Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Trude4 skrev:

Nei. Hva går det ut på? 

Tydeligvis noen som er på fisketur🎣

Vært interessant å vite hvor mange som evt har fått denne meldinga. Eller om det er noen som bare er ute etter meg.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei Mette har flere historier. Altså løgner da som det så fint heter. Men det vet jo vi som har fulgt bloggeren fra starten og som faktisk kjenner henne fra privaten .

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 5
Skrevet

Med tanke på den gamle tråden til Gjest tenkerFORmye: her har hun tre barn- den eldste jenta og to rundt 7 år? (Var forresten ikke mye skryt å få i den tråden ;) ) 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Visvas skrev:

Vært interessant å vite hvor mange som evt har fått denne meldinga. Eller om det er noen som bare er ute etter meg.

Så ekkelt 😱

Skrevet
3 minutter siden, Visvas skrev:

Ikke kommet noe hit nei...

Skrevet
1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Nei Mette har flere historier. Altså løgner da som det så fint heter. Men det vet jo vi som har fulgt bloggeren fra starten og som faktisk kjenner henne fra privaten .

Kjenner du henne privat? 

Skrevet
1 minutt siden, Trude4 skrev:

Kjenner du henne privat? 

Ja. Gjort det i mange år. Men kommer ikke til å gå mer inn på akkurat det 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Jammf skrev:

Ikke kommet noe hit nei...

Takk for svar👍

Skrevet
Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Ja. Gjort det i mange år. Men kommer ikke til å gå mer inn på akkurat det 

Så hva lyver hun om? 

Skrevet

Så hva lyver hun om? 

Det er så mye. Følger du bloggen, så ser du hun ofte endrer på historiene sine. 

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Selv jeg som har fulgt henne sporadisk, egentlig mest her på KG har selv sett flere runder hvor historien har endret seg alt etter som hvilken vei vinden blåser. 

• Liker 19
Skrevet

Eg følger og ser ikke tegn til løgn. Ser derimot at hun er alt for ærlig. Så hva er du? venn, familie, kollega eller er du opprinnelig mann og er en ex av henne?

Litt for enkelt å si at du kjenner henne privat, for å bli tatt mer seriøst. 

Skrevet
2 minutter siden, Visvas skrev:

Selv jeg som har fulgt henne sporadisk, egentlig mest her på KG har selv sett flere runder hvor historien har endret seg alt etter som hvilken vei vinden blåser. 

Vilken historie?

Dere er så fæle på å skrive halv forklaringer som "bevis".

Med å lese kun KG får du kun andres meninger, tanker og tolkninger. Det er ikke noe du kan se på som en sannhet.

Eg leser se og hør og tror på ALT som blir skrevet 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ jaada.. 

Skrevet

Eg følger og ser ikke tegn til løgn. Ser derimot at hun er alt for ærlig. Så hva er du? venn, familie, kollega eller er du opprinnelig mann og er en ex av henne?

Litt for enkelt å si at du kjenner henne privat, for å bli tatt mer seriøst. 

Jeg bryr meg ikke om du tar meg seriøst eller ikke. Jeg kommer ikke til å si hvem jeg er eller hvordan jeg kjenner henne. 
da kan du ikke ha fulgt så godt med. For historier endrer seg. Se feks bare på noe så enkelt som om når de startet å prøve å få barn. Hun sier de startet i mars etter bryllupet, men om du sier du leser bloggen, så har du vel lest der hun skrev at hun reiste ned for å prøve å bli gravid i starten av januar. Hvorfor gidde å lage en løgn om noe så dumt? Det er bare en liten løgn/endring av historien av mange. Hun hadde nok blitt tatt mer seriøst om hun ikke drev på slik :) 

• Liker 27
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om du tar meg seriøst eller ikke. Jeg kommer ikke til å si hvem jeg er eller hvordan jeg kjenner henne. 
da kan du ikke ha fulgt så godt med. For historier endrer seg. Se feks bare på noe så enkelt som om når de startet å prøve å få barn. Hun sier de startet i mars etter bryllupet, men om du sier du leser bloggen, så har du vel lest der hun skrev at hun reiste ned for å prøve å bli gravid i starten av januar. Hvorfor gidde å lage en løgn om noe så dumt? Det er bare en liten løgn/endring av historien av mange. Hun hadde nok blitt tatt mer seriøst om hun ikke drev på slik :) 

Kan være mange grunner. Kanskje det er på grunn av svigerfamilien at hun forandret det. For at det skulle stå at de ikke hoppet i køyen før etter de ble gift.

Du sier hun er så snill, så da prøver hun kanskje å ta hensyn.

Håpe du ikke har noen god relasjon til henne, for snakk om tillitsbrudd og dårlig gjort å sitte her å skrive bak ryggen på henne. 

Skrevet
Akkurat nå, Trude4 skrev:

Kan være mange grunner. Kanskje det er på grunn av svigerfamilien at hun forandret det. For at det skulle stå at de ikke hoppet i køyen før etter de ble gift.

Du sier hun er så snill, så da prøver hun kanskje å ta hensyn.

Håpe du ikke har noen god relasjon til henne, for snakk om tillitsbrudd og dårlig gjort å sitte her å skrive bak ryggen på henne. 

Men det ligger jo offentlig. Hun har jo ikke fjernet det fra bloggen sin. Så det tror jeg nok ikke er grunnen. 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Visvas skrev:

Hvis UDI mener man ikke kan sende penger til sin gravide kone pga betaling for ekteskap så er det mye annet i historien som bekrefter proforma. 

Jeg kjenner kvinner som giftet seg med en tyrkisk mann etter kort tids bekjentskap. Kvinnene var eldre enn sine ektemenn, og allikevel hadde de ingen problemer med å få den tyrkiske mannen til Norge. Dette er mindre enn 10 år siden, tror ikke Udi har endret sin praksis så voldsomt siden da? Tror Udi først tenker proforma når kvinnen er 15 år pluss eldre enn sin ektemann, og hvis den tyrkiske mann feks er fra Konya-distriktet. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Trude4 skrev:

Vilken historie?

Dere er så fæle på å skrive halv forklaringer som "bevis".

Med å lese kun KG får du kun andres meninger, tanker og tolkninger. Det er ikke noe du kan se på som en sannhet.

Eg leser se og hør og tror på ALT som blir skrevet 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ jaada.. 

I en tråd her inne skrev hun at hun hadde vært hos mannen sin to ganger, en uke hver gang mellom de møttes og reiste ned før å gifte seg. 

Senere skriver hun at de var sammen 5 uker før de gifta seg. 

Jeg ser ingen grunn til å lyve om noe slik. Det er jo ingen forskjell på 2 og 5 uker? 

Og det i går(?) hvor hun helt tydelig sier hun skal fortelle oss noe. At hun aldri har brukt prevensjon i voksen alder. Etterpå ser hun hvor dumt det var og ENDRER infoen. 

Ja det var to jeg kom på i farten her. 

• Liker 23
Skrevet

Men det ligger jo offentlig. Hun har jo ikke fjernet det fra bloggen sin. Så det tror jeg nok ikke er grunnen. 

Poenget er at vi ikke vet grunnlaget for at det ble forandret og det er for lettvint å si at hun lyger bevisst (da hadde hun jo prøvd å skjule det). Kanskje hun er så vimsete/surrete at hun glemmer ting som datoer og tider!? 

Min bror er sånn. Han husker ikke en gang fødselsdatoer til sine egne barn. Blander datoene sammen osv. 

Uff, får vondt av Mette som har bekjente som sitter å skrive her inne bak ryggen på henne. Synes det er veldig dårlig gjort

Skrevet
2 minutter siden, Trude4 skrev:

Poenget er at vi ikke vet grunnlaget for at det ble forandret og det er for lettvint å si at hun lyger bevisst (da hadde hun jo prøvd å skjule det). Kanskje hun er så vimsete/surrete at hun glemmer ting som datoer og tider!? 

Min bror er sånn. Han husker ikke en gang fødselsdatoer til sine egne barn. Blander datoene sammen osv. 

Uff, får vondt av Mette som har bekjente som sitter å skrive her inne bak ryggen på henne. Synes det er veldig dårlig gjort

Nå må du ta å gi deg! Jeg diskuterer ingenting annet enn det hun selv legger ut på bloggen og har skrevet her inne. 

• Liker 37
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...