i 1979. Norge gjorde det forbudt i 1987. Men jeg forstår hva du mener, er litt forvirrende, regner med at foreldre ikke kunne bli straffet for den type vold før i 1987? 

Fra begynnelsen av 80-tallet ble det klart at straff som ris og juling ikke lenger var å anse som lovlig, uten av det ble presisert i Barneloven i 1981. Verdens første barneombud, Målfrid Grude Flekkøy, ledet an i kampen for å få innført et forbud. Hun lyktes i 1987, men i forarbeidene i loven aksepteres «lette klaps». Først i 2010 fikk Norge nulltoleranse mot alle for klaps og dask i oppdragelsen.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Lady T said:

Greit nok det, men helt seriøst? Hvorfor skal hun lage en så jævla stor greie ut av det? Dele det på snapchat 5-6 ganger kanskje mer, har gitt opp å følge med på snappen hennes for det kvinnemennesket deler så mye pisspreik om ting så er så langt i fra sannheten at det skulle ikke vært lov. 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Ananamy skrev:

Greit nok det, men helt seriøst? Hvorfor skal hun lage en så jævla stor greie ut av det? Dele det på snapchat 5-6 ganger kanskje mer, har gitt opp å følge med på snappen hennes for det kvinnemennesket deler så mye pisspreik om ting så er så langt i fra sannheten at det skulle ikke vært lov. 

Kanskje hun trenger å klatre litt på listene,  har jo vært stille ei stund og lite oppdateringer av gode innslag.  Bare lurer

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...