Gå til innhold

Hvilken frisyre liker du best nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv lar jeg det være igjen en kort, frisert stripe når jeg barberer meg. Ellers er det velstelt og trimmet.

På menn liker jeg at det er trimmet, gjerne 1cm så det ikke er så stivt. Men ikke la det være 3-4cm ved skaftet, da kommer det bare i veien.

 

Dere da?

K30

Anonymkode: 0a938...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturlig, kortet ned på lengden og eventuelt fjernes bare hår midt i folden i lyskene.

Gift K 36

Anonymkode: dd80e...dc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatt, da det er mest behagelig. I perioder en stripe for variasjon.

 

- K26

Anonymkode: c7037...10b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater virkelig å være glattbarbert. Føler meg naken og kald, om sommeren er det nakent og varmt og klamt. Liker vell kanskje best å stusse det slik at det nesten er helt kort, men uten å være skjeggete. Barberer bikinilinjen (SELV OM DET KLØR SOM FAEN NÅR DET VOKSER UT IGJEN). Hadde jeg vært med en mann som elsket full busk så hadde jeg nok ikke hatt noe problem med å ha det, men min nåværende kjæreste foretrekker stusset. For meg er det shit the same så da går jeg for det. :)  På menn liker jeg best hår, syns ikke det er pent med kortklipt eller barbert. Om pikken forsvinner i håret er det nok litt for mye, men har til gode å se det. 

Anonymkode: e4c50...f96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lar det være som det er

Anonymkode: 4e9bf...fb1

Samme her også. Jeg gidder ikke å gjøre noe med det, og vi er jo bare et par stk. om ser det allikevel.

Om jeg skal i svømmehallen så barberer jeg det som stikker ut fra badedrakten/bikinien, men resten får bli.

Synes det er ubehagelig og stikkete om jeg barberer alt, men det hender jeg stusser det litt.

Anonymkode: 611f8...137

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meg selv ender jeg ofte opp med å barbere undersiden, men beholde en trekant fram som jeg stusser. Synes egentlig det er finere med enda litt mer hår, men føler meg mer vel med barbert under når det kommer til oralsex så det er vel grunnen til at jeg gjør som jeg gjør.

På mannen skal det helst være litt hår. I utgangspunktet synes jeg det ser veldig bra ut selv om de ikke gjør noe som helst. Men igjen: hvis vi skal ha oralsex så foretrekker jeg at det er stusset eller barbert på en måte rundt skaftet som gjør at jeg ikke får så mye hår i munnen.

K 24

Anonymkode: bb22d...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler heller ikke å være glattbarbert og så er det så grønnjævlig når det gror ut igjen, særlig siden jeg også har sensitiv hud der. Så det beste er egentlig å bare la det være i fred:P Men jeg barberer bikinilinjen og klipper ned lengden, så har det relativt naturlig. 

Anonymkode: 1ca4c...060

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbere seg der er som ville tilbake til barndommen. 

Anonymkode: 5b65f...c6d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker en trekant og resten glattbarbert. 

Kvinne 36 år.

Anonymkode: 7ae04...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer av og til på at jeg begynte å ta bort alt. Nå når det vokser ut igjen er det mye lenger utover og nedover innsiden av lårene.. Nå som jeg er gravid føler jeg at det ikke passer med glattbarbert, så nå stusser jeg bare. 

På mannen vil jeg ha litt hår, han prøvde en gang å ta bort alt, men begge ble enige om at det ikke blir mer av 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinner, absolutt null hår noe sted på kroppen. Bare hår på hodet.

Anonymkode: f3b73...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, prettylittlemisfit said:

Angrer av og til på at jeg begynte å ta bort alt. Nå når det vokser ut igjen er det mye lenger utover og nedover innsiden av lårene.. Nå som jeg er gravid føler jeg at det ikke passer med glattbarbert, så nå stusser jeg bare. 

På mannen vil jeg ha litt hår, han prøvde en gang å ta bort alt, men begge ble enige om at det ikke blir mer av 😛 

Vel, det har ingenting å gjøre med at du fjernet det i utgangspunktet. Vi er faktisk ikke planter, du merker bare forskjell fordi du enten har fått mer hårvekst i mellomtiden, eller ser for deg ting siden det er så kontrast + lenge siden du hadde hår.

Anonymkode: f3b73...be7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mannen min syns jeg det er finest når han trimmer ned håret, barberer det helt rett rundt staken og på ballene. Men han trives best med å la det gro, så han rocker bush down there mesteparten av tiden 😉

Anonymkode: 7ae04...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barbere seg der er som ville tilbake til barndommen. 

Anonymkode: 5b65f...c6d

Om du ikke ser forskjell på umodent og modet kjønnsorgan uten hår som indikasjon, så vil jeg tro du enda er i barndommen.

Anonymkode: c7037...10b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Arwen Undomièl skrev:

Jeg kjører noen ganger afro, men liker hanekam best.

Hva all verden er hanekam? 

Anonymkode: 5b65f...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På kvinner, absolutt null hår noe sted på kroppen. Bare hår på hodet.

Anonymkode: f3b73...be7

Kvinner uten øyenbryn er jo skikkelig fint! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Baker Harepus said:

Kvinner uten øyenbryn er jo skikkelig fint! 

Hodet h06.jpg

Anonymkode: f3b73...be7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...