Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Skrottefar skrev:

Skrive bok? Er vel noe "selveste" AB har rådet henne til å gjøre det da, sikkert, for AB hadde jo den "suksessen" med sin bok.....eh....eller ikke :eeeh:

«Nordmenn som hater tyrkere» - ny bok snart i en bokhandler nær deg.

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

«Nordmenn som hater tyrkere» - ny bok snart i en bokhandler nær deg.

Yes! Kvinneguiden hater best og mest!

• Liker 2
Skrevet

Er det bare meg som reagerer på at alle Mette sine forsvarere her inne akkurat har lagd seg bruker? Hvis familien blogg & co i Bergen skal drive på her inne, så ville det vært lurt å la profilen bli litt eldre enn noen timer.. Men AB har vel kalt sammen undersåttene sine, og bedt de om å kjøre på 😂😂inntektene gikk kanskje litt ned? 

• Liker 35
Skrevet

Er det bare meg som reagerer på at Mette har flere kritikere som er så like? Noen som har fått avslag på grått papir? 

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Er det bare meg som reagerer på at alle Mette sine forsvarere her inne akkurat har lagd seg bruker? Hvis familien blogg & co i Bergen skal drive på her inne, så ville det vært lurt å la profilen bli litt eldre enn noen timer.. Men AB har vel kalt sammen undersåttene sine, og bedt de om å kjøre på 😂😂inntektene gikk kanskje litt ned? 

🤦🏼‍♀️

Det skjer på alle trådene og ikke bare her. Slutt å være så paranoid og med å skrike ut om konspirasjonsteoriene dine. 

Skrevet

Kanskje hun fisker etter bilverkstedspons..? Hun har jo lært av den beste 😬

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Kosetosta skrev:

Kanskje hun fisker etter bilverkstedspons..? Hun har jo lært av den beste 😬

Hvorfor tror du det? Hun har jo avtale med et verksted?

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Miss Spicy skrev:

Hvorfor tror du det? Hun har jo avtale med et verksted?

Ok, virker bare så rart å legge ut så mye om sin egen dårlige økonomi.. 

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Kosetosta skrev:

Ok, virker bare så rart å legge ut så mye om sin egen dårlige økonomi.. 

Du er nok ikke alene om å tenke de tankene nei.

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Visvas skrev:

Du er nok ikke alene om å tenke de tankene nei.

Kjempesmart for udi også å lese at ho absolutt ikke har råd til å forsørge en til. 

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, lilletyrkia skrev:

Kjempesmart for udi også å lese at ho absolutt ikke har råd til å forsørge en til. 

Om bloggeren har en rotete økonomi har ingenting å si, hun er uansett over det Udi krever i lønnsinntekt. 

Skrevet
36 minutter siden, JaVel skrev:

Om bloggeren har en rotete økonomi har ingenting å si, hun er uansett over det Udi krever i lønnsinntekt. 

De ser ikke bare på hva man tjener pr år, men sjekker og hva man har på konto. Gjorde jaffal det når min eks skulle få besøk av sin kjæreste i 3 mnd. 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Kosetosta skrev:

De ser ikke bare på hva man tjener pr år, men sjekker og hva man har på konto. Gjorde jaffal det når min eks skulle få besøk av sin kjæreste i 3 mnd. 

Ja, de må levere bankkonto utskrift i tillegg til å vise lønningen og skattevurdering. 

Om det ikke er godkjent får de ikke papirer som garantist. 

Skrevet
1 time siden, JaVel skrev:

De tar vel en totalvurdering av hele greia. Er jo ikke automatisk å få ja på visum selv om du har nok lønn. 

• Liker 5
Gjest Rettfralevra
Skrevet
På 10.10.2019 den 19.36, Trude4 skrev:

Poenget er at vi ikke vet grunnlaget for at det ble forandret og det er for lettvint å si at hun lyger bevisst (da hadde hun jo prøvd å skjule det). Kanskje hun er så vimsete/surrete at hun glemmer ting som datoer og tider!? 

Min bror er sånn. Han husker ikke en gang fødselsdatoer til sine egne barn. Blander datoene sammen osv. 

Uff, får vondt av Mette som har bekjente som sitter å skrive her inne bak ryggen på henne. Synes det er veldig dårlig gjort

Du er ivrig her inne fortsatt Trude4!

Det forsvares over en lav sko...spesielt!

Skrevet
12 timer siden, Miss Spicy skrev:

Hvorfor skal du belære noen om hva som er riktig å gjøre? 

Jeg skriver hva jeg mener. Dette er et diskusjonsforum. Bloggen er offentlig, hun blottlegger all denne infoen om hennes privatliv for alle å diskutere. Derfor "belærer" jeg. 

Ønskes det ikke diskusjon er det fullt mulig å ha bloggen som en privat dagbok. 

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, lilletyrkia skrev:

De tar vel en totalvurdering av hele greia. Er jo ikke automatisk å få ja på visum selv om du har nok lønn. 

Nå tenkte jeg på familiegjenforening, ikke besøksvisum. 

Skrevet

Nå må hun snart reise til Tyrkia, dit skulle hun jo 1-2 ganger pr måned. Mannen skal flytte hjemmefra og de skal innrede en leilighet i nærheten av grensen til Syria. Evt bo i landsbygden der han kommer fra under kummerlige forhold. Fortsettelse følger. 

• Liker 16
Skrevet
9 timer siden, Miss Spicy skrev:

Lager du kanelbullar til Skrottefar?

Og med det mener du hva?
Og hva har den kommentaren med debatten å gjøre?

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...