Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, CMarie skrev:

Fint om du skriver med vanlig skriftstørrelse. 
Jeg gjentar, at du har en subjektiv oppfatning av at noe er en frekk kommentar betyr ikke at den faktisk er det. Ei heller at det er drittslenging. Det er ellers helt unødvendig med dine «forklaringer»  type teskje, på begge begrep. 
Du har tidligere beklaget dine forsøk på hersketeknikker, så foreslår du går i deg selv og slutter med det. Det slår tilbake på deg selv.

Hvordan i all verden er en forklaring en hersketeknikk? 

Mobbing er også en subjektiv opplevelse (oppfatning). Så da mener du at mennesker kan skrive/si så mye negativt og stygt om/til et annet menneske, så lenge den som sier det ikke oppfatter det på samme måte som den som mottar det? 

Så en kan si at noen er stygg, fordi "personen faktisk er det" og så si at vedkommende ikke har rett til å kalle det mobbing fordi det er en subjektiv opplevelse? 

Vet ikke hva som slår tilbake på hvem her eg!? Eg har iallefall mitt på det rene og driver ikke med hersketeknikker eller unnskylder retten til å skrive unødvendig dritt om andre. 

Synes de som ikke ser forskjellen på kritikk og drittslenging bør gå i seg selv og slutte med det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, CMarie skrev:

Du har tidligere beklaget dine forsøk på hersketeknikker, så foreslår du går i deg selv og slutter med det

Jeg klarer ikke å se noen hersketeknikker i det hun skrev?? 

Skrevet
6 minutter siden, JaVel skrev:

Jeg vil kalle kommentaren latterligjørende. 

Min kommentar? 

Skrevet
2 minutter siden, Trude4 skrev:

Min kommentar? 

Nei, dette;"Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV."  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, JaVel skrev:

Nei, dette;"Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV."  

Da er vi enige :)

Skrevet

Uff, gjengir en privat mld mellom henne og sønnen på Snap idag :( Om vi ikke visste det før, så vet vi nå hva sønnen heter og hva han skriver til moren sin i en privat mld.

• Liker 19
Skrevet
54 minutter siden, Diamant skrev:

Uff, gjengir en privat mld mellom henne og sønnen på Snap idag :( Om vi ikke visste det før, så vet vi nå hva sønnen heter og hva han skriver til moren sin i en privat mld.

Tatt strek over navnet nå , bra du sa i fra da 😊

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Tatt strek over navnet nå , bra du sa i fra da 😊

Det var nok eg som ga henne beskjed. Hun takket meg og sa det var en glipp. 

Skrevet
7 minutter siden, Trude4 skrev:

Det var nok eg som ga henne beskjed. Hun takket meg og sa det var en glipp. 

👏👏

Skrevet

Dagens.. Mannen vil hun skal bruke penger på billett ned så hun kan hente lønna.. 😂😂 Det kan visst slå uheldig ut i forhold til UDI hvis pengene sendes.. Eh ja.. Om hun sender til ham kanskje, men det var vel han som skulle sende til henne? .. Men Western Union overfører på timen.. Just sayin' er jo ikke noe rart de har dårlig råd.. Bruke flere tusen i flybilletter for å hente noen kroner.. God dag mann økseskaft ass 😂😂😂

• Liker 25
Skrevet
10 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Dagens.. Mannen vil hun skal bruke penger på billett ned så hun kan hente lønna.. 😂😂 Det kan visst slå uheldig ut i forhold til UDI hvis pengene sendes.. Eh ja.. Om hun sender til ham kanskje, men det var vel han som skulle sende til henne? .. Men Western Union overfører på timen.. Just sayin' er jo ikke noe rart de har dårlig råd.. Bruke flere tusen i flybilletter for å hente noen kroner.. God dag mann økseskaft ass 😂😂😂

Da går vell vinninga opp i spinningen. Siden lønna er på ca 2500/3000 lira nå så sent på sesongen.  Jammen meg,vi lever jo tross alt i 2019

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvem som mener det er uheldig ang udi at han skal sende henne penger? Mette? 

...jeg lurer virkelig på hvorfor det skulle være uheldig? 

Endret av Visvas
Rettet feil
  • Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Visvas skrev:

Hvem som mener det er uheldig ang udi at han skal sende henne penger? Mette? 

...jeg lurer virkelig på hvorfor det skulle være uheldig? 

Det har nå vært i media et par ganger hvor det er blitt oppdaget tyrkiske menn som sender penger til sin norske kone og hvor de finner ut at det er betaling for avtalen. 

At de altså har kjøpt en billett inn til Norge hvor de da skiller seg når alt er i orden. Proforma ekteskap. 

Er lurt å ikke ha pengeoverføringer mellom de uansett hvilken vei. 

Skrevet

Dette med pengeoverføringer og UDI, betyr det også at han ikke har mulighet til å bidra økonomisk til deres felles barn? 

• Liker 5
Skrevet

Siden de er så veldig på det her med oppholdstillatelse om dagen, og ikke et knysst om de besøksvisumet hun for et par uker siden skrev de drev og ordnet...han har garantert fått avslag.. Igjen. 

• Liker 18
Skrevet
15 minutter siden, CMarie skrev:

Dette med pengeoverføringer og UDI, betyr det også at han ikke har mulighet til å bidra økonomisk til deres felles barn? 

Hvis UDI mener man ikke kan sende penger til sin gravide kone pga betaling for ekteskap så er det mye annet i historien som bekrefter proforma. 

• Liker 8
Skrevet

Nå er det en artikkel på VG.no (+ sak) om at det kom som et sjokk for henne at hun var blitt gravid. Det må i så fall være tidenes mest desperate og planlagte sjokk...  

• Liker 40
Skrevet

Er det flere her i tråden som har fått PM av et splitter nytt medlem? 

Som ønsker å vite hvorfor vi er så fasinert av Mette før h*n vil komme med info? 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nå er det en artikkel på VG.no (+ sak) om at det kom som et sjokk for henne at hun var blitt gravid. Det må i så fall være tidenes mest desperate og planlagte sjokk...  

Sjokk? Var det ikke hun som ønsket å bli gravid snarest mulig. Hun skreiv jo villig vekk at de prøvde både i huler, på hotellet og ellers der de hadde anledning.

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, Visvas skrev:

Er det flere her i tråden som har fått PM av et splitter nytt medlem? 

Som ønsker å vite hvorfor vi er så fasinert av Mette før h*n vil komme med info? 

Nei. Hva går det ut på? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...