Gå til innhold

KMI


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muskelmasse, fettprosent, proporsjoner /kroppsmål sier uendelig nye mer om hvordan kroppen ser ut enn hva bli gjør. Heller litt tung og stram i fisken enn mager uten noe former eller uten muskler. For meg handler det egentlig mer om å  føle meg vel og det gjør jeg verken i en tynn og svak kropp eller i en tung og dvask. Trives best i nedre sjiktet av BMI men ikke så lavt st det er undervektig. Bli 19-20 og med en fettprosent på under tjue. Det er, for meg, en form det lar sef gjøre å holde over lang tid, som tillater en utskeielse her og der, som gjør at jeg kan trene variert og ha overskudd i hverdagen. Det krever dog en viss kontroll mtp kostholdet men føler ikke jeg går glipp av noe. Vil jeg absolutt ha en Stratos så spiser jeg den uten noe om og men. Men det er vel nettopp fordi jeg ikke har det søtsuget eller snacks behovet så ofte at det ikke føles ut som om jeg lfrer noe heller. Spiser ellers normalt, kornblanding, yoghurt, ost og skinke, egg, potet, fisk osv 

Anonymkode: 4d803...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 på yngre damer, 21-22 på eldre. Å være for mager kler ikke en 40 årig kvinne.

Anonymkode: 782e7...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...