Visvas Skrevet 11. oktober 2019 #3381 Skrevet 11. oktober 2019 Man kan jo forsvare det så mye man vil, sannheten er at de til dags dato ikke har delt en eneste hverdag sammen. Og det er når hverdagen er der man ser forskjellene og muligens får utfordringer. 36
JaVel Skrevet 11. oktober 2019 #3382 Skrevet 11. oktober 2019 Akkurat nå, Visvas skrev: Man kan jo forsvare det så mye man vil, sannheten er at de til dags dato ikke har delt en eneste hverdag sammen. Og det er når hverdagen er der man ser forskjellene og muligens får utfordringer. Ja når kulturen er så utrolig forskjellig, så blir det veldig tynt å omtrent bare skype med sin fremtidig ektemann. Nå aner jeg ikke om hennes ektemann er en litt naiv type,men hvis ja, så vil de nok begge bli svært overrasket når de skal bo sammen..hver dag. 12
Visvas Skrevet 11. oktober 2019 #3383 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, JaVel skrev: Ja når kulturen er så utrolig forskjellig, så blir det veldig tynt å omtrent bare skype med sin fremtidig ektemann. Nå aner jeg ikke om hennes ektemann er en litt naiv type,men hvis ja, så vil de nok begge bli svært overrasket når de skal bo sammen..hver dag. Ja mange som har trodd det var avstandsforholdet som var utfordringen og fikk seg en real overraskelse når det egentlig var hverdagen. Og dette har jeg sett i forhold som har overlevd årevis med avstand. 11
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3384 Skrevet 11. oktober 2019 44 minutter siden, Visvas skrev: Du skrev jo selv at de hadde møttes fysisk i to uker før hun reiste ned før å gifte seg i går? Siter meg på det, for det husker ikke eg.
Frøken_fjong1 Skrevet 11. oktober 2019 #3385 Skrevet 11. oktober 2019 11 minutter siden, Trude4 skrev: Siter meg på det, for det husker ikke eg. side 166. 9
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3386 Skrevet 11. oktober 2019 14 timer siden, Trude4 skrev: To tabber og hun er en løgner? Akkurat det første har eg fått med meg. Det står jo i bloggen. Hun var nede 1 uke da hun traff han, en uke hvor de bodde på hotell sammen og deretter 3 uker hos svigerfamilien og de giftet seg. 1+1+3= 5 uker Denne? Ja da tok eg nok feil og det er 1+1+1+3 = 6 uker som er rett da.
Visvas Skrevet 11. oktober 2019 #3387 Skrevet 11. oktober 2019 12 minutter siden, Trude4 skrev: Denne? Ja da tok eg nok feil og det er 1+1+1+3 = 6 uker som er rett da. Denne utregninga blir riktig hvis de møttes første dag på ferie og ble kjærester da. Og giftet seg siste dag av de tre ukene hun var i hjembyen hans. Men hvis det var meg så ville jeg regna 2 uker uansett. Håper Mette betaler deg godt, du legger ned mye tid og energi i å forsvare henne. Rapportere til henne herifra trenger du ikke siden hun er her hele tiden selv. 37
Tildittbeste Skrevet 11. oktober 2019 #3388 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Visvas skrev: Denne utregninga blir riktig hvis de møttes første dag på ferie og ble kjærester da. Og giftet seg siste dag av de tre ukene hun var i hjembyen hans. Men hvis det var meg så ville jeg regna 2 uker uansett. Håper Mette betaler deg godt, du legger ned mye tid og energi i å forsvare henne. Rapportere til henne herifra trenger du ikke siden hun er her hele tiden selv. 👏👏 8
Stargaze Skrevet 11. oktober 2019 #3389 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Derfor skrev jeg 3-5 uker ja... Unnskyld for at eg ikke henger meg på ditt ønske om å legge frem halv sannhet. 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Det blir for dumt at alle skal sitte å nikke til alt som blir skrevet. Om du ønsker å kun skrive halve sannheter, så fyr lys. Men eg synes det er bedre å skrive full sannhet. De møttes 3-5 ganger fysisk ja, men de hadde også daglig kontakt på Skype i løpet av de 8 månedene fra de møttes til de giftet seg. Forstår jo at du ønsker å fremstille det verre enn det er 😉 Voldsomt så mye du vet, og forteller om, Mette.. Er du sikker på at hun synes det er greit? Spesielt med tanke på at du reagerer sånn på at vi kommenterer og diskuterer det hun faktisk har delt. Du bidrar i hvert fall til å holde tråden, som du misliker, i gang. 32
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3390 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Stargaze skrev: Voldsomt så mye du vet, og forteller om, Mette.. Er du sikker på at hun synes det er greit? Spesielt med tanke på at du reagerer sånn på at vi kommenterer og diskuterer det hun faktisk har delt. Du bidrar i hvert fall til å holde tråden, som du misliker, i gang. Eg missliker ikke tråden, har eg aldri sagt. Eg missliker folk som oppfører seg dårlig. Hva vet eg som andre ikke vet?
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3391 Skrevet 11. oktober 2019 15 minutter siden, Visvas skrev: Denne utregninga blir riktig hvis de møttes første dag på ferie og ble kjærester da. Og giftet seg siste dag av de tre ukene hun var i hjembyen hans. Men hvis det var meg så ville jeg regna 2 uker uansett. Håper Mette betaler deg godt, du legger ned mye tid og energi i å forsvare henne. Rapportere til henne herifra trenger du ikke siden hun er her hele tiden selv. Ja, eg blir stein rik 🤑
Kanelisvingen Skrevet 11. oktober 2019 #3392 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, Trude4 skrev: Ja, eg blir stein rik 🤑 Oi.. Aner vi litt dialekt fra Bergen her 😂😂😂 uansett, fint du vil forsvare henne, hvem du nå er 😉 bare husk at hun VIL ha denne tråden levende, led det vet du sikkert godt allerede..tror veldig få hadde giddet om vi bare snakket om hvor fin og snill hun er.. 22
Stargaze Skrevet 11. oktober 2019 #3393 Skrevet 11. oktober 2019 11 minutter siden, Trude4 skrev: Eg missliker ikke tråden, har eg aldri sagt. Eg missliker folk som oppfører seg dårlig. Hva vet eg som andre ikke vet? Hvem er det som oppfører seg dårlig? Det diskuteres. De som oppfører seg dårlig? De innleggene blir i så fall fort slettet. Mitt inntrykk, du vet svært mye, og korrigerer og kommenterer raskt, om Mette. Da lurer jeg selvsagt på hvor nært du faktisk er. 16
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3394 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Oi.. Aner vi litt dialekt fra Bergen her 😂😂😂 uansett, fint du vil forsvare henne, hvem du nå er 😉 bare husk at hun VIL ha denne tråden levende, led det vet du sikkert godt allerede..tror veldig få hadde giddet om vi bare snakket om hvor fin og snill hun er.. Det er så fint med slike som deg som VET hva bloggeren ønsker. Har du spurt henne? Har hun sagt det? Tror ikke noen av bloggerene liker å vite at det finnes tråder hvor de blir snakket dritt om. Se bare på hvor frekk de er mot Stina og kaller henne dum, hvor utrolig mye pepper villapaprika får og hvor de egentlig ikke har et godt grunnlag for hvorfor de konstant rakker ned på henne. Eg har spurt og får kun "les deg igjennom tråden". Ergo de har ikke konkrete ting å si. Eg meldte meg inn her som motvekt til alle som spyr galle. Vært aktiv i mange tråder, men denne er verst og hu er til og med den som ikke utleverer barna sine.
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3395 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Stargaze skrev: Hvem er det som oppfører seg dårlig? Det diskuteres. De som oppfører seg dårlig? De innleggene blir i så fall fort slettet. Mitt inntrykk, du vet svært mye, og korrigerer og kommenterer raskt, om Mette. Da lurer jeg selvsagt på hvor nært du faktisk er. Eg er mannen hennes som har lært meg norsk.
CMarie Skrevet 11. oktober 2019 #3396 Skrevet 11. oktober 2019 29 minutter siden, Kanelisvingen skrev: Oi.. Aner vi litt dialekt fra Bergen her 😂😂😂 Dialektforvirret bergenser kanskje 😃 Det går om hverandre med eg/jeg, kordan/hvordan, hu/hun 17
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3397 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 18 minutter siden, CMarie skrev: Dialektforvirret bergenser kanskje 😃 Det går om hverandre med eg/jeg, kordan/hvordan, hu/hun 😂😂😅 Ja, la oss diskutere meg istedenfor. I villapaprika tråden var eg mannen "Lord Gekko" til Camilla 😅. Hvem er eg nå? Endret 11. oktober 2019 av Trude4 Redigert dialekt.
CMarie Skrevet 11. oktober 2019 #3398 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 4 minutter siden, Trude4 skrev: 😂😂😅 Ja, la oss diskutere meg istedenfor. I villapaprika tråden var eg mannen "Lord Gekko" til Camilla 😅. Kem er eg nå? Kem? Noen har sagt det før, det er ikke tillatt å skrive dialekt i forumet, kun bokmål eller nynorsk. Men du, siden du er i direkte kontakt med Mette (ref i går). Kan du ikke spørre henne hvorfor hun slettet den eneste interresante kommentaren på siste blogginnlegg i går, samt sitt eget svar? Det som gjaldt familiegjenforening, at hun ikke burde spre desinformasjon, du vet sikkert hva jeg mener. Endret 11. oktober 2019 av CMarie Tillegg 12
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3399 Skrevet 11. oktober 2019 5 minutter siden, CMarie skrev: Kem? Noen har sagt det før, det er ikke tillatt å skrive dialekt i forumet, kun bokmål eller nynorsk. Redigert. Fornøyd?
DianaV Skrevet 11. oktober 2019 #3400 Skrevet 11. oktober 2019 55 minutter siden, Trude4 skrev: Det er så fint med slike som deg som VET hva bloggeren ønsker. Har du spurt henne? Har hun sagt det? Tror ikke noen av bloggerene liker å vite at det finnes tråder hvor de blir snakket dritt om. Se bare på hvor frekk de er mot Stina og kaller henne dum, hvor utrolig mye pepper villapaprika får og hvor de egentlig ikke har et godt grunnlag for hvorfor de konstant rakker ned på henne. Eg har spurt og får kun "les deg igjennom tråden". Ergo de har ikke konkrete ting å si. Eg meldte meg inn her som motvekt til alle som spyr galle. Vært aktiv i mange tråder, men denne er verst og hu er til og med den som ikke utleverer barna sine. Maaaaange bloggere, både store og små, starter eller prøver HARDT å starte tråder om seg selv her på KG, og de vet hva som foregår her. Mette er en av disse. 26
Fremhevede innlegg