Gå til innhold

Oppgitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skeier litt ut en periode og går opp 1-2 kg så syntes det så godt i ansiktet mitt! Blir pløsete og hoven spesielt rundt øynene, men også resten. Noen med samme problem og vet hva det kommer av? Regner med at 1-2 kg fett ikke kun legger seg i ansiktet? Er høy så tenker jo at det er jo noen cm det bør fordele seg på, ikke akkurat bare i ansiktet. Mister liksom kinnbein og formen helt. Ser bare sliten og pløsete ut. Noen tips til at det ikke skjer foruten å ikke skeie ut litt. 

Anonymkode: a19c8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres besynderlig ut. Hva er din høyde og vekt? 

Anonymkode: 4bd9d...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva du skeier ut med. Jeg kan bli pløsete og hoven i ansiktet av for mye salt, sukker/raske karbohydrater og alkohol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dobbelhake hver gang jeg spiser chips 🙄 

regner med det kommer av saltet.. men jeg vet ikke

Anonymkode: 4c6ab...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kosthold er det du skeier ut fra, og hva slags kosthold er det du skeier ut med?

Dette høres veldig ut som variasjoner i vannansamling, og de største synderne der er karbohydratinntak og salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både karbo og salt gjør at kroppen holder på mer vann enn ved lavere inntak. I tillegg reagerer mange også ulikt mtp hormoner osm også Kan føre til opphoping av vann. Som jo veier litt uten å betyr at en har lagt på seg fett. For min del er det typisk heller føttene som holder vann. Hos andre er det andre områder. Som feks ansikt, bryst, mage, osv. 

Det er iallfall ert nærmeste en forklaring jeg kan tenke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...