Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på snart 15 som er så fryktelig plaga med kviser.Er det noen som har prøvd sitron saft?eller har de noen gode salver på resept?vi blir glad for svar .

Videoannonse
Annonse
Gjest petra
Skrevet

Kontakt legen så får dere resept på ...............husker ikke om det var salve eller faktisk tabeletter.

Lykke til!!!!!!!!!

12

Skrevet

Du må i alle fall ikke finne på å kjøpe Clerasil eller noe i den duren.

Men om han er sterkt plaget vil jeg anbefale en hudlege.

12

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis dere ikke allerede har prøvd: basiron som du får reseptfritt på poteket virker bra, og iallefall bedre enn sitronsaft (etter min erfaring). basiron inneholder et stoff som heter benzoylperoxid, som dreper akne-bakteriene. det er ikke giftig, men slipper oksygen til bakteriene, og det tåler de ikke. aknebakterier er anaerobe, dvs. at de bare kan overleve i et oksygenfritt miljø. hvis dette allerede er prøvd, er neste skritt å ta en tur til legen.

basiron kan bleke fargen på tekstiler, så sats på hvitt putevar og unngå å få kremen på klærne.

Skrevet

Hei på deg!!

Har navnet på et kjempegodt hudvann.. Dette er både forebyggende og det hjelper på allerede oppstått utbrudd..

Hudvannet heter Dalacin, men det fåes kun på resept.

Dette har jeg fått i Sverige, så jeg vet ikke om det finnes i Norge..

Lykke til..12

• 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2002 den 13.46, anna skrev:

Jeg har en sønn på snart 15 som er så fryktelig plaga med kviser.Er det noen som har prøvd sitron saft?eller har de noen gode salver på resept?vi blir glad for svar .

Er kvisene borte nå? Hva hjalp?

Anonymkode: a908f...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...