AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #1 Skrevet 20. februar 2019 Min onkel i hjemlandet har fått hjerneslag. Tenkte å sende han noe treningsutstyr. Noe enkelt. Hva kan jeg sende og hvor kan jeg kjøpe? Anonymkode: 47d6f...b2b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #2 Skrevet 20. februar 2019 Hva ble utslaget på slaget? Afasi? Ataxi? Høyre eller venstre side? Problemer med gange, gripeevne etc? Anonymkode: 12839...b94
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #3 Skrevet 20. februar 2019 Afasi Høyresidig lammelse arm og bein Kunne ikke svelge før, men kan svelge noe nå. Tenkte noe som kan trene opp gripeevne og holde og skvise en ball eksempelvis Anonymkode: 47d6f...b2b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #4 Skrevet 20. februar 2019 Afasi; Finnes apper på nettbrett/mobil til barn hvor man skal etterligne bokstaver og senere ord Bevegelser: Strikk til å hjelpe beinet til å bøye seg etc. Gripeball eller gripebøyle til armene. Litt større ball man kan trille og senere kaste mellom hverandre Anonymkode: 12839...b94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå