Gå til innhold

Kul nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget for litt siden en liten kul nedentil, på innsiden av den ene ytre kjønnsleppen. Jeg trodde det var en reaksjon eller irritasjon av tuppen på menskoppen da den stakk litt ut. Dette er ca 3 uker siden, og kulen er der enda. Den er på størrelse med en ert og er nå litt øm. Jeg vil absolutt ikke gå til legen/gyn med dette med mindre det er sterk mistanke om noe alvorlig. Jeg har skikkelig angst for gyn etter en smertefull hendelse på grunn av en feil gynekologen gjorde, som påvirket meg med ekstreme smerter i 4 år etterpå . Hvor lenge kan jeg eventuelt vente før kulen burde ha forsvunnet?

Anonymkode: f1ed4...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at gynekologopplevelsen skremte deg, men allikevel, sjansen for feildiagnostisering på kvinneguiden er skyhøy i forhold til et nytt besøk hos gynekologen. Man kan liksom ikke slutte å spise selv om man har fått en matforgiftning en gang i tida. Håper du får samlet deg og klarer å gjennomføre besøket. (Og at det bare er en bagatell, selvfølgelig)😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betent hårsekk/inngrodd hår/kvise. Svir det hvis du prøver å klemme på den?

Anonymkode: 50a6f...733

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betent hårsekk/inngrodd hår/kvise. Svir det hvis du prøver å klemme på den?

Anonymkode: 50a6f...733

Tanken på inngrodd hår eller kvise har slått meg, og det er nok det. Det svir og er ekstra ømt etter jeg har klemt på den, men jeg har aldri hatt kviser før (heldig som jeg er) og kjenner derfor ikke igjen den følelsen av å ha vondt pga kvise

Anonymkode: f1ed4...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er betent hårsekk eller inngrodd hår går det over av seg selv, ellers kan du prøve å pirke hull på den med en liten nål og klemme ut gugget.

Anonymkode: 8602e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 ellers kan du prøve å pirke hull på den med en liten nål og klemme ut gugget.Anonymkode: 8602e...a31

Hvis du går for dette må du rense nålen først. Hold spissen i en fyrstikkflamme så den blir glødende og la nålen avkjøles før du stikker hull. 

Anonymkode: c36cb...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis en slags kvise. Jeg har hatt det flere ganger. Som en ert, litt hard og forferdelig øm. Du kan klemme ut gørra om du klarer det, men det er jæ#@_ vondt! 

Anonymkode: 70b67...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...