AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #81 Skrevet 3. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som klager på trege sjåfører må seriøst bli bedre på forbikjøring. Titt litt på F1 så ser dere at det er i svingene man lettest kjører forbi. De fleste er også så kjent i området at de vet at det er liten sjans for at det kommer møtene biler rundt svingen. Og hvis så, ja da har du i alle fall prøvd. Man angrer mest på det man ikke gjøre, ikke det man gjør. Anonymkode: dde37...2cb Haha, den var god!😂😂 Jeg er ikke den smarteste kniven i skuffen, men til og med jeg gikk ikke på den😂 Jeg kan være med på at å kjøre forbi i sving kan korte ned forbikjøringen noe, men da må det være såpass sikt, f.eks flat strekning med slake svinger, at en ser det ikke kommer bil i mot😅 Anonymkode: bb7ba...3cf
Ginavn Skrevet 3. mars 2019 #82 Skrevet 3. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som klager på trege sjåfører må seriøst bli bedre på forbikjøring. Titt litt på F1 så ser dere at det er i svingene man lettest kjører forbi. De fleste er også så kjent i området at de vet at det er liten sjans for at det kommer møtene biler rundt svingen. Og hvis så, ja da har du i alle fall prøvd. Man angrer mest på det man ikke gjøre, ikke det man gjør. Anonymkode: dde37...2cb Har dessverre ikke sett på på F1, men de kjører vel alle i samme retning? Det er vel ganske vesentlig når man diskuterer banekjøring vs vanlig vei? Når jeg er ute på veien skulle jeg gjerne kutte flere svinger, men plutselig så kommer det en jævel. Jeg ligger heller (og erger meg) over en mann med hatt eller ung dame i en faens Yaris enn å risikere alt i en sving 😛 Jeg hadde angra veldig mye om jeg hadde kjørt fordi og det gikk galt, enn det jeg angrer på å ikke kjøre forbi Jeg regner alltid med at det kommer noen rundt svingen, selv om jeg kjører på en lite trafikert fylkesvei 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #83 Skrevet 3. mars 2019 Uansett hvor mange ganger man kjører på en bestemt svingete vei, så vet man ALDRI om det kommer en møtende bil imot. Man har ingen garantier. Du kan ende opp front mot front med en stor trailer, eller en liten moped, du kan faktisk drepe noen! Og da vil du virkelig angre!! Anonymkode: a06ad...da0 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #84 Skrevet 3. mars 2019 Jeg pendler ca 12 mil hver dag i bil, og ser mye av det som blir fortalt her! 😂 Jeg er blitt råflink til å kjøre forbi, rett og slett fordi bilen min ikke liker å kjøre i 15-20 km/t under fartsgrensa... De som gjør det er ofte eldre, hvite menn... Generelt kjører de Toyota, Skoda eller VW. De liker spesielt å ligge 60 km i 80 sone, da får de så hyggelig besøk av mange bak seg... for deretter å dra på skikkelig i de begge de to to-feltene, slik at færrest mulig får kjørt forbi, og så tilbake til trygge gode 60 km i 80 sone... Anonymkode: 40aba...f87 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #85 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Ginavn skrev: Har dessverre ikke sett på på F1, men de kjører vel alle i samme retning? Det er vel ganske vesentlig når man diskuterer banekjøring vs vanlig vei? Når jeg er ute på veien skulle jeg gjerne kutte flere svinger, men plutselig så kommer det en jævel. Jeg ligger heller (og erger meg) over en mann med hatt eller ung dame i en faens Yaris enn å risikere alt i en sving 😛 Jeg hadde angra veldig mye om jeg hadde kjørt fordi og det gikk galt, enn det jeg angrer på å ikke kjøre forbi Jeg regner alltid med at det kommer noen rundt svingen, selv om jeg kjører på en lite trafikert fylkesvei No pain no gain Anonymkode: 8003b...b6a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #86 Skrevet 4. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pendler ca 12 mil hver dag i bil, og ser mye av det som blir fortalt her! 😂 Jeg er blitt råflink til å kjøre forbi, rett og slett fordi bilen min ikke liker å kjøre i 15-20 km/t under fartsgrensa... De som gjør det er ofte eldre, hvite menn... Generelt kjører de Toyota, Skoda eller VW. De liker spesielt å ligge 60 km i 80 sone, da får de så hyggelig besøk av mange bak seg... for deretter å dra på skikkelig i de begge de to to-feltene, slik at færrest mulig får kjørt forbi, og så tilbake til trygge gode 60 km i 80 sone... Anonymkode: 40aba...f87 Noe saktekjørere kjører også fortere hvis man kjører forbi på vanlig 2-felts vei. Det er nesten som noen av dem prøver å drepe de som kjører forbi fordi de hater alle som ligger foran dem. Anonymkode: 8aebb...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #87 Skrevet 4. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe saktekjørere kjører også fortere hvis man kjører forbi på vanlig 2-felts vei. Det er nesten som noen av dem prøver å drepe de som kjører forbi fordi de hater alle som ligger foran dem. Anonymkode: 8aebb...0fe Absolutt! Jeg holdt på å bli drept av en fyr som så at jeg skulle til å kjøre forbi han i 2-felten. Han byttet fil da jeg var akkurat bak/på sida av han, selvom han ikke hadde noen foran seg som han skulle forbi... I type 90 km/t... Resten av turen er det dobbel sperring og ingen mulighet for forbikjøring, så jeg fulgte etter han(så det ut som... Vi skulle på samme butikk) og jeg parkerer ved siden av han. Han blir helt forferdelig stressa og vet ikke hvor han skal gjøre av seg. Type hvit mann rundt 50 år i Nissan X trail. Møter på han inne i butikken og sier at jeg har dashcam-video av den uaktsomme kjøringa hans som lett kan leveres på lensmannskontoret borti gata.. Da blir han såå redd og beklager seg gang på gang.. MORRO! 😄 Anonymkode: 40aba...f87 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #88 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt! Jeg holdt på å bli drept av en fyr som så at jeg skulle til å kjøre forbi han i 2-felten. Han byttet fil da jeg var akkurat bak/på sida av han, selvom han ikke hadde noen foran seg som han skulle forbi... I type 90 km/t... Resten av turen er det dobbel sperring og ingen mulighet for forbikjøring, så jeg fulgte etter han(så det ut som... Vi skulle på samme butikk) og jeg parkerer ved siden av han. Han blir helt forferdelig stressa og vet ikke hvor han skal gjøre av seg. Type hvit mann rundt 50 år i Nissan X trail. Møter på han inne i butikken og sier at jeg har dashcam-video av den uaktsomme kjøringa hans som lett kan leveres på lensmannskontoret borti gata.. Da blir han såå redd og beklager seg gang på gang.. MORRO! 😄 Anonymkode: 40aba...f87 Var dette på hedmarken? Anonymkode: bb7ba...3cf
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #89 Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dette på hedmarken? Anonymkode: bb7ba...3cf I Buskerud Anonymkode: 40aba...f87
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #90 Skrevet 4. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt! Jeg holdt på å bli drept av en fyr som så at jeg skulle til å kjøre forbi han i 2-felten. Han byttet fil da jeg var akkurat bak/på sida av han, selvom han ikke hadde noen foran seg som han skulle forbi... I type 90 km/t... Resten av turen er det dobbel sperring og ingen mulighet for forbikjøring, så jeg fulgte etter han(så det ut som... Vi skulle på samme butikk) og jeg parkerer ved siden av han. Han blir helt forferdelig stressa og vet ikke hvor han skal gjøre av seg. Type hvit mann rundt 50 år i Nissan X trail. Møter på han inne i butikken og sier at jeg har dashcam-video av den uaktsomme kjøringa hans som lett kan leveres på lensmannskontoret borti gata.. Da blir han såå redd og beklager seg gang på gang.. MORRO! 😄 Anonymkode: 40aba...f87 FANTASTISK! Det der er så innmari nødvendig. Jeg kan ikke fatte at det fins idioter som for det første kjører slik, men som også tar seg bryet med aggressivt å blokke andre. Anonymkode: 5e55e...e05 2
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2019 #91 Skrevet 10. mars 2019 På 3.3.2019 den 10.18, AnonymBruker skrev: Dere som klager på trege sjåfører må seriøst bli bedre på forbikjøring. Titt litt på F1 så ser dere at det er i svingene man lettest kjører forbi. De fleste er også så kjent i området at de vet at det er liten sjans for at det kommer møtene biler rundt svingen. Og hvis så, ja da har du i alle fall prøvd. Man angrer mest på det man ikke gjøre, ikke det man gjør. Anonymkode: dde37...2cb Håper du ikke har lappen, eller bil. For andre trafikanter skyld. 1
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2019 #92 Skrevet 10. mars 2019 På 4.3.2019 den 18.09, AnonymBruker skrev: Absolutt! Jeg holdt på å bli drept av en fyr som så at jeg skulle til å kjøre forbi han i 2-felten. Han byttet fil da jeg var akkurat bak/på sida av han, selvom han ikke hadde noen foran seg som han skulle forbi... I type 90 km/t... Resten av turen er det dobbel sperring og ingen mulighet for forbikjøring, så jeg fulgte etter han(så det ut som... Vi skulle på samme butikk) og jeg parkerer ved siden av han. Han blir helt forferdelig stressa og vet ikke hvor han skal gjøre av seg. Type hvit mann rundt 50 år i Nissan X trail. Møter på han inne i butikken og sier at jeg har dashcam-video av den uaktsomme kjøringa hans som lett kan leveres på lensmannskontoret borti gata.. Da blir han såå redd og beklager seg gang på gang.. MORRO! 😄 Anonymkode: 40aba...f87 Veldig god burn. Mange flere skulle gjort det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #93 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, Lutetium 71 skrev: Veldig god burn. Mange flere skulle gjort det samme. Neppe noen god anbefaling. Det er utallige mennesker rundt i verden som har blitt drept fordi de skulle konfrontere en elelr annen trafikant som deretter trekker kniv eller pistol. Om du ikke er berett til å satse livet, så la det være og gå videre med livet. Anonymkode: 2c8f7...42b
Lutetium 71 Skrevet 10. mars 2019 #94 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neppe noen god anbefaling. Det er utallige mennesker rundt i verden som har blitt drept fordi de skulle konfrontere en elelr annen trafikant som deretter trekker kniv eller pistol. Om du ikke er berett til å satse livet, så la det være og gå videre med livet. Anonymkode: 2c8f7...42b Snakker vi fortsatt om Norge? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #95 Skrevet 11. mars 2019 Ring 3 i Oslo har fått miljøfartsgrense på 60 km/t. Dette er jo ingen av fartsidioter har fått med seg, ser det ut som. Det er nesten som de tutter når de kjører forbi meg i 80, når jeg kjører 60. Jeg har så absolutt ikke råd til fartsbot, så kjører ikke 1 km over 60. Går det an å ikke legge merke til skiltene, som lyser jo til og med. Anonymkode: b0e50...9ef 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #96 Skrevet 11. mars 2019 Og når jeg kjører fartsgrensen, hvorfor tuter folk da og er rævkjørere. Anonymkode: 81232...55f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #97 Skrevet 11. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ring 3 i Oslo har fått miljøfartsgrense på 60 km/t. Dette er jo ingen av fartsidioter har fått med seg, ser det ut som. Det er nesten som de tutter når de kjører forbi meg i 80, når jeg kjører 60. Jeg har så absolutt ikke råd til fartsbot, så kjører ikke 1 km over 60. Går det an å ikke legge merke til skiltene, som lyser jo til og med. Anonymkode: b0e50...9ef nå skal du høre, når du ligger 6x så kjører du real life maks 60 km/t. Derfor tuter folk på deg. Skjerp deg! Anonymkode: 8aebb...0fe
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2019 #98 Skrevet 11. mars 2019 Slike idioter er det verste je vet, de som ikke vet hvor gasspedalen er kan kaste lappen rett til helvete..!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #99 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Slike idioter er det verste je vet, de som ikke vet hvor gasspedalen er kan kaste lappen rett til helvete..! Så slike som deg kan kjøre som idioter? Anonymkode: 81232...55f 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2019 #100 Skrevet 11. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så slike som deg kan kjøre som idioter? Anonymkode: 81232...55f Hindrer jeg trafikken om jeg ligger over fartsgrensen?? NEI.! Hindrer sneglekjøring trafikken?? JA.! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå