AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #1 Skrevet 21. februar 2019 Min eks sa alltid at han ikke merket at jeg strammet underlivet, så jeg tenkte at jeg ikke fikk det til. Enda jeg har tatt mange knipeøvelser, og har hørt av en annen etter det at jeg er trang. Pluss min eks hadde heller stor enn liten penis. Nå har jeg skaffet meg en vibrator/liten dildo og jeg kjenner veldig når jeg strammer! Den sitter litt fast, og den er MYE mindre enn min eks. Hvordan er det mulig? Løy han? Har menn så lite følsomme peniser? Anonymkode: dbe4b...4c4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #2 Skrevet 21. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks sa alltid at han ikke merket at jeg strammet underlivet, så jeg tenkte at jeg ikke fikk det til. Enda jeg har tatt mange knipeøvelser, og har hørt av en annen etter det at jeg er trang. Pluss min eks hadde heller stor enn liten penis. Nå har jeg skaffet meg en vibrator/liten dildo og jeg kjenner veldig når jeg strammer! Den sitter litt fast, og den er MYE mindre enn min eks. Hvordan er det mulig? Løy han? Har menn så lite følsomme peniser? Anonymkode: dbe4b...4c4 De er opphissede og aner ikke hva som hender rundt kuken 😉 Anonymkode: 6294a...080 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #3 Skrevet 21. februar 2019 Jeg synes det er lettere å stramme rundt små enn store ting. Hadde en eks som nærmest hylte ut når jeg strammet så hardt jeg klarte, han kjente det definitivt. Men han hadde også en mindre penis enn de andre jeg har hatt sex med. Min nåværende samboer kjenner det, men ikke like sterkt. Jeg opplever også at det er vanskeligere å få strammet ordentlig hardt med han på samme måte som med eksen eller en mindre vibrator. Har en slags teori om at penisen hans er såpass bred at musklene mine blir litt strekt, og har nok med å gjøre plass for han, og at det da er vanskeligere for meg å få kontakt med dem på samme måte. Men det kan hende jeg fabler helt i ørska også altså 😂 Anonymkode: 2d603...af5 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #4 Skrevet 21. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er opphissede og aner ikke hva som hender rundt kuken 😉 Anonymkode: 6294a...080 Dette + mange menn har veldig ufølsomme peniser ja. Ødelagte av hard runking. Anonymkode: 78f16...149 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #5 Skrevet 21. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette + mange menn har veldig ufølsomme peniser ja. Ødelagte av hard runking. Anonymkode: 78f16...149 Ja, mange menn er som dildoer 😬 Anonymkode: 6294a...080
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #6 Skrevet 21. februar 2019 Kjenner dere forskjell for deres egen del når dere strammer? Blir det bedre/verre, er det et ork å stramme og bedre å slappe av eller gir det dere noe positivt å stramme? Anonymkode: 23054...db0
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #7 Skrevet 21. februar 2019 Pleier ikke stramme. Er det rart jeg ikke gjør? Anonymkode: 4aea8...694
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #8 Skrevet 21. februar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner dere forskjell for deres egen del når dere strammer? Blir det bedre/verre, er det et ork å stramme og bedre å slappe av eller gir det dere noe positivt å stramme? Anonymkode: 23054...db0 Jeg kommer fortere selv når jeg strammer, jeg gjør det mer eller mindre automatisk, særlig når det nærmer seg klimaks. Så føles ikke som et ork, men har man sex veldig lenge så kan jeg merke det blir tyngre å stramme, det er vel kanskje som med all annen muskulatur at de blir slitne av en god treningsøkt Har fått tilbakemelding på det føles deilig for han, men det er ikke så ofte det blir sagt rett ut, så jeg har ikke helt oversikt over om menn pleier å kjenne det eller ei. Har inntrykk av at de gjør det, da. Særlig etter de har kommet så er de veldig følsomme, da rykker de gjerne litt til når jeg gjør det (jeg får også litt sammentrekninger etter orgasme, så det er ikke alltid med vilje at jeg ligger og klemmer etter begge har kommet). Anonymkode: 9867e...635 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #9 Skrevet 21. februar 2019 Det er jo penishodet som er den mest følsomme på penisen da, så kan være derfor? Altså jeg har aldri hatt en penis selv, så jeg vet ikke hvordan det føles for gutta hehe Anonymkode: 877c0...c52
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #10 Skrevet 21. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer fortere selv når jeg strammer, jeg gjør det mer eller mindre automatisk, særlig når det nærmer seg klimaks. Så føles ikke som et ork, men har man sex veldig lenge så kan jeg merke det blir tyngre å stramme, det er vel kanskje som med all annen muskulatur at de blir slitne av en god treningsøkt Anonymkode: 9867e...635 Mer eller mindre automatisk - betyr det at det er du som styrer det? Jeg merker at det blir trangere når vi nærmer oss, men jeg har alltid trodd at dette var en ufrivillig effekt og ikke noe dere gjorde bevisst. Har aldri tenkt på å spørre konen om hun gjør det aktivt eller om det bare skjer. Anonymkode: 23054...db0
Sphere Skrevet 21. februar 2019 #11 Skrevet 21. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er lettere å stramme rundt små enn store ting. Hadde en eks som nærmest hylte ut når jeg strammet så hardt jeg klarte, han kjente det definitivt. Men han hadde også en mindre penis enn de andre jeg har hatt sex med. Min nåværende samboer kjenner det, men ikke like sterkt. Jeg opplever også at det er vanskeligere å få strammet ordentlig hardt med han på samme måte som med eksen eller en mindre vibrator. Har en slags teori om at penisen hans er såpass bred at musklene mine blir litt strekt, og har nok med å gjøre plass for han, og at det da er vanskeligere for meg å få kontakt med dem på samme måte. Men det kan hende jeg fabler helt i ørska også altså 😂 Anonymkode: 2d603...af5 Dette er nok et godt poeng. Passer med egne erfaringer også. Det er heldigvis en del kvinner der ute som liker å jobbe litt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #12 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mer eller mindre automatisk - betyr det at det er du som styrer det? Jeg merker at det blir trangere når vi nærmer oss, men jeg har alltid trodd at dette var en ufrivillig effekt og ikke noe dere gjorde bevisst. Har aldri tenkt på å spørre konen om hun gjør det aktivt eller om det bare skjer. Anonymkode: 23054...db0 Hos meg er det noe som skjer automatisk, ikke kniping, men at musklene klemmer seg sammen når jeg er nær orgasme. Det er jo det orgasme gjør, muskelsammentrekninger. Jeg kniper ikke gjennom samleiet fordi jeg syns det er krevende, tungt og trekker all konsentrasjonen min sånn at jeg ikke får til å nyte noe. Anonymkode: 78f16...149
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #13 Skrevet 22. februar 2019 Takk for svar! Anonymkode: dbe4b...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå