Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3321 Skrevet 10. oktober 2019 7 minutter siden, Visvas skrev: Hvordan i all verden har hun stabbet Mette i ryggen hvis hun ikke har sagt noe privat om henne? Alt jeg ser av hva hun har skrevet er det samme som jeg som IKKE kjenner Mette kan lese meg fram til. Det er ikke håp her altså. 😳 10
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3322 Skrevet 10. oktober 2019 2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Så hva har du sagt til henne da? Som er så gale? Har du husket å nevnt de tingene jeg sier hun lyver om? Eller var det noe som ble glemt under de samtalene så det skulle høres verre ut enn det er? Jeg kommer uansett ikke til å si hvem jeg er eller hvordan jeg kjenner hun. Både du og Mette kan påstå så mye dere vil at jeg ikke kjenner henne. Jeg kunne nok kommet med mange historier opp igjennom årene som bevis, men det står ikke på bloggen. Så det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg diskuterer bloggen og de hun selv sier der. Ingenting annet. Ta å voks litt opp og kom ut av boblen din. Utifra hva hun skrev til meg og hva som står på snap, så vil eg tro du er litt ut i familien som hun ikke har kontakt med. Er vel kanskje en grunn for at dere ikke har kontakt da, tenker eg. Bra for henne at dere ikke står nær.
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3323 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: Utifra hva hun skrev til meg og hva som står på snap, så vil eg tro du er litt ut i familien som hun ikke har kontakt med. Er vel kanskje en grunn for at dere ikke har kontakt da, tenker eg. Bra for henne at dere ikke står nær. Jeg vet ikke hva som står på snap eller hva dere to snakker om. Men jeg vet at du virker helt desperat i måten du er her inne. Ro deg ned , pust dypt og prøv å lese tråden på nytt. Alle her inne er ikke ute etter å ta Mette eller slenge dritt om Mette. Men mange stusser over det hun skriver, forandring av meninger, endring av historier og løgner. Det må da være lov å diskutere slikt uten å få slike aggressive mennesker som deg hengende etter seg! Hun sier jo selv at hun er en frittalende blogger, så hvorfor skal ikke andre få kunne være frittalende om det de leser i bloggen? 34
CMarie Skrevet 10. oktober 2019 #3324 Skrevet 10. oktober 2019 3 minutter siden, Trude4 skrev: Utifra hva hun skrev til meg og hva som står på snap, så vil eg tro du er litt ut i familien som hun ikke har kontakt med. Er vel kanskje en grunn for at dere ikke har kontakt da, tenker eg. Bra for henne at dere ikke står nær. Jeg har rapportert deg. 25
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3325 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, CMarie skrev: Jeg har rapportert deg. Det har eg gjort med deg tidligere også
plasticfantastic Skrevet 10. oktober 2019 #3326 Skrevet 10. oktober 2019 Hun mene selv hun er frittalende, tilfelle er at hun ikke har sperrer og normale grenser. Så hun ikke skjønner hva som er greit å skrive om og ikke.. Tåler aldri heller å få kritikk på noe, da er det forsvarsmodus med en gang. 17
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3327 Skrevet 10. oktober 2019 2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg vet ikke hva som står på snap eller hva dere to snakker om. Men jeg vet at du virker helt desperat i måten du er her inne. Ro deg ned , pust dypt og prøv å lese tråden på nytt. Alle her inne er ikke ute etter å ta Mette eller slenge dritt om Mette. Men mange stusser over det hun skriver, forandring av meninger, endring av historier og løgner. Det må da være lov å diskutere slikt uten å få slike aggressive mennesker som deg hengende etter seg! Hun sier jo selv at hun er en frittalende blogger, så hvorfor skal ikke andre få kunne være frittalende om det de leser i bloggen? Eg er rolig, bare veldig sjokkert.
CMarie Skrevet 10. oktober 2019 #3328 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: Det har eg gjort med deg tidligere også Wow, den svei 8
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3329 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: Eg er rolig, bare veldig sjokkert. Sjokkert over hva? Jeg skjønner faktisk ikke hva du hyler slik opp for. 16
Kanelisvingen Skrevet 10. oktober 2019 #3330 Skrevet 10. oktober 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Poenget er at vi ikke vet grunnlaget for at det ble forandret og det er for lettvint å si at hun lyger bevisst (da hadde hun jo prøvd å skjule det). Kanskje hun er så vimsete/surrete at hun glemmer ting som datoer og tider!? Min bror er sånn. Han husker ikke en gang fødselsdatoer til sine egne barn. Blander datoene sammen osv. Uff, får vondt av Mette som har bekjente som sitter å skrive her inne bak ryggen på henne. Synes det er veldig dårlig gjort Da er det jammen godt hun har deg til å passe på seg.. 👏 Du vet at hennes største ønske, bortsett fra å komme på tv var å få en tråd på KG? 29
plasticfantastic Skrevet 10. oktober 2019 #3331 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Eg er rolig, bare veldig sjokkert. Stakkars deg som blir så sjokkert. Dette er 2019... 8
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3332 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Sjokkert over hva? Jeg skjønner faktisk ikke hva du hyler slik opp for. At du som sier du kjenner henne sitter på nett bak anonym bruker og skriver at hu er en løgner. Det sjokkerer meg at det finnes slike mennesker.
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3333 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Trude4 skrev: At du som sier du kjenner henne sitter på nett bak anonym bruker og skriver at hu er en løgner. Det sjokkerer meg at det finnes slike mennesker. Kan du gidde å bruke hodet bittelitt ? Skal ikke jeg kunne diskutere det offentlig hun deler pga jeg kjenner henne? Ikke har jeg slengt noe dritt om henne heller, jeg har sagt hun lyver om småting, og at jeg ikke forstår hvorfor. Så har jeg faktisk nevnt noen av de tingene jeg reagerer på at hun velger å lyve om. Det står svart på hvitt på bloggen og på forumet her inne . Som hun selv har skrevet! Takler en ikke at man blir kalt for løgner når man selv lyver, så burde man gjerne slutte å lyve! Fakta er fakta. Beklager at det sjokkerer deg å høre! 31
Gjest Kritt Skrevet 10. oktober 2019 #3334 Skrevet 10. oktober 2019 (endret) 11 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg vet ikke hva som står på snap eller hva dere to snakker om. Men jeg vet at du virker helt desperat i måten du er her inne. Ro deg ned , pust dypt og prøv å lese tråden på nytt. Alle her inne er ikke ute etter å ta Mette eller slenge dritt om Mette. Men mange stusser over det hun skriver, forandring av meninger, endring av historier og løgner. Det må da være lov å diskutere slikt uten å få slike aggressive mennesker som deg hengende etter seg! Hun sier jo selv at hun er en frittalende blogger, så hvorfor skal ikke andre få kunne være frittalende om det de leser i bloggen? 4 minutter siden, Trude4 skrev: At du som sier du kjenner henne sitter på nett bak anonym bruker og skriver at hu er en løgner. Det sjokkerer meg at det finnes slike mennesker. Nå har ikke jeg lest alt, men har ikke inntrykk av at Mette er en direkte løgner på bloggen. Hun er bare glemsom, impulsiv og har lettvint forhold til fakta (tror jeg). Endret 10. oktober 2019 av Kritt
Stargaze Skrevet 10. oktober 2019 #3335 Skrevet 10. oktober 2019 12 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg vet ikke hva som står på snap eller hva dere to snakker om. Men jeg vet at du virker helt desperat i måten du er her inne. Ro deg ned , pust dypt og prøv å lese tråden på nytt. Alle her inne er ikke ute etter å ta Mette eller slenge dritt om Mette. Men mange stusser over det hun skriver, forandring av meninger, endring av historier og løgner. Det må da være lov å diskutere slikt uten å få slike aggressive mennesker som deg hengende etter seg! Hun sier jo selv at hun er en frittalende blogger, så hvorfor skal ikke andre få kunne være frittalende om det de leser i bloggen? 👏👏👏 7
WhiteSwan Skrevet 10. oktober 2019 #3336 Skrevet 10. oktober 2019 3 timer siden, Lemmon skrev: Var over hodet ikke for å generere klikk til Mette, det klarer dere mobbere fint selv! Jeg har lest litt i trådene som omhandler bloggerne og måtte opprette meg en profil for å ta til motmæle. Dere synker så vanvittig lavt i å sitte å diskutere andre mennesker. Jeg fatter ikke at det er mulig å synke så lavt.. Mannen deres er nok fryktelig stolt av dere...eller vent, dere er nok enslige og bitre på livet hele gjengen. Aner jeg en grå joggebukse? Det er jo du som er nærmest mobbing her. Du driter deg ut og virker sint, hvorfor er du så sur? 🤦🏻♀️ 5
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3337 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Kritt skrev: Nå har ikke jeg lest alt, men har ikke inntrykk av at Mette er en direkte løgner. Hun er bare glemsom, impulsiv og har lettvint forhold til fakta (tror jeg). Nei hun lyver kanskje ikke alltid med viten og vilje. Men for oss som leser bloggen og har lest den lenge, så blir det jo små løgner støtt og stadig. Selvom hun da gjerne har «glemt» hva hun sa om temaet tidligere. 🙈 8
Gjest Trude4 Skrevet 10. oktober 2019 #3338 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev: Kan du gidde å bruke hodet bittelitt ? Skal ikke jeg kunne diskutere det offentlig hun deler pga jeg kjenner henne? Ikke har jeg slengt noe dritt om henne heller, jeg har sagt hun lyver om småting, og at jeg ikke forstår hvorfor. Så har jeg faktisk nevnt noen av de tingene jeg reagerer på at hun velger å lyve om. Det står svart på hvitt på bloggen og på forumet her inne . Som hun selv har skrevet! Takler en ikke at man blir kalt for løgner når man selv lyver, så burde man gjerne slutte å lyve! Fakta er fakta. Beklager at det sjokkerer deg å høre! Bruker hodet hele tiden og er helt rolig. Kun sjokkert at du tar det du ikke forstår her og ikke med henne privat, ettersom du kjenner henne. Det å ta det her inne fyrer opp slike som Kanelisvingen som alltid hiver seg inn når det er noe å bruke. Du skaper altså masse spekulasjoner og forverringer med å ta det du ikke forstår på et forum og ikke med vedkommende selv. Eg ville ALDRI gjort det mot noen eg kjenner. Derfor reagerer eg. Hadde du derimot ikke kjent henne, hadde det ikke vært noe å reagere på. Men du forstår tydeligvis ikke hvordan eg tenker.
Visvas Skrevet 10. oktober 2019 #3339 Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Nå har jeg ikke lest den vg+artikkelen. Men ser ut som hun ble sjokkert over at hun ble gravid? Hvis det er tilfellet, er ikke det å lyve? .....vi har lest om at hun har prøvd å bli gravid med en kompis, tenkt på prøverør og nå ble det hennes tyrkiske ektemann som trakk vinnerloddet👏👏👏 Jeg hadde nok ikke blitt sjokkert over å bli gravid etter en slik jobb, men veldig lettet og lykkelig. Endret 10. oktober 2019 av Visvas 42
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2019 #3340 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, Trude4 skrev: Bruker hodet hele tiden og er helt rolig. Kun sjokkert at du tar det du ikke forstår her og ikke med henne privat, ettersom du kjenner henne. Det å ta det her inne fyrer opp slike som Kanelisvingen som alltid hiver seg inn når det er noe å bruke. Du skaper altså masse spekulasjoner og forverringer med å ta det du ikke forstår på et forum og ikke med vedkommende selv. Eg ville ALDRI gjort det mot noen eg kjenner. Derfor reagerer eg. Hadde du derimot ikke kjent henne, hadde det ikke vært noe å reagere på. Men du forstår tydeligvis ikke hvordan eg tenker. Jeg skaper ingen spekulasjoner! Jeg skriver kun om det Mette selv har skrevet! Nei jeg forstår absolutt ikke hvordan du tenker, og det er helt greit. Men ikke tro at det du tenker alltid er det rette. Det blir helt feil. Jeg tror heller ikke at det jeg tenker er riktig for alle andre, men så har jeg kun nevnt ting som Mette selv har skrevet på bloggen og her inne på forumet. 16
Fremhevede innlegg