JaVel Skrevet 10. oktober 2019 #3361 Skrevet 10. oktober 2019 1 time siden, Visvas skrev: Nå har jeg ikke lest den vg+artikkelen. Men ser ut som hun ble sjokkert over at hun ble gravid? Hvis det er tilfellet, er ikke det å lyve? .....vi har lest om at hun har prøvd å bli gravid med en kompis, tenkt på prøverør og nå ble det hennes tyrkiske ektemann som trakk vinnerloddet👏👏👏 Jeg hadde nok ikke blitt sjokkert over å bli gravid etter en slik jobb, men veldig lettet og lykkelig. Det står at de giftet seg 8 måneder etter at de først møtte hverandre, Er dette korrekt, jeg synes å huske at de giftet seg mye raskere enn det? 1
Måne Rampelyset Skrevet 10. oktober 2019 #3362 Skrevet 10. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3363 Skrevet 10. oktober 2019 9 minutter siden, JaVel skrev: Det står at de giftet seg 8 måneder etter at de først møtte hverandre, Er dette korrekt, jeg synes å huske at de giftet seg mye raskere enn det? De giftet seg i mars og traff hverandre på sommerferie året før. Så det kan nokk stemme.
Gjest Kritt Skrevet 10. oktober 2019 #3364 Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Det har nok foregått rapportering på høyt nivå her. Endret 10. oktober 2019 av Kritt
Tildittbeste Skrevet 10. oktober 2019 #3365 Skrevet 10. oktober 2019 24 minutter siden, Kritt skrev: Det har nok foregått rapportering på høyt nivå her. Ser slik ut. Har aldri skjønt hva som har blitt skrev et feil jeg. Fikk beskjed jeg har brutt regler men fikk ikke svar på hvilke innlegg. Så tør nesten ikke lufte min mening...ser ut som det er mange "politi " her 4
FotbaIlflua Skrevet 10. oktober 2019 #3366 Skrevet 10. oktober 2019 3 timer siden, CMarie skrev: Bil som koster 800.000? Nei, var visst 380.000. Surrete og glemsk? Eller en hvit løgn for å pynte på sannheten vedr økonomien rundt bil? Det er akkurat slike ting som får mange til å reagere og diskutere det, når så mange ting er omtrentlig i bloggen. Hæ? Hun skrev jo også at eksen hadde kjøpt bilen for HENNES penger? Hun må vel vite hvor mye penger det er snakk om, spesielt om han har brukt hennes penger til å betale den cash? 7
plasticfantastic Skrevet 11. oktober 2019 #3367 Skrevet 11. oktober 2019 6 timer siden, FotbaIlflua skrev: Hæ? Hun skrev jo også at eksen hadde kjøpt bilen for HENNES penger? Hun må vel vite hvor mye penger det er snakk om, spesielt om han har brukt hennes penger til å betale den cash? Var visst ikke cash alikevel som hun har skrytt av. Er nok lån inni boliglån 3
JaVel Skrevet 11. oktober 2019 #3368 Skrevet 11. oktober 2019 9 timer siden, Trude4 skrev: De giftet seg i mars og traff hverandre på sommerferie året før. Så det kan nokk stemme. Jeg trodde de bare hadde møttes fysisk i ca 3 uker før de giftet seg?
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3369 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, JaVel skrev: Jeg trodde de bare hadde møttes fysisk i ca 3 uker før de giftet seg? Det stemmer nokk ikke. De møttes i sommerferien og giftet seg året etter i mars.
JaVel Skrevet 11. oktober 2019 #3370 Skrevet 11. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Det stemmer nokk ikke. De møttes i sommerferien og giftet seg året etter i mars. Ok. Jeg klarer ikke å huske hvor mange ganger hun var der nede før de giftet seg.
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3371 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, plasticfantastic skrev: Var visst ikke cash alikevel som hun har skrytt av. Er nok lån inni boliglån Har aldri sett at hu har skrytt av å ha betalt med cash. Har kun sett at hun har skrytt av å kun ha boliglån. Altså kun 1 lån.
Tildittbeste Skrevet 11. oktober 2019 #3372 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 17 minutter siden, Trude4 skrev: Det stemmer nokk ikke. De møttes i sommerferien og giftet seg året etter i mars. Det stemmer nok mer med 3 uker enn hva du husker...hun var der i september og november September og november ligger det bilder ute av så Det ser du lett om du ser på dato på bildene på f ex Instagram. Siden du pleier å måtte ha bevis Og det er jo den informasjonen hun selv har gått ut med hele veien også Endret 11. oktober 2019 av Tildittbeste 9
Frøken_fjong1 Skrevet 11. oktober 2019 #3373 Skrevet 11. oktober 2019 20 minutter siden, JaVel skrev: Jeg trodde de bare hadde møttes fysisk i ca 3 uker før de giftet seg? 16 minutter siden, Trude4 skrev: Det stemmer nokk ikke. De møttes i sommerferien og giftet seg året etter i mars. De hadde bare møttes fysisk 3 uker før hun reiste ned for å gifte seg. Første gang når hun var der med datteren, andre gang når hun reiste ned til han alene , tredje gang når hun reiste ned for å prøve å lage barn. Så 4 gang giftet de seg! Alt er dokumentert på bloggen. 17
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3374 Skrevet 11. oktober 2019 3 minutter siden, Tildittbeste skrev: Det stemmer nok mer med 3 uker enn hva du husker...hun var der i september og mulig november og så en gang på vinteren. Det ser du lett om du ser på dato på bildene på f ex Instagram. Og det er jo den informasjonen hun selv har gått ut med hele veien også Ja det var den diskusjonen om 3 eller 5 uker ja. Men de har jo hatt daglig kontakt på Skype igjennom 8 måneder før de giftet seg.
Tildittbeste Skrevet 11. oktober 2019 #3375 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Trude4 skrev: Ja det var den diskusjonen om 3 eller 5 uker ja. Men de har jo hatt daglig kontakt på Skype igjennom 8 måneder før de giftet seg. Ja det var vell ikke det vi diskuterte...vi vet de har hatt daglig kontakt. Men saken er vell den at det uansett er ganske så raskt å gifte seg etter så få uker. Men har skjønt at du vil vri på alt som "vi" andre påpeker som uvanlig 13
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3376 Skrevet 11. oktober 2019 4 minutter siden, Tildittbeste skrev: Ja det var vell ikke det vi diskuterte...vi vet de har hatt daglig kontakt. Men saken er vell den at det uansett er ganske så raskt å gifte seg etter så få uker. Men har skjønt at du vil vri på alt som "vi" andre påpeker som uvanlig Hvordan er det å vri på det du sa med å si at de har hatt daglig kontakt på Skype?
Tildittbeste Skrevet 11. oktober 2019 #3377 Skrevet 11. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Hvordan er det å vri på det du sa med å si at de har hatt daglig kontakt på Skype? Vi snakket om antall uker. Ikke om kontakten på Skype. Jeg orker ikke diskutere med deg. Du og jeg har ikke samme syn og kommer ikke til å få det heller. Alt mette gjør virker det som du ønsker å forsvare, samtidig som mange andre har inne har helt feil oppfatning. Enda det er dokumentert på blogg. Snap. Face og insta 20
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #3378 Skrevet 11. oktober 2019 2 minutter siden, Tildittbeste skrev: Vi snakket om antall uker. Ikke om kontakten på Skype. Jeg orker ikke diskutere med deg. Du og jeg har ikke samme syn og kommer ikke til å få det heller. Alt mette gjør virker det som du ønsker å forsvare, samtidig som mange andre har inne har helt feil oppfatning. Enda det er dokumentert på blogg. Snap. Face og insta Derfor skrev jeg 3-5 uker ja... Unnskyld for at eg ikke henger meg på ditt ønske om å legge frem halv sannhet. 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Det blir for dumt at alle skal sitte å nikke til alt som blir skrevet. Om du ønsker å kun skrive halve sannheter, så fyr lys. Men eg synes det er bedre å skrive full sannhet. De møttes 3-5 ganger fysisk ja, men de hadde også daglig kontakt på Skype i løpet av de 8 månedene fra de møttes til de giftet seg. Forstår jo at du ønsker å fremstille det verre enn det er 😉
Visvas Skrevet 11. oktober 2019 #3379 Skrevet 11. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Trude4 skrev: Det stemmer nokk ikke. De møttes i sommerferien og giftet seg året etter i mars. Du skrev jo selv at de hadde møttes fysisk i to uker før hun reiste ned før å gifte seg i går? Endret 11. oktober 2019 av Visvas Rettet skrivefeil 6
JaVel Skrevet 11. oktober 2019 #3380 Skrevet 11. oktober 2019 35 minutter siden, Trude4 skrev: Ja det var den diskusjonen om 3 eller 5 uker ja. Men de har jo hatt daglig kontakt på Skype igjennom 8 måneder før de giftet seg. Folk må gjøre som de vil, men tror de færreste hadde giftet seg med en norsk mann etter å ha skypet med ham i 8 måneder, mer komplisert blir det selvsagt når man kommer fra totalt forskjellig kultur. 21
Fremhevede innlegg