Gå til innhold

Noen som kan tolke mr-bilder?


Theo070416

Anbefalte innlegg

Heisann! 

Var på min tredje MR idag på grunn av at kneet ikke blir bra etter to meniskoperasjoner ifjor. Første hadde jeg i februar hvor de sydde/stiftet sammen menisken med 5 suturer. I november måtte de inn å fikse og fjerne suturene (iallefall prøvde, kirurgen sa at det var mulig de kunne oversett noe..). Har enda ikke følt noe bedring på kneet og måtte derfor på ny MR. Er 110% klar over at jeg ikke skal forvente noe store svar herifra, og at jeg burde bare smøre meg med tolmod de 10 dagene det er snakk om å vente, men tolmoden min ble brukt opp for ett år siden - så tenker at det skader jo ikke å høre her i mellomtiden😋

Er det noen som er smartere enn meg å klarer å se sånn a-la hva som kan være problemet? Jeg ser jo det er en hvit strek over menisken, og sånn så det ut før første operasjonen også (som forøvrig var grunnen til operasjon). Men jeg veit ikke hva som er normalt etter at det er blitt fjernet en stor del? Jeg er blank, men håper det er noen der ute som kanskje har mer peiling.

peace out

9C03A05B-D976-4C90-90B1-04D04206AD1A.jpeg

A3D32C9D-6B67-4679-88C5-EA998AE9DD2F.jpeg

368C0055-067E-4EAE-9511-963186685063.jpeg

BD259455-E740-4000-AB73-5EFF25658644.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98

Ingen har egentlig lov til å utgi seg for å være helsepersonell her. 

Håper alt står bedre til snart og at de finner ut grunnen til smerten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ingen har egentlig lov til å utgi seg for å være helsepersonell her. 

Håper alt står bedre til snart og at de finner ut grunnen til smerten :hjerte:

Forstår i grunnen det, men tenkte kanskje det var noen som hadde erfaring og kanskje bare litt mer kunnskap enn meg🙈

Men tusen takk, det gjør jeg også!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Med vennlig hilsen,
Monstrum, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...