Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Glad jeg slipper å bo slik som de skal bo. Oppe er jo som et loft. Ikke noe særlig med plass og ingen kjøkken. Føles nok mer som å bo på loftet hos mamma og pappa, bare at her er det foreldrene som må bo oppe? Rar løsning. 

Stusset også over at ikke datteren fikk loftet. Det er jo Mettes hus, og hun skal til og med snart ha baby. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Kritt skrev:

Stusset også over at ikke datteren fikk loftet. Det er jo Mettes hus, og hun skal til og med snart ha baby. 

Tipper det er for å være grei, men skjønner ikke hvordan det skal gå. Må jo ha kjøkken...

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Lady T skrev:

Tipper det er for å være grei, men skjønner ikke hvordan det skal gå. Må jo ha kjøkken...

Nå synes jeg faktisk hun skal prioritere mann, baby og etablering av ny kjernefamilie over voksen datter som flytter hjem for å spare penger. Men kan jo hende de bytter når baby blir født.

Skrevet
24 minutter siden, Lady T skrev:

Kjøkkenet skulle de dele så det vil jo gå, men synes det er noe merkelig hun, sønnen annenhver uke, pluss babyen skal  bo i andre etasje. Går alt etter planen blir vel H delvis der også i hvert fall rundt fødtsel. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Trude4 skrev:

Eg leste innlegget på bloggen etter at det først ble lakt ut på Instagram og senere på snapchat. Kan ikke se noen forandringer eg altså! Men så er det også først skrevet litt om det i Ellos reklame innlegget og etter det i dette innlegget som kun handler om det. Ingen av de ser ut til å være forandret slik eg ser det

Det er jo det første innlegget jeg snakker om. At hun ikke nevnte mannen i det hele tatt.  Så skriver ei her at han er jo nevnt, men mener da et annet innlegg. Derfor skreiv jeg at han var ikke nevnt tidligere i dag. 

Da trodde sikkert skrottefar at jeg mente at hun hadde redigert det. Men det var altså to forskjellig innlegg... 

Skrevet
1 minutt siden, lilletyrkia skrev:

Det er jo det første innlegget jeg snakker om. At hun ikke nevnte mannen i det hele tatt.  Så skriver ei her at han er jo nevnt, men mener da et annet innlegg. Derfor skreiv jeg at han var ikke nevnt tidligere i dag. 

Da trodde sikkert skrottefar at jeg mente at hun hadde redigert det. Men det var altså to forskjellig innlegg... 

Nå går det litt i surr for meg. I innlegget på bloggen ang at datteren skal flyttes hjem igjen, så nevner hun H mange ganger. 

Skrevet
1 minutt siden, lilletyrkia skrev:

Ok da er eg med 🤓

Skrevet
8 minutter siden, Oppland skrev:

Kjøkkenet skulle de dele så det vil jo gå, men synes det er noe merkelig hun, sønnen annenhver uke, pluss babyen skal  bo i andre etasje. Går alt etter planen blir vel H delvis der også i hvert fall rundt fødtsel. 

Mente at jeg må ha kjøkken i samme etasje som stua.. Hadde aldri orket den løsningen, men fint om det funker for de 😌 Jeg kunne gitt barna mine soverom og mulighet for å flytte hjem når som helst om de trengte det, men hadde aldri gitt bort stue/kjøkken. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, JaVel skrev:

Nå går det litt i surr for meg. I innlegget på bloggen ang at datteren skal flyttes hjem igjen, så nevner hun H mange ganger. 

Nei ikke det første. Det med Ellos reklamene. Der hun først skreiv det. 

• Liker 1
Gjest expatityrkia
Skrevet
1 time siden, JaVel skrev:

Som lilletyrkia sier så er det innlegget under. 

Har forresten en liten hemmelighet jeg ikke har fortalt dere. Til sommeren skal min sønn og jeg så og si flytte opp i andre etasje og overlate første etasje til min datter og tvillingene. Dette skal jeg komme nærmere innpå i ett eget innlegg. 

https://metteask.blogg.no/en-hemmelighet-rabattkode-pa-ellos.html 

Her står ikke han nevnt, men han er nevnt i innlegget etter. 

Skrevet

Høres ut som en merkelig løsning. Mette flytter på loftet med sønn, baby og mann fra Tyrkia. Så skal de sitte der oppe og vente på at de skal få kjøkkentid eller bli invitert ned. De kommer til å gå på veggen der oppe. Den beste løsningen hadde vært at datteren måtte bo på loftet. Det der skjønner jeg ingenting av. 

• Liker 20
Skrevet
5 timer siden, Trude4 skrev:

Eg leste innlegget på bloggen etter at det først ble lakt ut på Instagram og senere på snapchat. Kan ikke se noen forandringer eg altså! Men så er det også først skrevet litt om det i Ellos reklame innlegget og etter det i dette innlegget som kun handler om det. Ingen av de ser ut til å være forandret slik eg ser det

Det ble forandret. Det stod først; jeg, min sønn og babyen skal bo oppe. Det er nå endret til jeg, min sønn og H. skal bo oppe. 

• Liker 3
Skrevet

Me kan bare slappe av for det kommer garantert en bedre forklaring på hele bosituasjonen, kanskje i flere innlegg også, ja bare for å forklare evn misforståelser som måtte oppstå 🤣😂

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Influenseren skrev:

Me kan bare slappe av for det kommer garantert en bedre forklaring på hele bosituasjonen, kanskje i flere innlegg også, ja bare for å forklare evn misforståelser som måtte oppstå 🤣😂

Som det bruker å være altså, alt må forklares og evt. misforståelser må bli rettet opp 🤣

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Skrottefar said:

Som det bruker å være altså, alt må forklares og evt. misforståelser må bli rettet opp 🤣

Jadda, me er godt opplært i alle rutinene til denne bloggen ;) 

• Liker 2
Skrevet

De fleste soverommene er vel i 2etg og da er det bedre slik at de og sønnen får hvert sitt soverom 

Skrevet

Jeg tror de fleste her inne overdriver og feiltolker det med hvordan de skal "bo". Tror nok hun med "bo" mener sove. Tror alle kommer til å bruke hele huset i fellesskap slik de gjorde da A bodde hjemme tidligere, men at M og Co skal sove oppe og A og barna skal sove nede. Tenker at M har formulert seg litt klønete med vilje igjen, for at vi her inne skal begynne å diskutere og skape debatt for å øke interessen for bloggen hennes. Hun er i overkant utspekulert når det gjelder hva hun skriver og hvordan hun formulerer seg. 

• Liker 11
Skrevet
3 hours ago, Veslefrikk said:

Jeg tror de fleste her inne overdriver og feiltolker det med hvordan de skal "bo". Tror nok hun med "bo" mener sove. Tror alle kommer til å bruke hele huset i fellesskap slik de gjorde da A bodde hjemme tidligere, men at M og Co skal sove oppe og A og barna skal sove nede. Tenker at M har formulert seg litt klønete med vilje igjen, for at vi her inne skal begynne å diskutere og skape debatt for å øke interessen for bloggen hennes. Hun er i overkant utspekulert når det gjelder hva hun skriver og hvordan hun formulerer seg. 

Akkurat på samme måte som når hun sender deg en mail for å forsvare kommentaren man la igjen. Da er hun sååå hyggelig at det spruter syrlighet og sarkasme lang vei. Da er det faktisk bedre å bare skrive hva man egentlig vil si og ikkje bruke så mye smil og hjerter at herseteknikken rister i invollene. Hun kan faktisk være ganske spiss og frekk. 

Sannheten er det at ktitikk er IKKJE synonymt med sjalusi, det er mange bloggere som blander dette (med vilje vil eg tro)

• Liker 17
Gjest Deltidsmamma
Skrevet

Er det bare meg eller er det helt tydelig MA som har skrevet innlegget fra H?

Skrevet

Hvorfor bærer hun skaut når hun bor i Norge og han er på besøk?

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...