Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det er jo du som er nærmest mobbing her. Du driter deg ut og virker sint, hvorfor er du så sur? 🤦🏻‍♀️

Ville du være med i samtalen? 

Eg er sjokkert over at mennesker sitter anonym på nett og kaller folk de tydeligvis kjenner for løgner og det tror eg mange andre og er. Det er jo ikke normalt. Håper eg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Visvas skrev:

Nå har jeg ikke lest den vg+artikkelen. Men ser ut som hun ble sjokkert over at hun ble gravid? 

Hvis det er tilfellet, er ikke det å lyve? 

.....vi har lest om at hun har prøvd å bli gravid med en kompis, tenkt på prøverør og nå ble det hennes tyrkiske ektemann som trakk vinnerloddet👏👏👏 

Jeg hadde nok ikke blitt sjokkert over å bli gravid etter en slik jobb for å bli det, men veldig lettet og lykkelig.

Når hun tydeligvis har hatt et aktivt sexliv i flere år med ulike menn uten prevensjon, uten å bli gravid, er det ikke så rart om hun blir litt sjokkert om hun plutselig blir gravid når hun prøver.

Skrevet
3 minutter siden, Visvas skrev:

Nå har jeg ikke lest den vg+artikkelen. Men ser ut som hun ble sjokkert over at hun ble gravid? 

.....vi har lest om at hun har prøvd å bli gravid med en kompis, tenkt på prøverør og nå ble det hennes tyrkiske ektemann som trakk vinnerloddet👏👏👏 

Jeg hadde nok ikke blitt sjokkert over å bli gravid etter en slik jobb, men veldig lettet og lykkelig.

Kom som et sjokk pga hun hadde gitt opp håpet stod det. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Visvas skrev:

Jeg hadde nok ikke blitt sjokkert over å bli gravid etter en slik jobb, men veldig lettet og lykkelig.

Så les innlegget før du sprer rykter. Vi vet jo alle at aviser og blader velger overskrifter som vekker interesse. 

Skrevet
Akkurat nå, Kritt skrev:

Når hun tydeligvis har hatt et aktivt sexliv i flere år med ulike menn uten prevensjon, uten å bli gravid, er det ikke så rart om hun blir litt sjokkert om hun plutselig blir gravid når hun prøver.

Ja du sier noe der🤔😅

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Trude4 skrev:

Så les innlegget før du sprer rykter. Vi vet jo alle at aviser og blader velger overskrifter som vekker interesse. 

I likhet med Mette 👍 

Jeg sprer ikke rykter. Jeg skriver klart og TYDELIG at jeg IKKE har lest. 

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Trude4 skrev:

Ville du være med i samtalen? 

Eg er sjokkert over at mennesker sitter anonym på nett og kaller folk de tydeligvis kjenner for løgner og det tror eg mange andre og er. Det er jo ikke normalt. Håper eg.

? Jeg siterte en annen, ikke deg.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Kom som et sjokk pga hun hadde gitt opp håpet stod det. 

Okei 👍

Skrevet
1 minutt siden, Visvas skrev:

I likhet med Mette 👍 

Jeg sprer ikke rykter. Jeg skriver klart og TYDELIG at jeg IKKE har lest. 

😂😂👏🏼

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, Trude4 skrev:

Bruker hodet hele tiden og er helt rolig. Kun sjokkert at du tar det du ikke forstår her og ikke med henne privat, ettersom du kjenner henne.

Det å ta det her inne fyrer opp slike som Kanelisvingen som alltid hiver seg inn når det er noe å bruke. Du skaper altså masse spekulasjoner og forverringer med å ta det du ikke forstår på et forum og ikke med vedkommende selv.

Eg ville ALDRI gjort det mot noen eg kjenner. Derfor reagerer eg.

Hadde du derimot ikke kjent henne, hadde det ikke vært noe å reagere på. Men du forstår tydeligvis ikke hvordan eg tenker. 

Hvorfor blander du inn meg.? Jeg kjenner ikke dama, så ergo, kan jeg ifølge deg skrive uten at du reagerer.. 🤔

• Liker 22
Gjest Lama_Drama
Skrevet (endret)

Mette skriver på sin Facebook at hun har en av Norges mest omtalte blogger. Hun skal ha for jobben, uten henne hadde det blitt en dårlig diskusjon.

Endret av Lama_Drama
Skrevet
13 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Hvorfor blander du inn meg.? Jeg kjenner ikke dama, så ergo, kan jeg ifølge deg skrive uten at du reagerer.. 🤔

Du får alltid skylden du 😂

• Liker 8
Skrevet

Bil som koster 800.000? Nei, var visst 380.000. Surrete og glemsk? Eller en hvit løgn for å pynte på sannheten vedr økonomien rundt bil? Det er akkurat slike ting som får mange til å reagere og diskutere det, når så mange ting er omtrentlig i bloggen. 

• Liker 23
Skrevet
4 minutter siden, CMarie skrev:

Bil som koster 800.000? Nei, var visst 380.000. Surrete og glemsk? Eller en hvit løgn for å pynte på sannheten vedr økonomien rundt bil? Det er akkurat slike ting som får mange til å reagere og diskutere det, når så mange ting er omtrentlig i bloggen. 

Har hun plutselig endret på prisen på bilen nå? Sier jo at hun har kjøpt den utrn lån også. 800 000 for den bilen der haha. Tror hun at hun kjører bmw x5 eller Tesla haha

• Liker 12
Skrevet (endret)
3 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Har hun plutselig endret på prisen på bilen nå? Sier jo at hun har kjøpt den utrn lån også. 800 000 for den bilen der haha. Tror hun at hun kjører bmw x5 eller Tesla haha

Ja, plutselig måtte hun sjekke med eksen. Var noen som stilte spørsmålstegn om en Sharan virkelig kunne koste 800’ 

Og den var belånt, hun forklarer hun og eksen hadde lån på 1 mill hvorav 380’ var på bilen.

Endret av CMarie
Tillegg
  • Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, CMarie skrev:

Ja, plutselig måtte hun sjekke med eksen. Var noen som stilte spørsmålstegn om en Sharan virkelig kunne koste 800’

Tragisk. Hadde følt meg passe dum om jeg hadde klart å skryte på meg noe sånt for senere å endre på det. Hvorfor ikke bare tenke seg om før hun publiserer noe.

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, plasticfantastic skrev:

Tragisk. Hadde følt meg passe dum om jeg hadde klart å skryte på meg noe sånt for senere å endre på det. Hvorfor ikke bare tenke seg om før hun publiserer noe.

Nå er hun jo veldig vimsete og glemsk da. Kan ikke være andre årsaker enn det 🤭

• Liker 10
Skrevet

Og vipps så hadde hun plutselig billån også. Hun som alltid har skrytt av at hun kun har lån på huset. Haha..

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Og vipps så hadde hun plutselig billån også. Hun som alltid har skrytt av at hun kun har lån på huset. Haha..

Hun har lånt penger på huset for å kjøpe bilen skriver hun . Så hun har samlet alle lån i huslånet. 

• Liker 11
Skrevet
37 minutter siden, plasticfantastic skrev:

Du får alltid skylden du 😂

😂😂😂😂

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...