Guidet Kvinne Skrevet 3. januar 2020 #5801 Skrevet 3. januar 2020 Slik Mette framstiller han på bloggen virker han bare så lite blid. Lite humor, lite overskudd, lite engasjement, rett og slett som en vanskelig type å gjøre til lags. 26
Jammf Skrevet 3. januar 2020 #5802 Skrevet 3. januar 2020 (endret) "men når jeg tar bilder kommer han ofte å vil være med" 🙈 - det er en voksen mann vi snakker om ja? Endret 3. januar 2020 av Jammf 13
Tildittbeste Skrevet 4. januar 2020 #5803 Skrevet 4. januar 2020 21 timer siden, Jammf skrev: "men når jeg tar bilder kommer han ofte å vil være med" 🙈 - det er en voksen mann vi snakker om ja? Som hvertfall utad på bloggen gjør alt for å sin gravide kone må du vite 3
lilletyrkia Skrevet 5. januar 2020 #5804 Skrevet 5. januar 2020 På 4.1.2020 den 1.19, Jammf skrev: "men når jeg tar bilder kommer han ofte å vil være med" 🙈 - det er en voksen mann vi snakker om ja? Prater ofte om han som han skulle vært et barn, : se så trøtt han er da " " å nå sovnet han " " se nå sover han " blir litt rart i mine øyne. 12
Centimeteren Skrevet 5. januar 2020 #5805 Skrevet 5. januar 2020 1 hour ago, lilletyrkia said: Prater ofte om han som han skulle vært et barn, : se så trøtt han er da " " å nå sovnet han " " se nå sover han " blir litt rart i mine øyne. H er i 20-årene og Mette er i 40-årene, så ikke så rart at hun snakker litt ''ned'' til ham? 3
Perle Skrevet 5. januar 2020 #5806 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, Centimeteren skrev: H er i 20-årene og Mette er i 40-årene, så ikke så rart at hun snakker litt ''ned'' til ham? Nei, hun er ikke fyllt førti og denne voksne mannen er snart tredve. Er man såpass voksne så er man voksne begge to og aldersforskjeller ganske så irrelevant. (Hilsen en som har en barnefar og samboer nesten ti år yngre enn seg selv) 22
Lopploella Skrevet 5. januar 2020 #5807 Skrevet 5. januar 2020 (endret) 6 minutter siden, Centimeteren skrev: H er i 20-årene og Mette er i 40-årene, så ikke så rart at hun snakker litt ''ned'' til ham? Nei, det stemmer ikke. Han er 29 og hun er 39. Begge er voksne, han er snart 30 og langtfra noe barn. Jeg kjenner flere par med ca. 10 års aldersforskjell, der mannen er eldst. Det er veldig lite uvanlig, og jeg har aldri hørt at de mennene bruker alderen sin til å «snakke ned til» kona. Endret 5. januar 2020 av Lopploella 12
Lady T Skrevet 5. januar 2020 #5808 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, lilletyrkia skrev: Prater ofte om han som han skulle vært et barn, : se så trøtt han er da " " å nå sovnet han " " se nå sover han " blir litt rart i mine øyne. Har ikke lagt merke til at Mette snakker sånn om/til H. Hvor ser du det..? Snap..?
lilletyrkia Skrevet 5. januar 2020 #5809 Skrevet 5. januar 2020 15 minutter siden, Centimeteren skrev: H er i 20-årene og Mette er i 40-årene, så ikke så rart at hun snakker litt ''ned'' til ham? Jeg synes det er veldig rart. 1
lilletyrkia Skrevet 5. januar 2020 #5810 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, Lady T skrev: Har ikke lagt merke til at Mette snakker sånn om/til H. Hvor ser du det..? Snap..? På Snap ja. Det var flere etter hverandre som handlet om hvor trøtt han var. Holder med en liksom 😆 3
Lady T Skrevet 5. januar 2020 #5811 Skrevet 5. januar 2020 (endret) 22 minutter siden, lilletyrkia skrev: På Snap ja. Det var flere etter hverandre som handlet om hvor trøtt han var. Holder med en liksom 😆 Har ikke sett det jeg, men pleier å hoppe over sekvenser som ikke fenger, så får ikke med alle detaljer. Men akkurat hvordan par snakker til hverandre bryr meg ikke, med mindre en hersker over den andre, er skikkelig nedlatende osv. Orker ikke skikkelig baby-stemme heller, men har ikke lagt merke til at hun har det, så er ikke noe jeg henger meg opp i. Synes de virker glad i hverandre, men de er jo i forelskafasen, da gjør og sier man ting til hverandre man ikke gjør i neste fase (vel, skal innrømme at jeg fortsatt (etter 15 år) kan si «seee så søt, da.. åå, så søt vettu» om mannen min til andre, det er en del av vår sjargong og dårlige humor 😛😄 Endret 5. januar 2020 av Lady T 1
Gjest Trude4 Skrevet 5. januar 2020 #5812 Skrevet 5. januar 2020 3 timer siden, Centimeteren skrev: H er i 20-årene og Mette er i 40-årene, så ikke så rart at hun snakker litt ''ned'' til ham? viktig å avrunde den ene ned i alder og den andre opp?
Illusen Skrevet 5. januar 2020 #5813 Skrevet 5. januar 2020 Ref snap i helga klager hun på uren hud, og at hun legger på seg så mye - samtidig så er det kun junkfood og snop/kaker hele tida.... så var det det med å være økonomisk og spare til buffer og Yadayadayada - men snap’er fra handleturer, kjøpesentre og gatekjøkkenbesøk jevnt og trutt. 12
Minipilla Skrevet 5. januar 2020 #5814 Skrevet 5. januar 2020 10 minutter siden, Illusen skrev: Ref snap i helga klager hun på uren hud, og at hun legger på seg så mye - samtidig så er det kun junkfood og snop/kaker hele tida.... så var det det med å være økonomisk og spare til buffer og Yadayadayada - men snap’er fra handleturer, kjøpesentre og gatekjøkkenbesøk jevnt og trutt. Veldig viktig å påpeke at han spanderer. De er gift - spanderer?? Ingen - virkelig ingen jeg kjenner snakker slik eller påpeker når mannen «spanderer».... 19
JaVel Skrevet 5. januar 2020 #5815 Skrevet 5. januar 2020 52 minutter siden, Minipilla skrev: Veldig viktig å påpeke at han spanderer. De er gift - spanderer?? Ingen - virkelig ingen jeg kjenner snakker slik eller påpeker når mannen «spanderer».... Det tror jeg er fordi de mest sannsynlig er gift med norske menn, og dermed ikke hele tiden får høre, " Pass deg så du ikke blir lurt! " Hvis jeg var gift med en mann fra den " 3-verden" hadde nok jeg og hatt behov for å vise alle at jeg ikke blir lurt og dermed bli små ting, som at han spanderer på meg og ikke omvendt, viktige. 10
Lady T Skrevet 5. januar 2020 #5816 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, Minipilla skrev: Veldig viktig å påpeke at han spanderer. De er gift - spanderer?? Ingen - virkelig ingen jeg kjenner snakker slik eller påpeker når mannen «spanderer».... De har jo ikke felles økonomi, og har fordelt det slik at den besøkende betaler flybilletten og verten spanderer maten, så ikke sååå rar ordlegging da... 🤷🏻♀️ 7
Tildittbeste Skrevet 5. januar 2020 #5817 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, Lady T skrev: De har jo ikke felles økonomi, og har fordelt det slik at den besøkende betaler flybilletten og verten spanderer maten, så ikke sååå rar ordlegging da... 🤷🏻♀️ Mer rart å måtte påpeke ting i snap nesten uansett hva som skjer, tenk bare å godt det kunne vært å være de to som brukte tiden på å bli kjent, uten at det må deles med Gud og hvermansen 5
Lady T Skrevet 5. januar 2020 #5818 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, Tildittbeste skrev: Mer rart å måtte påpeke ting i snap nesten uansett hva som skjer, tenk bare å godt det kunne vært å være de to som brukte tiden på å bli kjent, uten at det må deles med Gud og hvermansen Ja, vi er forskjellige 🤷🏻♀️😅 Det er vel pga ønsket om å oppdatere oftere, som hun sa at noen følgere har etterspurt. Jeg synes det er koselig å følge henne på snap jeg da, har ikke tenkt noe spesielt negativt om det hun snapper, så blir litt overraska hvordan ting er tolket når jeg leser her inne. Men ja, vi er forskjellig 😉 6
Surikatt Skrevet 6. januar 2020 #5819 Skrevet 6. januar 2020 «Ikke alle tyrkere er ute etter norsk pass». Eh, det finner hun nok ikke ut før han evt får passet. Hvis hun i mellomtiden ikke har kjørt over han, da. I Norge virker det som hun er sjefen mens i Tyrkia går hun med skaut, sømmelige klær og sitter inne på hotellrommet. Gjelder disse reglene kun i Tyrkia eller vil det også bli sånn i Norge. Husker da hun måtte rapportere til han fra turen til Tromsø. 16
Gjest Kritt Skrevet 6. januar 2020 #5820 Skrevet 6. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Surikatt skrev: «Ikke alle tyrkere er ute etter norsk pass». Eh, det finner hun nok ikke ut før han evt får passet. Hvis hun i mellomtiden ikke har kjørt over han, da. I Norge virker det som hun er sjefen mens i Tyrkia går hun med skaut, sømmelige klær og sitter inne på hotellrommet. Gjelder disse reglene kun i Tyrkia eller vil det også bli sånn i Norge. Husker da hun måtte rapportere til han fra turen til Tromsø. Uansett hva H. er ute etter stemmer det jo at ikke alle tyrkere er ute etter norsk pass. Det er ingen som helt kan vite hva H er ute etter, ei heller Mette. Tipper han ønsker et "kinderegg", men vanskelig å vite hvor mye mulighetene for norsk pass har å si i forholdet. Antakelig en hel del. Endret 6. januar 2020 av Kritt
Fremhevede innlegg