Gå til innhold

Trening på Barry's Bootcamp?


GulSitron

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg vurderer sterkt å kickstarte treningen min hos Barry's bootcamp. 
Er det noen her om trener der? 
Hvordan er gruppetimene? Viser instruktøren øvelsene eller går vedkommende bare rundt i lokalet man trener og veileder hver enkelt? 
Er det noe for en som er ganske utrent med dårlig kondis? Har du oppnådd gode resultater av den treningen? 

Har slitt en del med angst tidligere, men føler meg såpass tilfreds i eget sinn nå at jeg trenger å utfordre meg selv litt mer. Jeg er bare litt redd for at jeg melder meg på noe jeg ikke klarer sånn at selvtilliten synker ned til bunnen igjen. :( For alt jeg vet kan det hende jeg elsker opplegget og fortsetter å trene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trente der og elsket det.Treneren pleide da og vise øvelsene i full fart og mens man gjorde de gikk de rundt i lokalet og pushet på og rettet visst de så noen gjorde feil. Jeg begynte der rimelig utrent og med dårlig kondis,men det kom seg raskt. Husker jeg gruet meg veldig til og begynne for jeg trodde alle var så god form og sånt og at alle da kom til og ligge merke til svake treige meg,men der tok jeg helt feil,er folk i all slags form som var der og man er liksom i sin egen lille boble når man trener der,så jeg anbefaler det virkelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Scoops skrev:

Jeg trente der og elsket det.Treneren pleide da og vise øvelsene i full fart og mens man gjorde de gikk de rundt i lokalet og pushet på og rettet visst de så noen gjorde feil. Jeg begynte der rimelig utrent og med dårlig kondis,men det kom seg raskt. Husker jeg gruet meg veldig til og begynne for jeg trodde alle var så god form og sånt og at alle da kom til og ligge merke til svake treige meg,men der tok jeg helt feil,er folk i all slags form som var der og man er liksom i sin egen lille boble når man trener der,så jeg anbefaler det virkelig .

Ååh, så godt å høre! Har allerede meldt meg på "abs and ass", men ser at det er ganske få som har meldt seg på samtidig som meg. Er en god blanding av å både grue seg og glede seg nå! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GulSitron skrev:

Ååh, så godt å høre! Har allerede meldt meg på "abs and ass", men ser at det er ganske få som har meldt seg på samtidig som meg. Er en god blanding av å både grue seg og glede seg nå! :) 

Så bra at du har meldt deg på, håper du liker det. Kommer nok til og kjenne det godt dagen etterpå 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Scoops skrev:

Du får ha lykke til,oppdater om du syns det var greit da 😊

Takk! 
Det gikk veldig bra! Merker at jeg ikke har trent på veldig lenge og klarte ikke holde samme farten som de andre, men jeg gjorde mitt beste og holdt faktisk ut lengre enn jeg hadde trodd jeg skulle. Alt i alt veldig fornøyd. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GulSitron skrev:

Takk! 
Det gikk veldig bra! Merker at jeg ikke har trent på veldig lenge og klarte ikke holde samme farten som de andre, men jeg gjorde mitt beste og holdt faktisk ut lengre enn jeg hadde trodd jeg skulle. Alt i alt veldig fornøyd. 😄

Så bra at du var fornøyd 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...