Pinnedyr Skrevet 20. februar 2019 #1 Del Skrevet 20. februar 2019 jeg skal kjøpe et insta 360 spherical kamera fra år 2016 i morgen. jeg tenkte jeg skulle lage vr simuleringsvideoer å legge dem på youtube, om hvordan det oppleves å ha autisme å oppkeve omverdenen med angst, og å oppleve panikk og migrene og sånne ting. jeg har laget egen kanal på youtube kun til formål å lage sånne videoer. har dere noen forslag om hva andre vr simulatirer jeg kan lage, som har med psyke/nevroligiske opplevelser å gjøre? jeg tar imot alle forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Del Skrevet 1. mars 2019 Er det 3D? Klaustrofobi. Klåing fra fulle ekle menn OG kvinner. Det å være kortvokst/sitte i rullestol. Bruke krykker. Svaksynt. Anonymkode: 60ca8...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnedyr Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det 3D? Klaustrofobi. Klåing fra fulle ekle menn OG kvinner. Det å være kortvokst/sitte i rullestol. Bruke krykker. Svaksynt. Anonymkode: 60ca8...f29 det er ikke 3d men 360° video men jeg kan lage 3d figurer inni videoene. da kan jeg foreksempel adde fulle ekkle menn og kvinner 3d modeller. jeg kan lage svaksynt-effekt også i blender, ved å endre depth of field i camera. takk for ideene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå