Gjest Trude4 Skrevet 14. oktober 2019 #3521 Del Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev: Hvis mannen ikke kommer til Norge, vil hun få ekstra barnetrygd og barnebidrag fra NAV? Hvordan er det når man er gift, men bor i forskjellige land? Så lenge hun er gift får hun ingenting annet en barnetrygd. Selv om mannen ikke bor i Norge. Så nei hun får ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. oktober 2019 #3522 Del Skrevet 14. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 14. oktober 2019 #3523 Del Skrevet 14. oktober 2019 8 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Hvis mannen ikke kommer til Norge, vil hun få ekstra barnetrygd og barnebidrag fra NAV? Hvordan er det når man er gift, men bor i forskjellige land? Kommer vel an på om ekteskapet er registrert i Norge eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 14. oktober 2019 #3524 Del Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, plasticfantastic skrev: Kommer vel an på om ekteskapet er registrert i Norge eller ikke Ja, det gjør det vel sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. oktober 2019 #3525 Del Skrevet 14. oktober 2019 12 minutter siden, Trude4 skrev: Så lenge hun er gift får hun ingenting annet en barnetrygd. Selv om mannen ikke bor i Norge. Så nei hun får ingenting Stemmer. Hun får kun vanlig barnetrygd, uten tillegg. Hun kommer heller ikke til å få kontantstøtte da mannen ikke har bodd i Norge lenge nok når den tiden kommer. I tillegg må man skatte som gift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 14. oktober 2019 #3526 Del Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, Visvas skrev: Stemmer. Hun får kun vanlig barnetrygd, uten tillegg. Hun kommer heller ikke til å få kontantstøtte da mannen ikke har bodd i Norge lenge nok når den tiden kommer. I tillegg må man skatte som gift. Hun får kontantstøtte hvis mannen fortsatt ikle har fått flyttet da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. oktober 2019 #3527 Del Skrevet 14. oktober 2019 9 minutter siden, plasticfantastic skrev: Hun får kontantstøtte hvis mannen fortsatt ikle har fått flyttet da. Okei, det visste jeg ikke. Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 14. oktober 2019 #3528 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) Hvorfor snakk om kontantstøtte? Det er vel naturlig at barnet begynner i barnehage, særlig om Mette skal forsørge tre. Eller skal H kanskje være husfar? Jeg ser ham ikke helt for meg i rollen. Han bør vel komme seg ut og lære norsk språk og kultur? Endret 14. oktober 2019 av Kritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 14. oktober 2019 #3529 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, Kritt skrev: Hvorfor snakk om kontantstøtte? Det er vel naturlig at barnet begynner i barnehage, særlig om Mette skal forsørge tre. Nei mannen skulle ha ungen om natten så skulle hun ha ungen på dagen etter nattevakt så de kunne være hjemme med ungen lengre. Vet ikke når hun har tenkt å sove men, det er kanskje ikke så viktig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 14. oktober 2019 #3530 Del Skrevet 14. oktober 2019 2 minutter siden, lilletyrkia skrev: Nei mannen skulle ha ungen om natten så skulle hun ha ungen på dagen etter nattevakt så de kunne være hjemme med ungen lengre. Vet ikke når hun har tenkt å sove men, det er kanskje ikke så viktig. 😱 Det fikk jeg ikke med meg, men følger ikke med i alle kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. oktober 2019 #3531 Del Skrevet 14. oktober 2019 Og om 2 måneder snakker de norsk sammen. Det må jeg si jeg blir imponert av hvis det er tilfellet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 14. oktober 2019 #3532 Del Skrevet 14. oktober 2019 48 minutter siden, plasticfantastic skrev: Kommer vel an på om ekteskapet er registrert i Norge eller ikke Kanskje en av grunnene til at hun ikke har registrert det i Norge..? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 14. oktober 2019 #3533 Del Skrevet 14. oktober 2019 8 minutter siden, Kritt skrev: 😱 Det fikk jeg ikke med meg, men følger ikke med i alle kanaler. Hun har også sagt at hun har ønske om å trappe ned nattevakt stillingen. Så hun ønsker vel å leve av å være influencer etterhvert. Ja, husker også å ha fått ned meg at de skulle drøye med bhg start 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. oktober 2019 #3534 Del Skrevet 14. oktober 2019 5 minutter siden, Ellenn skrev: Kanskje en av grunnene til at hun ikke har registrert det i Norge..? Tror ikke det spiller noen rolle. Mener det er tilbakevirkende kraft så da blir det en kraftig smekk/tilbakebetaling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. oktober 2019 #3535 Del Skrevet 14. oktober 2019 13 minutter siden, Ellenn skrev: Kanskje en av grunnene til at hun ikke har registrert det i Norge..? Hun fikk somlet seg til å registrere det i Norge etter flere måneder... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. oktober 2019 #3536 Del Skrevet 14. oktober 2019 17 minutter siden, plasticfantastic skrev: hun ønsker vel å leve av å være influencer etterhvert Som om det kommer til å skje, med mindre annonsører og sponsorer er totalt sveiseblinde, for MA-bloggen påvirker ingen i mine øyne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 15. oktober 2019 #3537 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Ett eller annet henger ikke på greip..hun som skal "guide" og "veilede" andre i samme situasjon bare rører rundt.. Først snakker hun om familiegjenforening, som hun ikke vil skrive om, fordi de vil holde den "prosessen for seg selv" (igjen, en av hennes misjoner var å hjelpe folk i samme situasjon) så blir det spørsmål på KG rundt dette, og hun forter seg å skrive ett innlegg at de driver med besøksvisum, som gisp, kan hende papirene går ut på dato, så praktisk at hun allerde nå legger grunnen for ett hjerteskjærende innlegg litt senere om at de ikke får søkt visum.. De har garantert søkt besøksvisum og igjen fått nei...men det hadde jo vært flaut å skrive.. Hun kunne jo tatt en tur ned nå utover, hvor det er skikkelig billig med billetter , og tatt med seg ett nytt dokument som viser at hun har inntekt, og ikke mottar sosialstønad, det er det eneste hun trenger fra Norge for å søke besøksvisum. Da hadde hun sluppet å savne han så grusomt som hun sier hun gjør i graviditeten, de kunne fått avgårde en søknad om besøksvisum, den saksbehandlingstiden tar 14 dager.. Men nei fillern, skal jo møte AB, det er da langt viktigere enn å møte mannen sin ja.. 🤔 Datteren hadde jo spart opp så masse fordi hun hadde bodd gratis, hun kunne sikkert hjulpet til med ett par tusen til billett, de er jo venninner.. Og nei Mette, vi trenger ikke nok ett innlegg der du: 1.forteller om at datteren din har flyttet for seg selv, og har brukt pengene sine på det 2.hvor klissete glad i hverandre du og mannen din er i hverandre, med påfølgende bilder av dere ved det røde tårnet, eller 3.ett hvor du remjer over hvor fæle folk er på KG.. Endret 15. oktober 2019 av Kanelisvingen 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 15. oktober 2019 #3538 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) For å søke om besøksvisum trenger hun stempel på et garanti skjema, der er det å vise at du har nok penger. Sosial stønad blir sett på om en søker familie gjenforening. Om hun har betalt for Tromsø tur går det faktisk ann å avlyse for å endre sine planer og heller besøke sin ektemann siden det frem til graviditet var veldig enkelt å få til... Ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 15. oktober 2019 av Måne Rampelyset 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 15. oktober 2019 #3539 Del Skrevet 15. oktober 2019 20 minutter siden, Tildittbeste skrev: For å søke om besøksvisum trenger hun stempel på et garanti skjema, der er det å vise at du har nok penger. Sosial stønad blir sett på om en søker familie gjenforening. Om hun har betalt for Tromsø tur går det faktisk ann å avlyse for å endre sine planer og heller besøke sin ektemann siden det frem til graviditet var veldig enkelt å få til... Hun trenger mye mer en garanti skjema. Det serdu jo på UDI sine egne sider. Hva vet vi om hennes økonomi? Hva vet vi om billetten og hotellet i Tromsø er bindende eller ikke? Hun snakket om Tromsø turen før hun ble gravid husker eg. Tydeligvis veldig mange som ønsker å se det verste i personer. Skammelig oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 15. oktober 2019 #3540 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Hun trenger mye mer en garanti skjema. Det serdu jo på UDI sine egne sider. Hva vet vi om hennes økonomi? Hva vet vi om billetten og hotellet i Tromsø er bindende eller ikke? Hun snakket om Tromsø turen før hun ble gravid husker eg. Tydeligvis veldig mange som ønsker å se det verste i personer. Skammelig oppførsel Sorry men for besøks visum trenger gun bare garanti skjema. ( i forhold til økonomi) men ja andre papirer også men nå var vell greia den at vi snakket om økonomi. Skammelig oppførsel for hva? Vi prater fortsatt om ting vi undere oss over. Merkelig at alle andre er skammelig her uten om deg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg