reiseglad Skrevet 9. oktober 2019 #3241 Skrevet 9. oktober 2019 7 minutter siden, JaVel skrev: Hvor mange kilometer er det til den syriske grensen? Det spiller vel neppe så stor rolle, all den tid landet faktisk er i krig og angriper nabolandet.... 9
Visvas Skrevet 9. oktober 2019 #3242 Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, JaVel skrev: Hvor mange kilometer er det til den syriske grensen? 187 km, grovt regnet fra Besni til Tell Abyad som er en av byene Tyrkia skal gå inn i. Ut ifra Google maps. 3
Gjest Kritt Skrevet 9. oktober 2019 #3243 Skrevet 9. oktober 2019 29 minutter siden, Trude4 skrev: Enig. Det er noen her inne som trives best med å snakke stygt om andre. Hobby vil eg tro!? Unnskyldningen i alle trådene om bloggerene er at de selv har valgt å være offentlig og da må de bare finne seg i det! Kritikk er en ting, drittslenging er noe annet. Ikke alle som tydeligvis vet forskjellen på det 🤷🏼♀️ Fint Mette har ubetinget støtte fra bl.a. deg, da 🙃
Zenhouse Skrevet 9. oktober 2019 #3244 Skrevet 9. oktober 2019 47 minutter siden, Pæddan skrev: Definer får til mye.....! Ha ha, jeg skjønte det ikke først. Jeg leste DELFINER får til mye 🙈😅 10
Centimeteren Skrevet 9. oktober 2019 #3245 Skrevet 9. oktober 2019 8 minutter siden, Visvas said: 187 km, grovt regnet fra Besni til Tell Abyad som er en av byene Tyrkia skal gå inn i. Ut ifra Google maps. Med såpass avstand er det rolig og trygt i Besni vil jeg tro. 3
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3246 Skrevet 9. oktober 2019 19 minutter siden, JaVel skrev: Hun tjener jo egentlig nok til å klare seg greit, men tror endel penger " forsvinner" siden hun er så impulsiv. Hvordan vet du hva hun tjener? Det har ikke eg sett noen steder.
Gjest Kritt Skrevet 9. oktober 2019 #3247 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) 12 minutter siden, Trude4 skrev: Hvordan vet du hva hun tjener? Det har ikke eg sett noen steder. Hun har vel skrevet at hun har full stilling som nattevakt ved institusjon, det er godt betalt, i tillegg tar hun ekstravakter = god inntekt. Endret 9. oktober 2019 av Kritt
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3248 Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, Kritt skrev: Hun har vel skrevet at hun har full stilling som nattevakt ved institusjon. Det er godt betalt. I tillegg tar hun ekstravakter = god inntekt. OK.
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3249 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) 1 time siden, CMarie skrev: Hvilken sk drittslenging refererer du til her? Kan finne mye om eg leter. Rett over fin kommentar finner eg denne: "Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV." Endret 9. oktober 2019 av Trude4
JaVel Skrevet 9. oktober 2019 #3250 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Hvordan vet du hva hun tjener? Det har ikke eg sett noen steder. Hun skrev det en eller annen gang, det var rundt 450 000 i året, pga alle nattevaktene. Vet ikke hvor mye hun tjener på bloggen. 3
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3251 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Kan finne mye om eg leter. Rett over fin kommentar finner eg denne: "Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV." Det er da ikke drittslenging. Hun har dokumentert på bloggen at hun har dårlig råd og ønsker å være på TV. 17
reiseglad Skrevet 9. oktober 2019 #3252 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Kritt skrev: Hun har vel skrevet at hun har full stilling som nattevakt ved institusjon, det er godt betalt, i tillegg tar hun ekstravakter = god inntekt. Tror hun har halv stilling, evt. 66% natt, og plusser på med ekstravakter. Hun går ikke full nattstilling, det er det knapt noen som har lengre. Det tillater ikke å har fri en hel uke i ny og ne heller, slik som hun beskriver at hun har. 55 minutter siden, JaVel skrev: Hun skrev det en eller annen gang, det var rundt 450 000 i året, pga alle nattevaktene. Vet ikke hvor mye hun tjener på bloggen. Det er vel grei lønn, men ikke høy inntekt, det der. 1
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3253 Skrevet 9. oktober 2019 30 minutter siden, CMarie skrev: Det er da ikke drittslenging. Hun har dokumentert på bloggen at hun har dårlig råd og ønsker å være på TV. Så fordi at hun har dårlig råd og ønsker å være på tv, så bør hun bli med på Luksusfellen? Nei, det synes eg er en frekk kommentar.
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3254 Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, Trude4 skrev: Så fordi at hun har dårlig råd og ønsker å være på tv, så bør hun bli med på Luksusfellen? Nei, det synes eg er en frekk kommentar. Det er ikke drittslenging fordi du synes noe er en frekk kommentar. 18
Skrottefar Skrevet 9. oktober 2019 #3255 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, JaVel skrev: Hun skrev det en eller annen gang, det var rundt 450 000 i året, pga alle nattevaktene. Vet ikke hvor mye hun tjener på bloggen. Det bør ikke være mye, med mindre annonsører liker å kaste bort markedsførings-budsjettet sitt, men hun får vel rabatter og slikt hos Ellos og Spar-Kjøp, noe egentlig alle kan få 😎 1
WhiteSwan Skrevet 9. oktober 2019 #3256 Skrevet 9. oktober 2019 Tenk hvor mye penger hun kunne spart dersom hun datet en norsk mann i stedet, da hadde hun ikke trengt å bruke penger på å reise. 5
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3257 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, CMarie skrev: Det er ikke drittslenging fordi du synes noe er en frekk kommentar. Det er dritt som blir slengt = drittslenging Dritt er et utrykk for å beskrive noe som er ordentlig dårlig. At noe er frekt er også noe som er dårlig. Det er mye ordentlig dårlig som blir skrevet (slengt) her inne = drittslenging
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3258 Skrevet 9. oktober 2019 22 minutter siden, Trude4 skrev: Det er dritt som blir slengt = drittslenging Dritt er et utrykk for å beskrive noe som er ordentlig dårlig. At noe er frekt er også noe som er dårlig. Det er mye ordentlig dårlig som blir skrevet (slengt) her inne = drittslenging Fint om du skriver med vanlig skriftstørrelse. Jeg gjentar, at du har en subjektiv oppfatning av at noe er en frekk kommentar betyr ikke at den faktisk er det. Ei heller at det er drittslenging. Det er ellers helt unødvendig med dine «forklaringer» type teskje, på begge begrep. Du har tidligere beklaget dine forsøk på hersketeknikker, så foreslår du går i deg selv og slutter med det. Det slår tilbake på deg selv. 26
JaVel Skrevet 9. oktober 2019 #3259 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, reiseglad skrev: Tror hun har halv stilling, evt. 66% natt, og plusser på med ekstravakter. Hun går ikke full nattstilling, det er det knapt noen som har lengre. Det tillater ikke å har fri en hel uke i ny og ne heller, slik som hun beskriver at hun har. Det er vel grei lønn, men ikke høy inntekt, det der. Det er en helt grei inntekt som en person bør klare seg på, så lenge personen er i stand til å tenke litt økonomisk, altså planlegge. 4
JaVel Skrevet 9. oktober 2019 #3260 Skrevet 9. oktober 2019 13 minutter siden, CMarie skrev: Fint om du skriver med vanlig skriftstørrelse. Jeg gjentar, at du har en subjektiv oppfatning av at noe er en frekk kommentar betyr ikke at den faktisk er det. Ei heller at det er drittslenging. Det er ellers helt unødvendig med dine «forklaringer» type teskje, på begge begrep. Du har tidligere beklaget dine forsøk på hersketeknikker, så foreslår du går i deg selv og slutter med det. Det slår tilbake på deg selv. Jeg vil kalle kommentaren latterligjørende. 1
Fremhevede innlegg