Gå til innhold

Tomt for pærebrus!


Melian

Anbefalte innlegg

IIIK!

Da jeg skulle gå for å ta meg en slant pærebrus for å nyte slutten på denne deilige heilagsdagen, var det bare kaniner å se i krokene på pærebruslageret. Hva eeeer det som har skjedd? Hallo tusenfryd!! Jeg kaller på deg! Har du flyttet pærebrusen uten å gitt beskjed, eller er det tyver på frede her? :o

*skjelveskjelve* tror jeg lister meg tilbake til Gullskogen og tar litt eknosaft....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*luskeluske*

*puh* Jeg kom meg vekk fra dette.... men hva er det som stikker opp av trestammen der? *går nærmere* En brun ting.... *haler og drar* Der kom den! En stor brun konvolutt:

Litago. Nå har jeg deg. Hvis du ikke du gir meg det jeg vil ha, så viser jeg denne til alle englene på neste høytidstenesten.

Hva betr det? *åpner* Her ligger det en video.. *setter den inni* Video

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Så har den kommet frem i offentlighetens søkelys! Videoen alle har pratet om!!!!!

Før jeg giftet meg ba jeg om unnskyldning for min utagerende livsstil i håp om at denne aldri skulle bli vist.......

Men nå er det gjort.

Hvordan skal jeg kunne se mine engle-venner i øynene igjen etter dette?

VRÆÆÆÆÆL!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det virkelig deg Litago? Jeg trodde det bare var noen som var ute etter å sverte deg og hadde laget en Litagoretusjertfilmvideo og prøvde å presse deg!

Men hvis dette var deg, så er alt tilgitt for din utagerende livsstil før din omvendelse! *storklem* :rodme:*kremt* Jeg vet ikke hva englemamma og andre engler føler, men jeg skal stå deg bi! Jeg skal kjempe for deg til siste åndredrett! *pustpes*

uuuhhh... ble litt svimmel der... må legge meg ned litt.

*kremt* Det tok litt av der... Men hva var det du skulle betale med? Du vet vel ikke noe om pærebrusen du?

Jeg begynner å bli alvorlig tørst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pææææreebruschen...? Nei, veit itte okke schom kænj ha skjchchchcheeeed jeg. ...........hikkikk.......... Dæ var jallfall plænty .....hikkda...... jæ var på lageret i går....... *buuuuuuuuurp*.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærebrussjef med langvarig permisjon - tilbake? Jepp!

Setter masse kasser her jeg, så kan alle forsyne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaahhh!

Dette var deilig!

Ble magen din grønn Majken? Det er sikkert bare en ufarlig bieffekt som ikke har vært observert før nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zamme zom detta med ekno'en vår..... zå lenge du ikke har blanda pærebruz med ananazbruz! :o

Zittelizitt! Dette var bare zåååå deilig! *danzedanze*

Nå ble det endelig helg på meg oxzo! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...