Gå til innhold

Jordyn Woods


nyjenta

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Den røde fare skrev:

Men altså.. Hvor dumme er de egentlig? Når man velger å stå i med en «kjendis» eller hva han er, så kommer det jo fram, UANSETT! Det gjelder forøvrig stort sett alle som er utro. De må da skjønne at det blir oppdaga?

Ja du det lurer jeg også på...

Skjønner ikke helt hva noen av de har tenkt på i denne situasjonen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og by the way,til de som sier dette er et stunt eller whatever,så er jeg GANSKE sikker på at Khloe ikke ville puttet sin høyt elskede (for ikke å snakke om,utrolig etterlengtede) datter i denne situasjonen med å sverte hennes far på denne måten om dette ikke var sant... Si hva du vil om denne familien ass, men om du ikke har fulgt med å sett hva hun har gått gjennom i så mange år og hvor mye hun har ønsket seg en egen familie så kan dere faktisk ikke si noe...

Hun ville aldri gjort dette mot datteren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, BethD skrev:

Og by the way,til de som sier dette er et stunt eller whatever,så er jeg GANSKE sikker på at Khloe ikke ville puttet sin høyt elskede (for ikke å snakke om,utrolig etterlengtede) datter i denne situasjonen med å sverte hennes far på denne måten om dette ikke var sant... Si hva du vil om denne familien ass, men om du ikke har fulgt med å sett hva hun har gått gjennom i så mange år og hvor mye hun har ønsket seg en egen familie så kan dere faktisk ikke si noe...

Hun ville aldri gjort dette mot datteren... 

Har ikke Kris Jenner selv solgt sexvideoen av sin høyt elskede datter da? For å bli kjent? Tristan forblir en horebukk, selv med alles blikk på seg, stoppet det ikke ham fra å være utro. 

Av alle kjendiser i verden så føler jeg at alt skjer med den familien. Selv fyrstefamilien i Monaco, som visstnok har en forbannelse hengende over seg, ikke har så mye drama i familien sin som Kardashians har. Og det skjer som regel når seertall daler ned. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bonsaijenta skrev:

Har ikke Kris Jenner selv solgt sexvideoen av sin høyt elskede datter da? For å bli kjent? Tristan forblir en horebukk, selv med alles blikk på seg, stoppet det ikke ham fra å være utro. 

Av alle kjendiser i verden så føler jeg at alt skjer med den familien. Selv fyrstefamilien i Monaco, som visstnok har en forbannelse hengende over seg, ikke har så mye drama i familien sin som Kardashians har. Og det skjer som regel når seertall daler ned. 

 

Kris Jenner er Kris Jenner. Selv om hun gjør sånne ting trenger ikke alle andre gjøre det.. 

Men altså,folk får jo bare tro hva de vil,jeg tror ikke dette er stunt i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Kris Jenner er Kris Jenner. Selv om hun gjør sånne ting trenger ikke alle andre gjøre det.. 

Men altså,folk får jo bare tro hva de vil,jeg tror ikke dette er stunt i alle fall :)

Eplet faller ikke langt fra stammen.

Khloe har vel gått ut og sagt at hun fikk ekteskapet sitt til å fremstå perfekt og at de prøvde å få barn da hun var gift med Lamar. Men virkeligheten var noe annet. 

Om ikke lenge så er Jordyn tatt inn i varmen igjen, tenker jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Eplet faller ikke langt fra stammen.

Khloe har vel gått ut og sagt at hun fikk ekteskapet sitt til å fremstå perfekt og at de prøvde å få barn da hun var gift med Lamar. Men virkeligheten var noe annet. 

Om ikke lenge så er Jordyn tatt inn i varmen igjen, tenker jeg. 

Hm... er ikke så sikker på akkurat det siste der... :) men det blir spennende å se hva som skjer, om det blir bekreftet noe fra noen eller ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Eplet faller ikke langt fra stammen.

Khloe har vel gått ut og sagt at hun fikk ekteskapet sitt til å fremstå perfekt og at de prøvde å få barn da hun var gift med Lamar. Men virkeligheten var noe annet. 

Om ikke lenge så er Jordyn tatt inn i varmen igjen, tenker jeg. 

Det stemmer. I serien som fikk hun det til å høres troverdig ut at de slet med å få barn, når virkeligheten var noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 17.52, nyjenta skrev:

Her tar du feil. Hun kommer fra en fattig familie og ble kjent via kylie mår de gikk i 8.klasse.

grunnen til at hun ble en av USAs fremste plus-size modell nettopp på grunn av kylie og det er nå den siste tiden..

se skjermdump for 2 år siden, hvor de måtte ha støtte fra en go-Found me side på grunn av begravelsen til faren.

62DEF977-53BD-4004-9AE5-6B5321458B35.png

Okei, jeg satt nettopp her og om dagen og leste om Jordyn, nettopp fordi hun da er blitt "kjent" som bv til Kylie. Og som liten flyttet de fra LA og til Calabasases(eller hva f det heter)fordi moren var/er en kjent fotograf, Jordyn drev også som plus size modell FØR hun ble kjent med Kylie. Men jeg skal surfe litt og finne kilden til deg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...