Gå til innhold

Bli sammen igjen med eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd å gå tilbake til eksen din selv om det gikk måneder uten kontakt etter bruddet? Jeg tenker først at det aldri kan være lurt å gå tilbake til den som en gang ikke ville ha deg.

Anonymkode: a6cdd...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke gjort det selvom jeg hadde muligheten og følelsene hadde lyst. Det føltes lettest ut å bare gå tilbake når han begynte å ta kontakt igjen etter flere måneder med no-contact men jeg skjønte heldigvis at jeg ble nødt til å prioritere mitt eget beste og ta vare på meg selv, og ha bedre selvrespekt for meg selv enn å gå tilbake til han. 

Anonymkode: 192ef...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med eksen igjen, det var jeg som hadde valgt å bryte da. Vi var sammen og gift i mange år etterpå, men det endte med brudd igjen. Vi har vel begge tenkt innimellom at det første bruddet var et dårlig tegn, at det var noe som manglet mellom oss, men vi angrer ikke de åra og de barna vi fikk sammen heller. 

Anonymkode: 60704...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med eksen igjen. Det gikk tre år. Og det ble fortsatt ikke noe bedre mellom oss, så jeg gikk igjen. Det ble en bedre avslutning andre gangen. Så jeg sitter med en følelse av å virkelig ha gitt det forholdet de sjansene som var å gi.. Men hadde jeg visst dette idag ville jeg nok aldri gått tilbake i utgangspunktet. 

Anonymkode: 4d9fd...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg datet en mann i noen måneder og så ble det slutt og ingen kontakt på ca 6 mnd. Han tok kontakt igjen og vil at vi skal være sammen igjen. Det var forresten han som avsluttet den gangen. Som sagt så tenker jeg i utgangspunktet at det aldri kan være lurt å prøve igjen selv om jeg fortsatt har lyst på ham og tenkte mye på ham etter at det ble slutt, men jeg kan jo nok høre på hjernen isteden for hjertet hvis jeg er sikker på at det å ikke bli sammen igjen er det beste for meg.. 

Anonymkode: a6cdd...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg datet en mann i noen måneder og så ble det slutt og ingen kontakt på ca 6 mnd. Han tok kontakt igjen og vil at vi skal være sammen igjen. Det var forresten han som avsluttet den gangen. Som sagt så tenker jeg i utgangspunktet at det aldri kan være lurt å prøve igjen selv om jeg fortsatt har lyst på ham og tenkte mye på ham etter at det ble slutt, men jeg kan jo nok høre på hjernen isteden for hjertet hvis jeg er sikker på at det å ikke bli sammen igjen er det beste for meg.. 

Anonymkode: a6cdd...688

Å gå tilbake til eksen er som å kjøpe ditt eget dritt du selger på et loppemarked.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da mange som får det til å virke med eksen igjen. Livet er ikke så a4 som dere illustrerer det.

Anonymkode: 3ee77...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var grunnen til at han gjorde det slutt for seks måneder siden og hva har endret seg siden det for han?

Anonymkode: dcc34...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva var grunnen til at han gjorde det slutt for seks måneder siden og hva har endret seg siden det for han?

Anonymkode: dcc34...645

Grunnen var at han var syk, ifølge han. Han var jo ikke syk, bare litt men ikke noe som gjør at man ikke kan leve som vanlig. Han drev med å selge gamle og kjøpe et nytt hus, så han var jo i form. Men han nekter nå at han ikke ville fortsette med meg den gangen, det var liksom sykdommen. 

Anonymkode: a6cdd...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker mer sannsynlig at han har hatt et annet forhold i mellomtiden som har skåret seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syk da? Og hvor gammel er han (20-årene-50 årene)? Tenker det har litt å si. 

Anonymkode: dcc34...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det være at han nå begynner å bli klar for å slå seg til ro og ksn være et godt tegn. Det sykdomsgreiene hørtes ut som rar begrunnelse. Psykisk eller fysisk?

Anonymkode: dcc34...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fysisk, noe slags mageproblemer på grunn av for mye antibiotika som han har tatt. 

Det at han vil slå seg til ro er noe jeg tenkte på. Han forteller om det. Men igjen så tror jeg at jeg kommer til å bare bli såret igjen.

Anonymkode: a6cdd...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall betenkelig at han bruker mageproblemer som en forklaring på bruddet, med mindre han var skikkelig dårlig.

Anonymkode: dcc34...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...