Gå til innhold

Hvor trener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags treningssenter? Og hvor mye koster det? Er du fornøyd?

Orker ikke svar fra dere som trener i naturen og at det er gratis - det er ikke det jeg lurer på. 😁

Anonymkode: a2983...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener på Sats og er veldig fornøyd med å trene der. Trives godt. Syns de som jobber der er motiverte og imøtekommende, senteret er lyst og fint. Jeg betaler 424 kr i måneden, og da har jeg gruppetrening inkludert. Får noe rabatt da jeg jobber i kommunen.

Anonymkode: 91b21...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Fresh Fitness, vært medlem i 6 år. Veldig fornøyd. Eneste er at det skulle vært 18års grense, og de kunne vært flinkere på renholdet på enkelte lokalisasjoner (vaske speil, innimellom apparater osv). Betaler 239,-/mnd. Man kan trene på alle sentrene i hele Norden, og det er åpent fra 5-23. Praktisk!

Har vært medlem på EVO også. Var medlem i 2-3 år. Fornøyd der og, men senteret ved meg ble litt lite og trangt, og så kom Fresh og var billigere så da ble valget enkelt.

Anonymkode: ef778...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener  på Sats, 569/mnd.  Veldig fornøyd, mange forskjellige typer timer.  Lyst, rent og ganske nytt senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Fresh Fitness, 249,-/mnd. Kjempefornøyd! Stort og fint senter, alltid rent (det senteret jeg trener på i hvert fall), kan trene på alle sentrene og åpent fra 5-23. Ville ikke trent noe annet sted :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Spicheren i Kristiansand 🙂 590,_ per måned. Ganske dyrt og jeg vurderer å bytte til noen andre, men det er så bra beliggenhet i forhold til her jeg bor + at jeg har trent der i mange år og kjenner senteret inn og ut. Har også tilgang til gruppetimer, svømmehall og klatrevegg.

Anonymkode: b81d6...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde fresh fitness, men var for mye ungdomsgjenger der. Mye folk generelt, så byttet til Evo Fitness, hatt dette siden 2015. 

Anonymkode: 1a8a8...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...