Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Visla skrev:

Ang dette karanteneopplegget siden mette er så bekymret pga datteren som KANSKJE er i risikosonen. 

burde ikke H da bo alene på loftet i 2 uker i tilfelle han ble smittet på reisen? Hun poengerer jo at både H og svogeren brukte hansker og munnbind i bilen, og at hun måtte hjelpe H å ta det riktig av før de kunne kysse. Hun aner jo ikke om han har tatt seg til ansiktet eller noe. Hva om han får symptomer om 10 dager, og hun ett par uker etter. 

hun poengterer at loftet bare er halvferdig og veggene ikke er ferdig osv. hun sier hun blir flau over å vise det frem, det er veldig synd. Hvorfor har hun da montert og redd opp babysengen om de ikke er ferdige?

hvorfor flyttet de inn i en halvferdig etasje og lar datteren ta over hovedetasjen? 

Alt dette og mer får vi nok kjapt svar på fra bloggeren siden det nå er påpekt her 🙄

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får no bare kose seg på loftet. De virker nå uansett ikke som særlig aktive personer noen av de, så de er sikkert fornøyde bare de har sofa/seng og TV. Ser det er et par steder det går an å stå oppreist oppunder skråtaket ihvertfall 😂

• Liker 6
Gjest Trude4
Skrevet
25 minutter siden, Manannan skrev:

De får no bare kose seg på loftet. De virker nå uansett ikke som særlig aktive personer noen av de, så de er sikkert fornøyde bare de har sofa/seng og TV. Ser det er et par steder det går an å stå oppreist oppunder skråtaket ihvertfall 😂

Hva er det for et bilde du prøver å male? Eg så snappene og det er en helt vanlig andre etasje med skråtak på sidene. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke det med karantene på loftet og at hun skal være i karantene sammen med han. Hun er gravid og utsetter seg selv for smitte. 

• Liker 14
Skrevet
34 minutter siden, Trude4 skrev:

Hva er det for et bilde du prøver å male? Eg så snappene og det er en helt vanlig andre etasje med skråtak på sidene. 

Prøver ikke på noen ting annet enn å delta i diskusjonen om denne bloggen med mine innspill. Hva prøver du på?

• Liker 3
Gjest Trude4
Skrevet
1 time siden, Manannan skrev:

40 minutter siden, Manannan skrev:

Prøver ikke på noen ting annet enn å delta i diskusjonen om denne bloggen med mine innspill. Hva prøver du på?

Eg syntes denne setningen var spesiel da snappene hennes viser at andre etasje har helt normal oppbygning. 

Gjest Krutt Tønne
Skrevet
2 timer siden, Manannan skrev:

Jeg bestemte meg for ikke å skrive innlegg med denne nye profilen min ( ja, jeg har vært under annen profil). Og nei, jeg kjenner ikke Mette eller andre bloggere.

Hvor simple kan noen bli i uttalelsene sine, sånn som du her.
Mette er høygravid, og kanskje ikke særlig aktiv, og har akkurat fått mannen sin hjem fra Tyrkia. De prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og ser ut til å ha det greit på loftet.

Og hva i hel****  spiller det for en rolle at de ikke kan gå oppreist over alt. Det er de som skal leve med dette, ikke du.

Prøv og vær litt raus, og ikke fremstå som ei bitterkjerring. Kanskje er du mann og, for det jeg vet.

Skrevet
14 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Jeg bestemte meg for ikke å skrive innlegg med denne nye profilen min ( ja, jeg har vært under annen profil). Og nei, jeg kjenner ikke Mette eller andre bloggere.

Mette er høygravid, og kanskje ikke særlig aktiv, og har akkurat fått mannen sin hjem fra Tyrkia. De prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og ser ut til å ha det greit på loftet.

Og hva i hel****  spiller det for en rolle at de ikke kan gå oppreist over alt. Det er de som skal leve med dette, ikke du.

Prøv og vær litt raus, og ikke fremstå som ei bitterkjerring. Kanskje er du mann og, for det jeg vet.

Det er voldsomt hvor sårt dette med takhøyden på MA sitt loft er for enkelte.

• Liker 7
Gjest Heartgirl
Skrevet
25 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Takk for at du skrev denne flotte kommentaren ❤️ 

Skrevet
3 hours ago, Manannan said:

Hvor smålig kan man bli?

• Liker 12
Gjest Krutt Tønne
Skrevet (endret)
9 timer siden, Manannan skrev:

Det er voldsomt hvor sårt dette med takhøyden på MA sitt loft er for enkelte.

Det var da  ikke bare det med takhøyden jeg reagerte på, jeg reagerte på hele den syrlige og smålige kommentaren din. Og jeg lurer på hvor det ble av det å glede seg på andre sine vegne. Glede seg over at de får være sammen, selv om «lokalitetene» ikke svarer til andres forventning. 

Endret av Krutt Tønne
Stavefeil
Skrevet

Jeg er veldig glad på Mettes vegne! 🙂 Dette er det hun har ønsket og håpet, hvilket er helt forståelig. De får vel innrette seg som de synes er ålreit, og på en måte de tror det vil fungere best praktisk. Det som kan bekymre litt er jo om han smitter henne, men vi får krysse fingra! 

• Liker 14
Skrevet
52 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Det bar da ikke bare det med takhøyden jeg reagerte på, jeg reagerte på hele den syrlige og smålige kommentaren din. Og jeg lurer på hvor det ble av det å glede seg på andre sine vegne. Glede seg over at de får være sammen, selv om «lokalitetene» ikke svarer til andres forventning. 

Tydeligvis trigget dette med takhøyde at du og andre leser min kommentar med visse briller. Er det smålig å påpeke at de ikke virker så himla aktive av seg altså? Det er da jammen grundig dokumentert at de bruker mye tid på å sitte/ligge og se film e.l, graviditet eller ei. Så da er det gjerne ikke så ille for de å tilbringe disse ukene på loftet iom at de har det de trenger for å sitte/ligge og se på tvn.

Men ja, jeg hadde syntes det var stusslig om det var meg som «måtte» være på et loft med så små rom og skråtak i to uker. 

Om du og andre syns jeg er bitter og smålig pga det så er dere hjertelig velkomne til det. 

• Liker 4
Gjest Finlay
Skrevet
1 time siden, Krutt Tønne skrev:

Det bar da ikke bare det med takhøyden jeg reagerte på, jeg reagerte på hele den syrlige og smålige kommentaren din. Og jeg lurer på hvor det ble av det å glede seg på andre sine vegne. Glede seg over at de får være sammen, selv om «lokalitetene» ikke svarer til andres forventning. 

Helt enig. Jeg gleder meg med Mette og mannen! Tenk at dette ordnet seg i disse tider!

Hun har fikset denne hulen på loftet, og hun tør vise den fram i all dens enkelhet. Hun er høygravid og har jobbet til ganske nylig, i tillegg til ABIP-saken, bekymringer for mannen, og om han kunne komme. Han har nok også hatt sitt å stri med. 

Så sikkert deilig å kunne senke skuldrene. Lavt under taket og trangt - ja. Men nå er de vel nærmest nyforelsket enda, så det går nok helt fint😊

Skrevet

Jeg er også veldig glad på hennes vegne, så jo mørkt ut en stund, lenge leve kjærligheten! ❤️

Så håper jeg at Mette får med seg hvor mange her inne som gleder seg på hennes vegne!

• Liker 19
Skrevet
9 minutter siden, Pås skrev:

Jeg er også veldig glad på hennes vegne, så jo mørkt ut en stund, lenge leve kjærligheten! ❤️

Så håper jeg at Mette får med seg hvor mange her inne som gleder seg på hennes vegne!

Det gjør hun helt sikkert 😂

Skrevet
20 minutter siden, Kritt skrev:

Det gjør hun helt sikkert 😂

😂👍🏻

• Liker 3
Skrevet

Er det lov å gå ut mens man er i karantene i Norge? 

Jeg spør fordi jeg så snappene Mette la ut og jeg er nygjerrig da det ser ut som at det er store forskjeller fra Tyrkia.  

Skrevet

Hvorfor er datteren kanskje i risikogruppen? Har hun skrevet noe om det?

• Liker 1
Gjest Krutt Tønne
Skrevet
15 minutter siden, Visvas skrev:

Er det lov å gå ut mens man er i karantene i Norge? 

Jeg spør fordi jeg så snappene Mette la ut og jeg er nygjerrig da det ser ut som at det er store forskjeller fra Tyrkia.  

Man har lov til å gå turer, men man må holde avstand. Det er selvsagt lov til å oppholde seg på egen eiendom, og egen terrasse 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...