JaVel Skrevet 11. januar 2020 #5941 Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, Lady T skrev: Hun sa jo at det kom tydelig frem at H ikke er så flink da. Og det må jo være greit, sånn er jo noen mennesker, da trenger jo ikke han pusse opp uten at M styrer det, og han trenger i alle fall ikke få kritikk for det. Jeg er ikke så flink som min mann, men lærer stadig, så jeg begynner ikke bare å gipse eller hva enn det måtte være uten at det er i samarbeid med min mann. Men å male og andre småjobber klarer jeg jo fint. De laget bordet sammen, det var derfor jeg reagerte på at hun sa at H var for lite nøye. Det bordet viste at de begge ikke var nøye, mener jeg. 7
FotbaIlflua Skrevet 11. januar 2020 #5942 Skrevet 11. januar 2020 Jeg skjønner meg ikke på Mette. Hun sier hun liker tradisjonelle kjønnsrollemønster hvor hun er kvinnen og mannen er mannemann. Samtidig er hun forsørgeren, hun bestemmer alt, mannen er ikke handy nok til å gjøre noe annet en å støvsuge og oppvarte sin gravide frue, han er heller ikke selvstendig nok til å ta bussen alene. De bor i Fana, det går busser over alt, om ikke rett utenfor huset så har mannen bein å gå på så han klarer helt fint å ta bussen om ønskelig. I tillegg har han gitt opp det meste av sin kultur for Mette, det er ikke akkurat sosialt akseptabelt å gifte seg med en 10 år eldre alene(beste)mor med barn med to ulike menn fra før. Jeg er skeptisk til at han gir opp alt for å bevise for henne at han elsker henne, til og med spiser svinekjøtt (både bacon og pølsegryte). Når Mette i tillegg kan annonsere på sosiale medier at mannen aldri har hatt langvarige forhold i en alder av 29, tenker jeg at han enten er annerledes en andre eller en fuckboy på leting etter en billett til utlandet. Jeg kan ikke tenke meg at en mann ville gitt avkall på alt inkludert sin mandighet offentlig for alle å se, uten at det lå noe ekstremt viktig i potten. Så vil tiden vise om det er kjærlighet eller statsborgerskap som ligger i potten... 38
JaVel Skrevet 11. januar 2020 #5943 Skrevet 11. januar 2020 3 timer siden, FotbaIlflua skrev: Når Mette i tillegg kan annonsere på sosiale medier at mannen aldri har hatt langvarige forhold i en alder av 29, tenker jeg at han enten er annerledes en andre eller en fuckboy på leting etter en billett til utlandet. Ja men pleier tyrkiske menn å ha langvarige forhold før de gifter seg? 4
Visvas Skrevet 11. januar 2020 #5945 Skrevet 11. januar 2020 3 timer siden, JaVel skrev: De laget bordet sammen, det var derfor jeg reagerte på at hun sa at H var for lite nøye. Det bordet viste at de begge ikke var nøye, mener jeg. Helt enig! 1
CMarie Skrevet 11. januar 2020 #5946 Skrevet 11. januar 2020 6 minutter siden, Centimeteren skrev: Ny tirade mot KG på snap i dag. Kan du gi et lite resymé? Har ikke snap 1
Neket Skrevet 11. januar 2020 #5947 Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, CMarie skrev: Kan du gi et lite resymé? Har ikke snap Barnevernet henla saken mot henne som sjikane og alle på forumet lever i en forskrudd tåke sånn kort fortalt 🤪 6
CMarie Skrevet 11. januar 2020 #5948 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Neket skrev: Barnevernet henla saken mot henne som sjikane og alle på forumet lever i en forskrudd tåke sånn kort fortalt 🤪 Bombe 😆 4
Lady T Skrevet 11. januar 2020 #5949 Skrevet 11. januar 2020 4 minutter siden, Neket skrev: Barnevernet henla saken mot henne som sjikane og alle på forumet lever i en forskrudd tåke sånn kort fortalt 🤪 Skal si du har god fantasi 😑 6
CMarie Skrevet 11. januar 2020 #5950 Skrevet 11. januar 2020 21 minutter siden, Lady T skrev: Skal si du har god fantasi 😑 Da kan du kanskje gjengi det du mener er riktig? 2
Lady T Skrevet 11. januar 2020 #5951 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, CMarie skrev: Da kan du kanskje gjengi det du mener er riktig? Prøver å legge ut printscreen, men får bare feilmelding 🤔 har alltid gått før 2
Tildittbeste Skrevet 11. januar 2020 #5954 Skrevet 11. januar 2020 Jeg bare spør, er det vanlig å ha filmkveld så ofte som de pleier å ha hos Mette?? 3
Veslefrikk Skrevet 11. januar 2020 #5955 Skrevet 11. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, Tildittbeste skrev: Jeg bare spør, er det vanlig å ha filmkveld så ofte som de pleier å ha hos Mette?? Akkurat det vet jeg ingenting om, men det må de vel få gjøre som de vil med. Uten at vi her inne skal bry oss. Koselig at de gjør noe sammen vel. Og med tanke på kulturforskjeller og språkbarrierer nå om dagen, så er det vel begrenset hva man klarer å finne på som passer for alle. Endret 11. januar 2020 av Veslefrikk 21
Tildittbeste Skrevet 11. januar 2020 #5956 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Akkurat det vet jeg ingenting om, men det må de vel få gjøre som de vil med. Uten at vi her inne skal bry oss. Koselig at de gjør noe sammen vel. Og med tanke på kulturforskjeller og språkbarrierer nå om dagen, så er det vel begrenset hva man klarer å finne på som passer for alle. Det var ikke ment som kritikk heller, og ikke at jeg har noe med det. Det var rett og slett kunn et åpent spm om det er vanlig for flere her inne. Hos oss har vi ikke den type aktivitet så ofte 1
Veslefrikk Skrevet 11. januar 2020 #5957 Skrevet 11. januar 2020 5 minutter siden, Tildittbeste skrev: Det var ikke ment som kritikk heller, og ikke at jeg har noe med det. Det var rett og slett kunn et åpent spm om det er vanlig for flere her inne. Hos oss har vi ikke den type aktivitet så ofte Ikke vi heller. Her vil de helst spille brettspill. 3
Frøken_fjong1 Skrevet 11. januar 2020 #5958 Skrevet 11. januar 2020 1 time siden, Tildittbeste skrev: Jeg bare spør, er det vanlig å ha filmkveld så ofte som de pleier å ha hos Mette?? Vi har ofte filmkveld i perioder. Syntes det er koselig. Ser ellers lite på TV. 6
Surikatt Skrevet 11. januar 2020 #5959 Skrevet 11. januar 2020 Mette må gjerne leve i sin lille sannhetsboble, hun er jo ikke særlig god til å formidle noe hvis hun ikke tåler at det stilles spørsmål rundt det hun skriver på nettet. Å gifte seg uten at sønnen en gang har møtt sin stefar og så bor han hos dem etter at sønnen har møtt han en gang, det kunne jeg aldri gjort mot mine barn. Hva den barnevernssaken gikk ut på, aner jeg ikke noe om. Hun virker bare desperat etter oppmerksomhet. 22
Skrottefar Skrevet 11. januar 2020 #5960 Skrevet 11. januar 2020 13 minutter siden, Surikatt skrev: Hun virker bare desperat etter oppmerksomhet Ja, ikke sant, og kommer det kritiske røster så er det rett i skyttergraven 9
Anbefalte innlegg