Gå til innhold

Fjerne kjønnsvorter med laser


sommerfugla

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt en kjønnsvorte rundt endetarmen i nesten 8år og har gjerne ikke gjort all verdens for å bli kvitt den men det har ikke vært det enkleste heller, da den sitter akkurat i åpningen ved endetarmen. Det klør veldig og er ofte sår og sprukket opp rundt anus. Jeg har prøvd en del hjemmebehandlingen, men det meste har vært ganske smertefullt. Det siste året har jeg fått to "permanente" til og har et sterkt ønske om å få de fjernet.

Jeg var hos en gynekolog for en liten stund siden, hun henviste meg til sykehus for å få de bort med laser. Jeg kjenner jeg blir litt nervøs av den tanken. Hun sa til og med at de burde legge meg i narkose noe jeg kjenner jeg ikke er så veldig lysten på.

 

Er det noen som har erfaring med fjerning av kjønnsvorter, evt fjerning med laser?

 

Takker for alle svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk for svar :) 

 

Jeg har prøvd både wartec og aldara (husker ikke navnene helt). Men dette har ikke lyktes.

 

Ok, takk for tips. Er dette noe man får kjøpt på apoteket, eit må ha resept for?

 

Er dette noe du har erfaring med selv?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, sommerfugla said:

Hei, og takk for svar :) 

 

Jeg har prøvd både wartec og aldara (husker ikke navnene helt). Men dette har ikke lyktes.

 

Ok, takk for tips. Er dette noe man får kjøpt på apoteket, eit må ha resept for?

 

Er dette noe du har erfaring med selv?

 

 

 

Enklest å bestille på nett. Resept ordnes online ved å fylle ut et skjema såvidt jeg husker. Condyline fungerte for meg.

Anonymkode: f1a6d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ike erfaring med laser, men med Wartec, condyline og frysing hos lege. Hatt det av og på i drøye ti år. Synes det mest effektive er å fryse hos lege eller gynekolog, og slipper at løsningen renner utover og gjør den friske huden rundt så sår. Kanskje prøve frysing før laser?

Anonymkode: 8ebfa...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...