Ms. Steele Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Ceridal selges ikke mer, men barnet mitt trenger tilsvarende krem pga atopisk eksem. Ceridal har fungert utrolig bra, men selges altså ikke mer. Noen som har barn med atopisk eksem som kan anbefale noe tilsvarende?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 Hvis det er typen kuldekrem/fettkrem skal denne være tilsvarende: https://www.med24.no/personlig-pleie/dermokosmetisk-hudpleie/eksem-og-atopisk-hud/mderma-md01-lipid-balm-175-ml Anonymkode: a1617...f64
Ms. Steele Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2019 Takk for svar. Får se om jeg kan få tak i en liten prøvetube først siden den er litt dyr.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #4 Skrevet 22. februar 2019 20 timer siden, Ms. Steele skrev: Ceridal selges ikke mer, men barnet mitt trenger tilsvarende krem pga atopisk eksem. Ceridal har fungert utrolig bra, men selges altså ikke mer. Noen som har barn med atopisk eksem som kan anbefale noe tilsvarende? Skal kremen brukes over hele kroppen eller bare i ansiktet? La Poche Rosay har mange gode kremer, men å finne den rette krever litt leting, vil jeg tro. Locobase Repair er den vi bruker gjerne i kombinasjon med Avene kremer. Cicalfate tro jeg den ene heter. (Kjøper på 123apotek eller komplettapotek når de har 40 % på torsdag elelr søndagstilbud). Anonymkode: d1b54...14e 1
Ms. Steele Skrevet 25. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2019 På 22.2.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev: Skal kremen brukes over hele kroppen eller bare i ansiktet? La Poche Rosay har mange gode kremer, men å finne den rette krever litt leting, vil jeg tro. Locobase Repair er den vi bruker gjerne i kombinasjon med Avene kremer. Cicalfate tro jeg den ene heter. (Kjøper på 123apotek eller komplettapotek når de har 40 % på torsdag elelr søndagstilbud). Anonymkode: d1b54...14e Skal brukes i ansiktet, knehasene og hendene/håndleddene. Locobase er jeg ikke så glad i, men jeg kan jo teste ut Avene.
FrøkenKath Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Det er den kremen som har funket best på meg også, den er nå tilbake! Bestilte på med24 nå nettopp:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå