DianaV Skrevet 4. oktober 2020 #9781 Del Skrevet 4. oktober 2020 7 timer siden, Surikatt skrev: Jeg reagerer på ordbruken hennes i det siste innlegget. Det er barna mine, lille babyen min, hun vil ikke utsette barna sine for ditt og datt. Hva i alle dager? Det høres ut som hun har bestemt seg for at babyen er bare hennes og nå bestemmer hun alt over barnet SITT. Høres ut som mannen ikke har noe han skulle ha sagt. Nå lever han på mettes nåde. Jeg tror aldri hun kommer til å sette sine bein i Tyrkia med det barnet for da blir rollene snudd rundt. De lever på hver sin planet, egentlig. Må bare si at det er denne type drama jeg så for meg kom til å skje helt fra starten på dette opplegget. Kall meg gjerne kynisk, men her var det åpenbart bare 2 ting som sto i fokus. Få seg barn med en tyrker for så og starte en blogg om det og selv oppsøke media for oppmerksomhet rundt det for å kunne leve som influencer eller blogger eller whatever. Så kom ab inn i bildet og vi så jo hvordan det gikk. Syns det er utrolig hvor mye drøyt og, ærlig talt, dumt, en voksen dame kan finne på for å få baby og "fame" ved å utlevere alle involverte. Lurer på om hun syns det har vært verdt det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 4. oktober 2020 #9782 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 45 minutter siden, DianaV skrev: Må bare si at det er denne type drama jeg så for meg kom til å skje helt fra starten på dette opplegget. Kall meg gjerne kynisk, men her var det åpenbart bare 2 ting som sto i fokus. Få seg barn med en tyrker for så og starte en blogg om det og selv oppsøke media for oppmerksomhet rundt det for å kunne leve som influencer eller blogger eller whatever. Så kom ab inn i bildet og vi så jo hvordan det gikk. Syns det er utrolig hvor mye drøyt og, ærlig talt, dumt, en voksen dame kan finne på for å få baby og "fame" ved å utlevere alle involverte. Lurer på om hun syns det har vært verdt det. 45 minutter siden, DianaV skrev: Hun hadde nok drømmen om å finne drømmemannen og å få barn. Samtidig å kunne dokumentere denne romantiske historien på blogg og mer. Tingen er vel at hun gikk noe for fort fram. Realiteten innhentet henne. Alt gikk ikke på skinner når mannen kom hit. Det ble mye mer komplisert med kulturforskjeller, det å involvere han med de eldre barna, kostnader og mer. Hun sier hun har blitt redd. Så har hun vel blitt nettopp det. Var vel forelsket og handlet litt for kjapt. Min synsing dette da! Håper det går bra til slutt:) Endret 4. oktober 2020 av ClusterOfGrapes Har tulla til redigerigen, mitt innlegg kommer innpå DianaV sitt. Skulle fjerne ett ord 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. oktober 2020 #9783 Del Skrevet 5. oktober 2020 16 timer siden, Trude4 skrev: Har hun skilt seg før? Nei hun har aldri vært lenge nok i forhold med de mennene til å gifte seg. Nå var det snakk om at det er typisk henne å vingle slik og hoppe fort inn i noe, og like fort ut igjen. Spesielt når det gjelder menn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 5. oktober 2020 #9784 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Nei hun har aldri vært lenge nok i forhold med de mennene til å gifte seg. Nå var det snakk om at det er typisk henne å vingle slik og hoppe fort inn i noe, og like fort ut igjen. Spesielt når det gjelder menn. Ja, grunnen til at hun ikke har skilt seg flere ganger er jo selvsagt at hun bare har giftet seg en gang. Dette tror jeg Trude4 vet, hun har jo vist før at hun har ganske god oversikt over Mettes gjøren og laden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. oktober 2020 #9785 Del Skrevet 5. oktober 2020 19 timer siden, Carrosen skrev: Du hadde rett, nå er insta tilbake og😉 Både insta og snapp nå 😂 Reklameinnlegg lagt ut på insta med babyjenta. Så lenge varte det! Skjermingen av babyen blir mindre og mindre. Merkelig behov for å vise frem mer og mer av ett menneske som skulle skjermes til det fulle 🙄🤔 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 5. oktober 2020 #9786 Del Skrevet 5. oktober 2020 19 minutter siden, Flettfrid skrev: Både insta og snapp nå 😂 Reklameinnlegg lagt ut på insta med babyjenta. Så lenge varte det! Skjermingen av babyen blir mindre og mindre. Merkelig behov for å vise frem mer og mer av ett menneske som skulle skjermes til det fulle 🙄🤔 Det eneste det bildet viser er at datteren har mørkt hår. Viser alt for lite av ansiktet til at man kan kjenne henne igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. oktober 2020 #9787 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) M. er vinglete i alt hun foretar seg, bl.a ut og inn av forhold. Det samme gjelder sosiale medier. Nå skal alt annet enn bloggen slettes. Nei! Nå er jeg tilbake igjen på alt jeg slettet for noen få dager siden. Datteren min skal bo hos meg så hun får spart litt til egen bolig. Nei! Nå flytter hun ut, det gikk ikke så bra å bo her likevel. Slik er det hele veien. Endret 5. oktober 2020 av Oppland Manglet et ord. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 5. oktober 2020 #9788 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 minutter siden, JaVel skrev: Det eneste det bildet viser er at datteren har mørkt hår. Viser alt for lite av ansiktet til at man kan kjenne henne igjen. Måtte sjekke bilde nå, og synes det er på kanten om man virkelig ønsker å skjerme barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 5. oktober 2020 #9789 Del Skrevet 5. oktober 2020 3 minutter siden, Kritt skrev: Måtte sjekke bilde nå, og synes det er på kanten om man virkelig ønsker å skjerme barnet. Jeg hadde aldri klart å gjenkjenne et barn utifra det bildet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. oktober 2020 #9790 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, Flettfrid skrev: Både insta og snapp nå 😂 Reklameinnlegg lagt ut på insta med babyjenta. Så lenge varte det! Skjermingen av babyen blir mindre og mindre. Merkelig behov for å vise frem mer og mer av ett menneske som skulle skjermes til det fulle 🙄🤔 Hun skal skjermes - men tjene til livets opphold noen få måneder gammel er helt greit. Snakker meg om pinlig dobbeltmoral!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5. oktober 2020 #9791 Del Skrevet 5. oktober 2020 Dette blir bare for dumt av Mette. Fryktelig dramatisk, og kaotisk. Sletter alt, orker ikke mer, hei igjen, reklame. Hun å jo mangle noe når det kommer til impulskontroll og tankegang. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 5. oktober 2020 #9792 Del Skrevet 5. oktober 2020 Se der ja- barnet må hjelpe til å tjene inn litt til livets opphold. Ikke noe som er så søtt som små babyer som reklamerer for de rette produktene til å generere klikks og laiks og inntekter. #nårmanikkekunnesynkelavere (eksponering av egne barn i reklameøyemed) 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. oktober 2020 #9793 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, JaVel skrev: Det eneste det bildet viser er at datteren har mørkt hår. Viser alt for lite av ansiktet til at man kan kjenne henne igjen. Jeg er enig. Ingen kan kjenne igjen barnet, ingen vet hva barnet heter engang. Hun har aldri vist ansiktet, annet enn på et par nyfødtbilder. Mettes barn er ikke eksponert på noen måte. (Synes likevel ikke noe om at hun bruker barnet i reklamen, håper ikke det blir mer av sånt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktoberkvinnen Skrevet 5. oktober 2020 #9794 Del Skrevet 5. oktober 2020 Man ser jo godt hvordan datteren ser ut, og jeg ser at man kanskje kan si at i stedet for at datteren går i morens fotspor så går moren i datterens fotspor, datteren bruker jo barna i reklame og det samme gjør nå Mette. Det er synd at hun ikke holder på sine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. oktober 2020 #9795 Del Skrevet 5. oktober 2020 45 minutter siden, panzerpølsa skrev: Dette blir bare for dumt av Mette. Fryktelig dramatisk, og kaotisk. Sletter alt, orker ikke mer, hei igjen, reklame. Hun å jo mangle noe når det kommer til impulskontroll og tankegang. Det tror mange her inne er enig med deg i! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 5. oktober 2020 #9796 Del Skrevet 5. oktober 2020 6 minutter siden, Oppland skrev: Det tror mange her inne er enig med deg i! Det burde også være en tankevekker til Tyrkeren, og en pekepinn om hva han har begitt seg inn i. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. oktober 2020 #9797 Del Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, JaVel skrev: Det eneste det bildet viser er at datteren har mørkt hår. Viser alt for lite av ansiktet til at man kan kjenne henne igjen. De viser alt for mye til at hun skulle skjemes. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. oktober 2020 #9798 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, panzerpølsa skrev: Dette blir bare for dumt av Mette. Fryktelig dramatisk, og kaotisk. Sletter alt, orker ikke mer, hei igjen, reklame. Hun å jo mangle noe når det kommer til impulskontroll og tankegang. Som jeg skrev før helga, minner meg fryktelig mye om oppførselen til min sønn med AD/HD. Tankekjør,lite til null impulskontroll, merkelig måte å beskytte/forsvare sine egne følelser, liten risikovurderingsevne osv. Kjører på, lever på adrenalinet og faller hard. Denne gangen ble H offer for liten impulskontroll.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. oktober 2020 #9799 Del Skrevet 5. oktober 2020 11 minutter siden, Flettfrid skrev: De viser alt for mye til at hun skulle skjemes. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 5. oktober 2020 #9800 Del Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, Flettfrid skrev: Som jeg skrev før helga, minner meg fryktelig mye om oppførselen til min sønn med AD/HD. Tankekjør,lite til null impulskontroll, merkelig måte å beskytte/forsvare sine egne følelser, liten risikovurderingsevne osv. Kjører på, lever på adrenalinet og faller hard. Denne gangen ble H offer for liten impulskontroll.... Minner også om mitt barn med ADHD. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg