Gå til innhold

Pris etterkontroll linser hos Specsavers

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Sitter og sammenligner prisene hos de forskjellige optikerkjedene. Jeg har tenkt å starte med linser og håpte noen visste prisen på etterkontroll (1-2 uker etter oppstart av linser) hos Specsavers? :) På Specsavers, under "KomplettSyn inkluderer" står det bla.: "Tilpasning og utprøving av standard myke kontaktlinser." Kan jeg stole på at det er med i prisen? Vil helst unngå kjipe overraskelser :P 

Anonymkode: acb58...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med specsavers, men med brilleland fikk jeg prøve flere typer linser, og fikk opplæring for det det kostet for linsetilpassing og synstest (ca 600 tror jeg det var). Begynte linseabonnement når jeg fnt riktig type, og har ikke betalt en krone mer utover det det koster for linseabn. Det begynner å bli mange år siden. 

Anonymkode: 55c16...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke med specsavers, men med brilleland fikk jeg prøve flere typer linser, og fikk opplæring for det det kostet for linsetilpassing og synstest (ca 600 tror jeg det var). Begynte linseabonnement når jeg fnt riktig type, og har ikke betalt en krone mer utover det det koster for linseabn. Det begynner å bli mange år siden. 

Anonymkode: 55c16...b32

Takk for svar! Jeg så det var inkludert i synstesten til Brilleland, men håpte det var inkludert i testen til specsavers også siden de pleier å være billigere :)

Anonymkode: acb58...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også brilleland, betalte for synstesten og tilpasning, deretter kun betalt for linsene. Er til kontroll årlig, som er inkludert i abonnementet. 
Hadde en gang jeg fikk vondt på ett øye, og ble veldig rød, da fikk jeg time hos øyenlegen der på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...