duplexx Skrevet 4. mars 2019 #41 Skrevet 4. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fantastisk at døtrene så han var bad news. Lurer på hva de så som moren ikke så. Anonymkode: d9e78...ec5 Jeg tror ikke hun «ikke så» like mye som hun bare «nektet å se». Fire failed ekteskap bak seg, en mor som til stadighet underbygger at det viktigste i verden er å bli elsket av en mann (hallo hun vitnet FOR ekssvigersønnen?!) samt at Debra er veldig veldig tafatt og beslutningsfeig. Mind you at hele serien er fri for Debras farsfigur - det er en del issues ute og går i mange ledd. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #42 Skrevet 4. mars 2019 Jeg likte den, men det ble litt sånn at man får lyst til å filleriste Debra iblant, hun virker så tafatt og teit. Så dokumentaren også, og ser jo at skuespilleren er veldig inspirert av originalen, de virket helt like i måten de snakket på og hvordan de ikke viste veldig mye følelser og bare var sånn "jaja, okei da"-typer uten egne meninger. Døtrene var også irriterende, men mer underholdende, særlig hun som oppførte seg som en drittunge men som var veldig handlekraftig og med sterke egne meninger (på godt og vondt). Igjen så var de gode på å ta de virkelige typene sånn sett, da hun Terra virket veldig lik moren både i det virkelige liv og i serien. Men som andre har vært inne på, man kan jo ta seg noen friheter og trenger ikke være en tro kopi av virkeligheten, de kunne malt opp et litt mer spennende persongalleri. Jeg klarte ikke å leve meg helt inn i Debras følelser, avgjørelser og reaksjoner, helt fra forelskelsen til slutten. Anonymkode: d3fab...5b7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #43 Skrevet 8. mars 2019 Eric Bana er ødelagt for meg for alltid. Karakteren hans gjorde at jeg fikk fysisk vondt i magen!! Anonymkode: 78704...8a8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #44 Skrevet 8. mars 2019 Har kommet til episode 6. Storyen er helt grei, men skuespiller-prestasjonene er så dårlig hele veien at det er pinlig å se på. Det ødelegger hele serien. Anonymkode: 72c13...43d
duplexx Skrevet 8. mars 2019 #45 Skrevet 8. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kommet til episode 6. Storyen er helt grei, men skuespiller-prestasjonene er så dårlig hele veien at det er pinlig å se på. Det ødelegger hele serien. Anonymkode: 72c13...43d Jeg tror helt ærlig at skuespillet deres er bevisst, ikke dårlig sånn sett. Men jeg er enig i at gjennomførelsen ikke ble så innmari bra.. tror potensiale for å virkelig få litt mer liv i karakterene er der ja. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå