Visvas Skrevet 9. oktober 2019 #3221 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) 10 minutter siden, Visvas skrev: Beklager! Rett skal være rett! Tror faktisk at hun har endret svaret på dette etter jeg leste det første gangen, men så nå at det sto slik du skrev. Ikke enkelt å følge med når ting blir endret og fjernet. ...ble feil tagg dette. Endret 9. oktober 2019 av Visvas 4
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3222 Skrevet 9. oktober 2019 9 minutter siden, Visvas skrev: Tror faktisk at hun har endret svaret på dette etter jeg leste det første gangen, men så nå at det sto slik du skrev. Ikke enkelt å følge med når ting blir endret og fjernet. ...ble feil tagg dette. 3 timer siden det ble lagt ut på Instagram og du kommenterte at det var forandret for 2 timer siden. Så kanskje du leste feil første gang? Eg må bla igjennom flere ganger for å få alt med meg. Det forsvinner jo før eg får lest alt 😱 Men kanskje eg e blitt for treg i mine gamle dager.
Visvas Skrevet 9. oktober 2019 #3223 Skrevet 9. oktober 2019 22 minutter siden, Trude4 skrev: 3 timer siden det ble lagt ut på Instagram og du kommenterte at det var forandret for 2 timer siden. Så kanskje du leste feil første gang? Eg må bla igjennom flere ganger for å få alt med meg. Det forsvinner jo før eg får lest alt 😱 Men kanskje eg e blitt for treg i mine gamle dager. 33 minutter siden jeg skrev det... 1
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3224 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, Visvas skrev: 33 minutter siden jeg skrev det... Skrev hva? Om det kun er 33 minutter siden du skrev det og hu la ut bildet på Instagram story for 3 timer siden (ser det er blitt 4 timer siden nå), så la jo hun det ut før du kommenterte det. Altså at det ikke er blitt forandret. 🤔
Visvas Skrevet 9. oktober 2019 #3225 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) 12 minutter siden, Trude4 skrev: Skrev hva? Om det kun er 33 minutter siden du skrev det og hu la ut bildet på Instagram story for 3 timer siden (ser det er blitt 4 timer siden nå), så la jo hun det ut før du kommenterte det. Altså at det ikke er blitt forandret. 🤔 Først skrev jeg at hun hadde sagt at hun ikke brukte prevensjon. Senere skrev jeg at hun nå hadde rettet opp i dette med nytt spørsmål og tilhørende svar. Nå nettopp så jeg over storyen en gang til for jeg fikk det ikke til å stemme at det sto slik du skrev når jeg leste det første gang. For alt jeg vet så kan jeg ha blingsa og det du skrev er riktig selv om jeg ikke husker det slik. Og det kan være endret minuttet etter jeg så storyen første gang.... Men det finner jeg nok ikke ut av. Endret 9. oktober 2019 av Visvas 4
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3226 Skrevet 9. oktober 2019 3 timer siden, Visvas skrev: Ja det også! Men nå har Mette vært her inne og lest så nå har hun gått tilbake på det hun sa i går. Nå har hun plutselig brukt prevensjon 🤔 😂 Dette er så komisk at. Eg vet ikke hva du har lest eller ikke lest. Alt eg vet er at du skrev dette (det som er sitert over her) for 3 timer siden og Mette la ut sin Instagram story for 4 timer siden. Den samme storyen som eg siterte her inne til deg. Altså, er det ikke laget noen ny om temaet etter du skrev det over her, som eg rettet på deg på!
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3227 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg har et forslag til Mette, og det er å skrive innlegg om hvordan leve på et stramt budsjett og få pengene til å strekke til. Hun har tidligere skrevet hun ikke har fått spart opp noen buffer, det betyr å leve fra lønning til lønning. Ref siste blogginnlegg har hun lyst å invitere familien på middag, men vet ikke om pengene strekker til. Siden mange har dårlig råd og det er knyttet fordommer og stigma rundt det, spesielt for barn er det vanskelig, synes jeg det kunne vært et tema som er interessant å lese om, i motsetning til bilder av store mager. Her kan også interessen for mat og fritidsaktiviteter, utstyr til barna, sparing etc brukes i temaet. https://metteask.blogg.no/nar-skummelt-er-goy.html 10
Tildittbeste Skrevet 9. oktober 2019 #3228 Skrevet 9. oktober 2019 Så hun skulle være gjeste snapper. Er det noen som har fulgt med der i dag?? 2
reiseglad Skrevet 9. oktober 2019 #3229 Skrevet 9. oktober 2019 Mette: du skal fortsatt ha leilighet nær den Syriske grensen? https://www.nrk.no/urix/tyrkias-krig-i-syria-er-i-gang-1.14731970 13
Centimeteren Skrevet 9. oktober 2019 #3230 Skrevet 9. oktober 2019 2 hours ago, CMarie said: Ref siste blogginnlegg har hun lyst å invitere familien på middag, men vet ikke om pengene strekker til. Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV. Lurer på hva Hallgeir tenker om alle Tyrkiaturene. 19
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3231 Skrevet 9. oktober 2019 11 minutter siden, Centimeteren skrev: Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV. Lurer på hva Hallgeir tenker om alle Tyrkiaturene. God ide! Lurer også på hva Hallgeir hadde sagt om Tyrkiaturene. Det er også kostbart å få et nytt familiemedlem, og siden mannen kun har spart opp 5.000 kroner i arbeidssesongen i år kan han nok ikke bidra så mye. Da har de vel heller ingen mulighet til å få han til Norge? 5
Sola de Skrevet 9. oktober 2019 #3232 Skrevet 9. oktober 2019 Så ondskapsfulle mange er her. Synes hun er ei grepa dame som får til mye. 11
Pæddan Skrevet 9. oktober 2019 #3233 Skrevet 9. oktober 2019 19 minutter siden, Sola de skrev: Så ondskapsfulle mange er her. Synes hun er ei grepa dame som får til mye. Definer får til mye.....! 23
Gjest Trude4 Skrevet 9. oktober 2019 #3234 Skrevet 9. oktober 2019 32 minutter siden, Sola de skrev: Så ondskapsfulle mange er her. Synes hun er ei grepa dame som får til mye. Enig. Det er noen her inne som trives best med å snakke stygt om andre. Hobby vil eg tro!? Unnskyldningen i alle trådene om bloggerene er at de selv har valgt å være offentlig og da må de bare finne seg i det! Kritikk er en ting, drittslenging er noe annet. Ikke alle som tydeligvis vet forskjellen på det 🤷🏼♀️
CMarie Skrevet 9. oktober 2019 #3235 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, Trude4 skrev: Enig. Det er noen her inne som trives best med å snakke stygt om andre. Hobby vil eg tro!? Unnskyldningen i alle trådene om bloggerene er at de selv har valgt å være offentlig og da må de bare finne seg i det! Kritikk er en ting, drittslenging er noe annet. Ikke alle som tydeligvis vet forskjellen på det 🤷🏼♀️ Hvilken sk drittslenging refererer du til her? 11
Centimeteren Skrevet 9. oktober 2019 #3236 Skrevet 9. oktober 2019 1 hour ago, reiseglad said: Mette: du skal fortsatt ha leilighet nær den Syriske grensen? https://www.nrk.no/urix/tyrkias-krig-i-syria-er-i-gang-1.14731970 Ligger den byen og landsbyen til H helt, helt på grensa til Syria? Om det er selv litt avstand er det vel trygt nok vil jeg tro. 1
Tildittbeste Skrevet 9. oktober 2019 #3237 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Det som tas opp her er jo ting Mette selv har kommet med. Det er da ikke dritt stenging hele tiden, men det er undring på hvordan en voksen dame har valgt og dele med andre. Og hun legger nå opp til mye av det selv, synes nå jeg. Og ikke ha noen planer som holder, og ta så mange ting på sparket blir det jo ofte litt utfordringer med. Hørte nå at penga ikke strekker til, ingen Tyrkia turer, ikke penger til søknad, uforusatte utgifter på bilen igjen. Og oppi alt dette så er et barn vei som de sikkert trenger diverse ting til. Da synes jeg faktisk ikke det er så rart at folk reagerer. Endret 9. oktober 2019 av Tildittbeste 20
Visvas Skrevet 9. oktober 2019 #3238 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, Centimeteren skrev: Ligger den byen og landsbyen til H helt, helt på grensa til Syria? Om det er selv litt avstand er det vel trygt nok vil jeg tro. Om jeg ikke tar helt feil så tror jeg han er fra Besni? 1
JaVel Skrevet 9. oktober 2019 #3239 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, Visvas skrev: Om jeg ikke tar helt feil så tror jeg han er fra Besni? Hvor mange kilometer er det til den syriske grensen? 1
JaVel Skrevet 9. oktober 2019 #3240 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Centimeteren skrev: Så dårlig råd Mette har bør hun faktisk bli med på Luksusfellen.. Hadde vært strålende PR også og hun hadde oppnådd drømmen om å komme på TV. Lurer på hva Hallgeir tenker om alle Tyrkiaturene. Hun tjener jo egentlig nok til å klare seg greit, men tror endel penger " forsvinner" siden hun er så impulsiv. 7
Fremhevede innlegg