Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3561 Del Skrevet 15. oktober 2019 11 minutter siden, plasticfantastic skrev: Spesialundervisning omtrent alle fag 🤔 Det er litt lettere å forstå kaoset når man nå vet dette... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. oktober 2019 #3562 Del Skrevet 15. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. oktober 2019 #3563 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hallo, de MÅ jo nevne graviditeten!! Klart det har noe å si! Håper de får innvilget besøksvisum, de trenger å få testet ut forholdet under norske forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3564 Del Skrevet 15. oktober 2019 2 timer siden, plasticfantastic skrev: Utrolig merkelig at han ikke bare drar til Antalya ja, sjekket på Udi sine sider nå. Står jo at han kan levere på søknadssenter der Hun har svart på dette nå i kommentarfeltet og gir en fornuftig forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3565 Del Skrevet 15. oktober 2019 3 timer siden, Visvas skrev: Skal hente katt fra Tyrkia til Norge for mange tusen kroner også. Månedsvis med sprøyter, tester og papirer. Dagens smarteste plan 👏👏👏 Stod det at de skulle gjøre dette nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3566 Del Skrevet 15. oktober 2019 3 minutter siden, Trude4 skrev: Stod det at de skulle gjøre dette nå? Nei ikke nå, men de bør nesten begynne snart om det skal la seg gjøre. Om det er dette de blir å velge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3567 Del Skrevet 15. oktober 2019 41 minutter siden, Trude4 skrev: Hun har svart på dette nå i kommentarfeltet og gir en fornuftig forklaring. Synes ikke den var veldig fornuftig. De har jo ganske nylig søkt? Hvorfor bruke penger på lang reise og betale et menneske for å fikse papirer for en når man kan gjøre det helt gratis selv? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3568 Del Skrevet 15. oktober 2019 8 minutter siden, Visvas skrev: Nei ikke nå, men de bør nesten begynne snart om det skal la seg gjøre. Om det er dette de blir å velge. Å skaffe katt? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3569 Del Skrevet 15. oktober 2019 7 minutter siden, Visvas skrev: Synes ikke den var veldig fornuftig. De har jo ganske nylig søkt? Hvorfor bruke penger på lang reise og betale et menneske for å fikse papirer for en når man kan gjøre det helt gratis selv? Oversette papirene selv fra tyrkisk til engelsk? Hva har de nylig søkt? Det er jo nå de søker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3570 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Å skaffe katt? Hvorfor det? Fordi det tar mange måneder å bringe en katt lovlig fra Tyrkia til Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3571 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: Oversette papirene selv fra tyrkisk til engelsk? Hva har de nylig søkt? Det er jo nå de søker.. Det er jo ikke et år siden engang de søkte sist? De skulle få hjelp til alt med papirene? De tar betalt også for å hjelpe. Ikke bare for oversettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3572 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Visvas skrev: Fordi det tar mange måneder å bringe en katt lovlig fra Tyrkia til Norge. Men de skal jo mest sannsynlig bo sammen resten av livet, så hvorfor sier du de må det gjøres snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3573 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Visvas skrev: Det er jo ikke et år siden engang de søkte sist? De skulle få hjelp til alt med papirene? De tar betalt også for å hjelpe. Ikke bare for oversettelsen. Det må nå være opp til mannen (de) å avgjøre vell? Om han ønsker å betale for hjelp for å få alt riktig så er det jo ikke vårt problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3574 Del Skrevet 15. oktober 2019 3 minutter siden, Trude4 skrev: Men de skal jo mest sannsynlig bo sammen resten av livet, så hvorfor sier du de må det gjøres snart? Hvis H skal flytte til Norge så ønsker han vel ikke å sitte og vente i tyrkia med en katt i Tyrkia bare fordi de ikke har starta denne prosessen i tide? Tenker nå jeg iallefall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3575 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Det må nå være opp til mannen (de) å avgjøre vell? Om han ønsker å betale for hjelp for å få alt riktig så er det jo ikke vårt problem Javisst, men du skrev det var en fornuftig forklaring. Jeg synes ikke den var fornuftig. I mine øyne er det ikke fornuftig å bruke penger på reise og hjelp når du virkelig ikke trenger det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3576 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Visvas skrev: Hvis H skal flytte til Norge så ønsker han vel ikke å sitte og vente i tyrkia med en katt i Tyrkia bare fordi de ikke har starta denne prosessen i tide? Tenker nå jeg iallefall. Så de må bo i Tyrkia i mange måneder for å kunne ta en katt inn til Norge? Tror du ikke det finnes andre som tar jobben da isåfall? Evt at familie hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3577 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Visvas skrev: Javisst, men du skrev det var en fornuftig forklaring. Jeg synes ikke den var fornuftig. I mine øyne er det ikke fornuftig å bruke penger på reise og hjelp når du virkelig ikke trenger det. Vi kan jo umulig vite hva de trenger eller ikke trenger 😉. Eg syntes det var en fornuftig forklaring med tanke på alle de rare spekulasjonene som kom frem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3578 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Så de må bo i Tyrkia i mange måneder for å kunne ta en katt inn til Norge? Tror du ikke det finnes andre som tar jobben da isåfall? Evt at familie hjelper Meg bekjent så må du bo med dyret (hund/katt) i seks måneder før du har lov til å reise med det. Det er for å få slutt på all eksport/import av gatedyr. I tillegg så tar det vel minst 4 måneder med vaksiner, blodprøver ect 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3579 Del Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Visvas skrev: Meg bekjent så må du bo med dyret (hund/katt) i seks måneder før du har lov til å reise med det. Det er for å få slutt på all eksport/import av gatedyr. I tillegg så tar det vel minst 4 måneder med vaksiner, blodprøver ect Men hun skrev at det var et ønske og noe hun skulle se mer inn på etter hvert. Så da finner de nok ut av det og hjelper kanskje en katt i Norge istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. oktober 2019 #3580 Del Skrevet 15. oktober 2019 2 minutter siden, Trude4 skrev: Vi kan jo umulig vite hva de trenger eller ikke trenger 😉. Eg syntes det var en fornuftig forklaring med tanke på alle de rare spekulasjonene som kom frem her. Nei du sier noe der. Synes uansett det er rart å trenge å betale for hjelp til noe de ganske nylig har gjort og burde vite gangen i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg